Yamaha
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Yamaha
Yamaha
Type: OX99
Year: 1991-1992
Number of cylinders: 12
Configuration: 70° vee
Weight: 140 kg
Type: OX99
Year: 1991-1992
Number of cylinders: 12
Configuration: 70° vee
Weight: 140 kg
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Brabham
Model: BT59Y
Year: 1991
Model: BT60Y
Year: 1991
Brabham
Model: BT59Y
Year: 1991
Model: BT60Y
Year: 1991
- Přílohy
-
- bt59y.jpg (6.66 KiB) Zobrazeno 1634 x
-
- bt60y.jpg (8.91 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
Yamaha
Type: OX10A (Judd GV)
Year: 1991-1994
Number of cylinders: 10
Configuration: 72°, vee
Weight: 130 kg
Capacity: 3496
RPM: 13500
Length: 622,5 mm
Height: 417 mm
Width: 555 mm
Power: over 750 bhp
Type: OX10A (Judd GV)
Year: 1991-1994
Number of cylinders: 10
Configuration: 72°, vee
Weight: 130 kg
Capacity: 3496
RPM: 13500
Length: 622,5 mm
Height: 417 mm
Width: 555 mm
Power: over 750 bhp
- Přílohy
-
- yamaha.gif (1.74 KiB) Zobrazeno 1634 x
-
- gv.jpg (11.25 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Tyrrell
Model: 020C
Year: 1993
Model: 021
Year: 1993
Model: 022
Year: 1994
Tyrrell
Model: 020C
Year: 1993
Model: 021
Year: 1993
Model: 022
Year: 1994
- Přílohy
-
- tyr20c.jpg (7.63 KiB) Zobrazeno 1634 x
-
- tyr21.jpg (8.27 KiB) Zobrazeno 1634 x
-
- tyr22.jpg (9.18 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
Yamaha
Type: OX10C (Judd HV)
Year: 1995
Number of cylinders: 10
Configuration: 72°, vee
Weight: 130 kg
Capacity: 3000
RPM: 15000
Length: 622,5 mm
Height: 417 mm
Width: 555 mm
Power: over 660 bhp
Type: OX10C (Judd HV)
Year: 1995
Number of cylinders: 10
Configuration: 72°, vee
Weight: 130 kg
Capacity: 3000
RPM: 15000
Length: 622,5 mm
Height: 417 mm
Width: 555 mm
Power: over 660 bhp
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Tyrrell
Model: 023
Year: 1995
Tyrrell
Model: 023
Year: 1995
- Přílohy
-
- tyr23.jpg (8.01 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
Yamaha
Type: OX11A (Judd JV)
Year: 1996-1997
Number of cylinders: 10
Configuration: 72°, vee. DOHC. direct lifter type, cam gear drive
Weight: 105 kg (dry)
Capacity: 2996
RPM: 16000
Length: 570,25 mm
Height: 385 mm
Width: 511 mm
Power: over 700 bhp
Type: OX11A (Judd JV)
Year: 1996-1997
Number of cylinders: 10
Configuration: 72°, vee. DOHC. direct lifter type, cam gear drive
Weight: 105 kg (dry)
Capacity: 2996
RPM: 16000
Length: 570,25 mm
Height: 385 mm
Width: 511 mm
Power: over 700 bhp
- Přílohy
-
- yamaha.gif (1.74 KiB) Zobrazeno 1634 x
-
- ox11a.jpg (10.73 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Tyrrell
Model: 024
Year: 1996
Tyrrell
Model: 024
Year: 1996
- Přílohy
-
- tyr24.jpg (8.97 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Arrows
Model: A18
Year: 1997
Arrows
Model: A18
Year: 1997
- Přílohy
-
- a18.jpg (7.94 KiB) Zobrazeno 1634 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Zakspeed
Model: 891
Year: 1989
Zakspeed
Model: 891
Year: 1989
- Přílohy
-
- z891.jpg (6.53 KiB) Zobrazeno 1632 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
Yamaha
Type: Yamaha OX99
Year: 1991-1992
Number of cylinders: 12
Configuration: 70° vee
Weight: 140 kg
Type: Yamaha OX99
Year: 1991-1992
Number of cylinders: 12
Configuration: 70° vee
Weight: 140 kg
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Yamaha
model s tímto motorem Yamaha
Jordan
Model: 192
Year: 1992
Jordan
Model: 192
Year: 1992
- Přílohy
-
- j192.jpg (7.41 KiB) Zobrazeno 1631 x
dali 1951
Re: Yamaha
Pět nejhorších motorů ve formuli 1. Na dně skončilo i Subaru a Yamaha
Yamaha OX88, V8 3.5L (2 závody, 0 bodů) a OX99, V12 3.5L (32 závodů, 4 body)
Také vás překvapilo, že zrovna výrobce motocyklů chtěl vytvořit motory pro formuli 1? Asi bude méně překvapivé, že to byla tragédie.
Zakspeed je hodně populárním soukromým týmem napříč cestovními a GT vozy, ale v královně motorsportu se rozhodl špatně.
Vozy se nepodařilo kvalifikovat do většinu závodu, a pokud se tak stalo, tak buď byly úplně vzadu anebo skončily v plamenech. Výkonnost byla znát, jelikož Yamaha produkovala přibližně 560 koňských sil, ale zákaznické Fordy kolem 620 koní. Honda s tehdejší úspěšnou V10 dokonce dokázala získat až 700 koní!
Pro jejich poslední sezónu v roce 1989 museli používat motory Yamaha, protože turbíny byly zakázány. Japonský motor byl nespolehlivý a piloti Bernd Schneider a nováček Aguri Suzuki se snažili alespoň postoupit z předkvalifikace. Schneider auto kvalifikoval pouze dvakrát, ale žádný závod nedokončil. Suzuki se do závodu v roce 1989 nepodíval ani jednou. Nevýhoda také byla, že si vlastní šasi stavěl samotný tým Zakspeed, to v té době dělalo pouze Ferrari.
Yamaha OX88, V8 3.5L (2 závody, 0 bodů) a OX99, V12 3.5L (32 závodů, 4 body)
Také vás překvapilo, že zrovna výrobce motocyklů chtěl vytvořit motory pro formuli 1? Asi bude méně překvapivé, že to byla tragédie.
Zakspeed je hodně populárním soukromým týmem napříč cestovními a GT vozy, ale v královně motorsportu se rozhodl špatně.
Vozy se nepodařilo kvalifikovat do většinu závodu, a pokud se tak stalo, tak buď byly úplně vzadu anebo skončily v plamenech. Výkonnost byla znát, jelikož Yamaha produkovala přibližně 560 koňských sil, ale zákaznické Fordy kolem 620 koní. Honda s tehdejší úspěšnou V10 dokonce dokázala získat až 700 koní!
Pro jejich poslední sezónu v roce 1989 museli používat motory Yamaha, protože turbíny byly zakázány. Japonský motor byl nespolehlivý a piloti Bernd Schneider a nováček Aguri Suzuki se snažili alespoň postoupit z předkvalifikace. Schneider auto kvalifikoval pouze dvakrát, ale žádný závod nedokončil. Suzuki se do závodu v roce 1989 nepodíval ani jednou. Nevýhoda také byla, že si vlastní šasi stavěl samotný tým Zakspeed, to v té době dělalo pouze Ferrari.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host