GP Itálie
MAXimální výkon: O největším výkonu na Monze není pochyb – S.Vettel vyhrál trénink a bez větších problémů i závod. Stal se tak nejmladším jezdcem, který vyhrál kvalifikaci i závod, navíc na voze Toro Rosso, který rozhodně nepatří k favoritům na vítězství…
MAXimální zklamání: Propadák na domácí půdě zažilo Ferrari – ví se, že na mokru „to není ono“, ale přeci jen se neočekávalo, že Raikkonen nepostoupí z druhé kvalifikace (a útěchou není ani to, že tam s ním zůstal i L.Hamilton). Massa se sice do TOP10 protlačil, ale start ze třetí řady nijak neohromil. V závodě to bylo obdobné – Massa dojel šestý, když o útoku na stupně vítězů si mohl nechat jen zdát, Raikkonen skončil devátý, když ze své dřívější dravosti opět moc neukázal…
2x MAX (nejlepší a nejhorší výkon závodu)
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GP Singapuru
MAXimální výkon: Těžko někoho jmenovat, nikdo nejel bez chyb a o vítězství nerozhodovalo jezdecké umění, ale náhoda s tankováním těsně před výjezdem SC. Nejlepší výkon tak pravděpodobně předvedl Nico Rosberg, který musel dotankovat při zavřené pit lane a tak absolvovat 10s penalizaci. Před odpykáním trestu ale zajel tak dobře, že ho penalizace prakticky nepoškodila a dojel druhý. Stejnou penalizaci musel absolvovat i R.Kubica, který to ale tak perfektně nezvládl…
MAXimální zklamání: Pokud Ferrari letos přijde o titul, bude to především fatální chybou boxu v Singapuru. Bezchybně jedoucí Massa doplatil na předčasně rozsvícené zelené světlo a urvaná tankovací hadice znamenala konec nadějím (a to ještě málem sestřelil při výjezdu Sutila). Možnost ubrat konkurenci body nezvládl ani Raikkonen, který (a ne letos poprvé) očesal kola o barieru…
MAXimální výkon: Těžko někoho jmenovat, nikdo nejel bez chyb a o vítězství nerozhodovalo jezdecké umění, ale náhoda s tankováním těsně před výjezdem SC. Nejlepší výkon tak pravděpodobně předvedl Nico Rosberg, který musel dotankovat při zavřené pit lane a tak absolvovat 10s penalizaci. Před odpykáním trestu ale zajel tak dobře, že ho penalizace prakticky nepoškodila a dojel druhý. Stejnou penalizaci musel absolvovat i R.Kubica, který to ale tak perfektně nezvládl…
MAXimální zklamání: Pokud Ferrari letos přijde o titul, bude to především fatální chybou boxu v Singapuru. Bezchybně jedoucí Massa doplatil na předčasně rozsvícené zelené světlo a urvaná tankovací hadice znamenala konec nadějím (a to ještě málem sestřelil při výjezdu Sutila). Možnost ubrat konkurenci body nezvládl ani Raikkonen, který (a ne letos poprvé) očesal kola o barieru…
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GP Japonska
MAXimální výkon: Vítězství Alonsa v Singapuru lze považovat za náhodné a i v Japonsku mu k němu napomohlo vzájemné vyautování největších favoritů. Zásluhu na tom má především Renault, který udělal ve druhé půli sezóny obrovský pokrok, což bylo znát především v Japonsku. Díky problémům jezdců Ferrari a McLarenu při startu se sice dostal Alonso dopředu, ale jeho souboj s R.Kubicou (byť na dálku) ukazuje, že Renault je opět vpředu. Podtrhl to i dobrým umístěním Piquet, který (díky strategii) jezdil i v čele závodu a vlastně tak Renaulty po určitou dobu jely na prvním a druhém místě… Na stupně vítězů to Piquetovi nestačilo, ale i tak podal velice dobrý výkon (i když jsem přesvědčen, že především díky kvalitám vozu)
MAXimální zklamání: Těžko říci, co mě zklamalo více, zda bezmyšlenkovitá jízda favoritů či bezmyšlenkovité počínání komisařů… Asi ještě více mě zklamali komentátoři TV NOVA, jejichž výkon bych také označil za bezmyšlenkový. Splést si BMW a Hondu, to bych ještě prominul, ale dezinformaci při druhé zastávce R.Kubici v boxu jsem „neustál“. S velký halasem tvrdili, že Kubica se dostal do čela, přitom při troše pozornosti bylo jasné, že tomu tak není. Sleduji on-line časy a bylo naprosto jasné, že to je nesmysl, navíc v době kdy toto tvrdili obrazovka ukazovala skutečné pořadí. Komentátoři mají k dispozici více informací než já a takové chyby se (zvláště jde-li o souboj o vítězství) nesmí dopustit. Po (na můj vkus velice) dlouhé době se jen tak mezi řečí zmínili, že je Alonso před Kubicou… Obraz o komentářích jsem si nenapravil ani po závodě, když v medailonu o Ferrari Ivan Krákora tvrdil, že hadici za sebou táhl Jos Verstappen…
MAXimální výkon: Vítězství Alonsa v Singapuru lze považovat za náhodné a i v Japonsku mu k němu napomohlo vzájemné vyautování největších favoritů. Zásluhu na tom má především Renault, který udělal ve druhé půli sezóny obrovský pokrok, což bylo znát především v Japonsku. Díky problémům jezdců Ferrari a McLarenu při startu se sice dostal Alonso dopředu, ale jeho souboj s R.Kubicou (byť na dálku) ukazuje, že Renault je opět vpředu. Podtrhl to i dobrým umístěním Piquet, který (díky strategii) jezdil i v čele závodu a vlastně tak Renaulty po určitou dobu jely na prvním a druhém místě… Na stupně vítězů to Piquetovi nestačilo, ale i tak podal velice dobrý výkon (i když jsem přesvědčen, že především díky kvalitám vozu)
MAXimální zklamání: Těžko říci, co mě zklamalo více, zda bezmyšlenkovitá jízda favoritů či bezmyšlenkovité počínání komisařů… Asi ještě více mě zklamali komentátoři TV NOVA, jejichž výkon bych také označil za bezmyšlenkový. Splést si BMW a Hondu, to bych ještě prominul, ale dezinformaci při druhé zastávce R.Kubici v boxu jsem „neustál“. S velký halasem tvrdili, že Kubica se dostal do čela, přitom při troše pozornosti bylo jasné, že tomu tak není. Sleduji on-line časy a bylo naprosto jasné, že to je nesmysl, navíc v době kdy toto tvrdili obrazovka ukazovala skutečné pořadí. Komentátoři mají k dispozici více informací než já a takové chyby se (zvláště jde-li o souboj o vítězství) nesmí dopustit. Po (na můj vkus velice) dlouhé době se jen tak mezi řečí zmínili, že je Alonso před Kubicou… Obraz o komentářích jsem si nenapravil ani po závodě, když v medailonu o Ferrari Ivan Krákora tvrdil, že hadici za sebou táhl Jos Verstappen…
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GP Číny
MAXimální výkon: V Číně vládl L.Hamilton - byl nejrychlejší ve dvou ze tří volných tréninků, vyhrál kvalifikaci, zajel nejrychlejší kolo a nakonec i zvítězil nikým neohrožován (prakticky) stylem start-cíl.
MAXimální zklamání: Po blamáži v Singapuru ohlásil prezident Ferrari Luca di Montezemollo útok na tři double… Nejen v Japonsku, ale ani v Číně tento úkol nebyl splněn – Ferrari na svého největšího soupeře celý víkend nestačilo a i v závodě tahali jeho jezdci za kratší konec. Aby si zachoval Massa šanci na titul, musel ho Raikkonen před sebe pustit (což neodsuzuji, zákaz týmové režie považuji za nesmyl). Druhé a třetí místo by bylo jindy příjemné, zde (vzhledem k tomu, kdo dojel první) to za úspěch považovat nelze…
MAXimální výkon: V Číně vládl L.Hamilton - byl nejrychlejší ve dvou ze tří volných tréninků, vyhrál kvalifikaci, zajel nejrychlejší kolo a nakonec i zvítězil nikým neohrožován (prakticky) stylem start-cíl.
MAXimální zklamání: Po blamáži v Singapuru ohlásil prezident Ferrari Luca di Montezemollo útok na tři double… Nejen v Japonsku, ale ani v Číně tento úkol nebyl splněn – Ferrari na svého největšího soupeře celý víkend nestačilo a i v závodě tahali jeho jezdci za kratší konec. Aby si zachoval Massa šanci na titul, musel ho Raikkonen před sebe pustit (což neodsuzuji, zákaz týmové režie považuji za nesmyl). Druhé a třetí místo by bylo jindy příjemné, zde (vzhledem k tomu, kdo dojel první) to za úspěch považovat nelze…
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
GP Brazílie
MAXimální výkon: Perfektní závod zajel F.Massa – nejlepší v tréninku, nejrychlejší kolo a nakonec bezproblémové vítězství. Přesto absolutorium u mě získal S.Vettel – neohroženě se pustil do souboje s L.Hamiltonem až ho nakonec uštval. Co scházelo, aby tento souboj rozhodl o titulu mistra světa…
MAXimální zklamání: Konec sezóny se vůbec nepovedl BMW. Kubica ztrácel nejen ne špičku pole, ale i na týmového kolegu N.Heidfelda. A v Brazílii jejich mizérie vyvrcholila, když R.Kubica se nedostal do TOP 10. Heidfeld, se tam sice dostal, ale v závode hrál druhé housle a o bodech si mohl nechat zdát. Pro oba to znamenalo pokles v konečném pořadí šampionátu o jednu příčku…
MAXimální výkon: Perfektní závod zajel F.Massa – nejlepší v tréninku, nejrychlejší kolo a nakonec bezproblémové vítězství. Přesto absolutorium u mě získal S.Vettel – neohroženě se pustil do souboje s L.Hamiltonem až ho nakonec uštval. Co scházelo, aby tento souboj rozhodl o titulu mistra světa…
MAXimální zklamání: Konec sezóny se vůbec nepovedl BMW. Kubica ztrácel nejen ne špičku pole, ale i na týmového kolegu N.Heidfelda. A v Brazílii jejich mizérie vyvrcholila, když R.Kubica se nedostal do TOP 10. Heidfeld, se tam sice dostal, ale v závode hrál druhé housle a o bodech si mohl nechat zdát. Pro oba to znamenalo pokles v konečném pořadí šampionátu o jednu příčku…
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Celkové výsledky 2xMAX za rok 2008:
MAXimální výkon:
L.Hamilton - 3
R.Kubica – 3
S.Vettel - 3
S.Bourdais – 1
Ferrari - 1
T.Glock - 1
N.Heidfeld – 1
H.Kovalainen – 1
N.Piquet - 1
Renault – 1
N.Rosberg - 1
A.Sutil – 1
MAXimální zklamání:
Ferrari - 5
L.Hamilton – 2
N.Heidfeld – 2
F.Massa - 2
F.Alonso – 1
BMW – 1
D.Coulthard -1
Honda - 1
Komentátoři TV Nova – 1
N.Piquet - 1
K.Raikkonen – 1
MAXimální výkon:
L.Hamilton - 3
R.Kubica – 3
S.Vettel - 3
S.Bourdais – 1
Ferrari - 1
T.Glock - 1
N.Heidfeld – 1
H.Kovalainen – 1
N.Piquet - 1
Renault – 1
N.Rosberg - 1
A.Sutil – 1
MAXimální zklamání:
Ferrari - 5
L.Hamilton – 2
N.Heidfeld – 2
F.Massa - 2
F.Alonso – 1
BMW – 1
D.Coulthard -1
Honda - 1
Komentátoři TV Nova – 1
N.Piquet - 1
K.Raikkonen – 1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti