Neubauer Alfred (1891 - 1980)

Moderátoři: V.I.P., TOP10

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23064
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Neubauer Alfred (1891 - 1980)

#31 Příspěvek od Achard » 01 úno 2019, 09:12

Našel jsem zajímavou fotografii Alfreda Neubauera s Ferdinandem Porschem z roku 1924

Obrázek

Je součástí článku Ve službách Říše: Proč spolupracoval Ferdinand Porsche s nacisty? (ten sice Alfreda nezmiňuje, ale je velice zajímavý)
Přílohy
Alfred Neubauer a Ferdinand Porsche v roce 1924.jpg
Obrázek ObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek Obrázek ObrázekObrázek Obrázek

Uživatelský avatar
alfa
12 vítězství
12 vítězství
Příspěvky: 12140
Registrován: 22 led 2008, 11:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Neubauer Alfred (1891 - 1980)

#32 Příspěvek od alfa » 28 srp 2019, 10:44

1934 - představení vozu Mercedes W25
Alfred Neubauer třetí zprava

převzato z článku Legendární automobiloví konstruktéři: Hans Nibel ze Šumperska stál u zrodu Mercedesu

Obrázek
Přílohy
1934 Mercedes W 25.jpg
Obrázek ObrázekObrázekObrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
alfa
12 vítězství
12 vítězství
Příspěvky: 12140
Registrován: 22 led 2008, 11:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Neubauer Alfred (1891 - 1980)

#33 Příspěvek od alfa » 26 led 2020, 18:12

Diorama Mercedesu s figurkou Alfreda Neubauera
Přílohy
mercedes1.jpg
mercedes2.jpg
mercedes3.jpg
Obrázek ObrázekObrázekObrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Anita
jedno vítězství
jedno vítězství
Příspěvky: 1678
Registrován: 10 bře 2014, 20:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Neubauer Alfred (1891 - 1980)

#34 Příspěvek od Anita » 23 dub 2022, 14:05

Autogram
Přílohy
Alfred Neubauer as racing driver - 2.IV.1922.jpg
Alfred Neubauer.jpg
Taglia Florio 1955.jpg
Obrázek Obrázek ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
alfa
12 vítězství
12 vítězství
Příspěvky: 12140
Registrován: 22 led 2008, 11:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Neubauer Alfred (1891 - 1980)

#35 Příspěvek od alfa » 03 bře 2023, 00:18

Alfred Neubauer (známý také jako Friedl) v Rakousku 1922, vůz Sascha.
Opravdu je to Neubauer! Rakousko-Daimler Sascha byl nápad hraběte Alexandra Kolowrata-Kratowského.
Čtyři z těchto vozů byly postaveny a absolvovaly v roce 1922 Targa Florio, řídili je Lambert Pöcher, Fritz Kuhn, Neubauer a samotný hrabě. Byl to první závod Neubauera a nakonec vyhrál svou třídu.
Všimněte si jediného blatníku. Mechanici byli zjevně vodotěsní, a proto nepotřebovali žádnou ochranu.
Neubauer se stal manažerem týmu Mercedes-Benz Grand Prix v letech 1926 až 1955.
Přílohy
neubauer.jpg
Obrázek ObrázekObrázekObrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
alfa
12 vítězství
12 vítězství
Příspěvky: 12140
Registrován: 22 led 2008, 11:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Neubauer Alfred (1891 - 1980)

#36 Příspěvek od alfa » 03 bře 2023, 00:45

Count Alexander Kolowrat-Kratowsky: aristocrat, racing driver, pilot, motor manufacturer and film producer.

Hrabě Alexander Kolowrat-Kratowsky: aristokrat, závodní jezdec, pilot, výrobce motorů a filmový producent.
Pasáž o Neubauerovi:

Po první světové válce si chtěl hrabě postavit ‚lidové auto‘, svůj vlastní Volkswagen, a šel ho postavit do Austro-Daimler u Ferdinanda Porsche. Pro propagaci vozu byly postaveny čtyři prototypy a přihlášeny do Targa Florio v roce 1922. Výsledkem byla ‚Sascha‘, svižná čtyřválcová ‚voiturette‘ o objemu 1,1 litru.
Byl to první závod Alfreda Neubauera a ve své biografii vypráví, jak byl vybrán jako jeden z jezdců. Kolowrat oznámil, že s prvním vozem bude závodit Lambert Pöcher a s druhým Fritz Kuhn. A pak nervózní Neubauerova otázka: "A se třetím autem pojedete vy, hrabě Kolowrate?" "Ne, můj milý Neubauere," zněla odpověď. "Samozřejmě budete závodit se třetím autem." Neubauer trochu zveličil příběh, protože v týmu byly vždy čtyři vozy a hrabě jezdil na čtvrtém místě.
Kuhn a Pöcher skončili na 22. a 24. místě a vyhráli třídu sportovních vozů. Neubauer vyhrál třídu závodních vozů a skončil celkově 19. Pouze hrabě Kolowrat odpadnul. Celkový vítěz Masetti s 4,5litrovým Mercedesem jel v průměru 59 km/h, zatímco Neubauer s 1,1litrovým Saschou měl průměr 52 km/h, jen o něco pomaleji.
Další vítězství přišla v roce 1922 na závodě Armanguez-Trophy ve Španělsku. Tento závod skončil tragédií, když do davu vjelo francouzské auto a zabilo přes 20 diváků. Pöcher vyhrál na srpnovém Spa, a na Rießbergrennenu, Semmeringu a Riedbergrennenu, zatímco Neubauer, Kuhn a Pöcher vyhráli všichni ve voze 1098 ccm.
Projekt Sascha byl ukončen na konci roku 1922. Porsche rezignoval a odešel z Austro-Daimler do Mercedesu ve Stuttgartu, aby se stal jejich hlavním konstruktérem. Neubauer následoval Porscheho do Německa, aby pracoval pro Mercedes, nejprve jako jezdec a poté jako manažer týmu v roce 1926. V této pozici zůstal až do roku 1955. Ferdinand Porsche charakterem a velikostí těla často přirovnával Neubauera k hraběti Kolowratovi.


P.S.: Celý článek je velmi zajímavý, nevím, jestli odkaz bude funkční, je to na facebook. Pro jistotu jsem udělal pdf soubor, originál i překlad.
Přílohy
Count Alexander Kolowrat-Kratowsky_ aristocrat, racing driver.....pdf
(2.16 MiB) Staženo 5 x
Hrabě Alexander Kolowrat-Kratowsky_ aristokrat, závodní jezdec, pilot, výrobce motorů a filmový producent..pdf
(2.15 MiB) Staženo 9 x
Obrázek ObrázekObrázekObrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „N - S“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host