Lotus (1958-2015)
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus(1958-1994)
nová éra
2010
Lotus Racing
vůz Lotus T127
motor Cosworth
jezdci
J.Trulli
H.Kovalainen
2010
Lotus Racing
vůz Lotus T127
motor Cosworth
jezdci
J.Trulli
H.Kovalainen
- Přílohy
-
- t127.jpg (8.95 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- trulli.jpg (3.15 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- kovalainen.jpg (3.08 KiB) Zobrazeno 1055 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus(1958-1994)
nová éra
2011
Lotus Team
vůz Lotus T128
motor Renault
jezdci
J.Trulli
H.Kovalainen
K.Chandhok
2011
Lotus Team
vůz Lotus T128
motor Renault
jezdci
J.Trulli
H.Kovalainen
K.Chandhok
- Přílohy
-
- trulli.jpg (3.15 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- kovalainen.jpg (3.08 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- chandhok.jpg (3.08 KiB) Zobrazeno 1055 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus(1958-1994)
nová éra
2012
Lotus F1 Team
vůz Lotus E20
motor Renault
jezdci
K.Räikkönen
R.Grosjean
J.D´Ambrosio
2012
Lotus F1 Team
vůz Lotus E20
motor Renault
jezdci
K.Räikkönen
R.Grosjean
J.D´Ambrosio
- Přílohy
-
- e20.jpg (8.95 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- raikkonen.jpg (3.81 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- grosjean.jpg (2.54 KiB) Zobrazeno 1055 x
-
- ambrosio.jpg (3.46 KiB) Zobrazeno 1055 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus (1958-2013)
2013
Lotus F1 Team
vůz Lotus E21
motor Renault
jezdci
R.Grosjean
H.Kovalainen
K.Räikkönen
Lotus F1 Team
vůz Lotus E21
motor Renault
jezdci
R.Grosjean
H.Kovalainen
K.Räikkönen
- Přílohy
-
- e21.jpg (10.01 KiB) Zobrazeno 998 x
-
- grosjean.jpg (2.54 KiB) Zobrazeno 998 x
-
- kovalainen.jpg (3.08 KiB) Zobrazeno 998 x
-
- raikkonen.jpg (3.81 KiB) Zobrazeno 998 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus (1958-2013)
2014
Lotus F1 Team
vůz Lotus E22
motor Renault
jezdci
R.Grosjean
P.Maldonado
Lotus F1 Team
vůz Lotus E22
motor Renault
jezdci
R.Grosjean
P.Maldonado
- Přílohy
-
- e22.jpg (8.69 KiB) Zobrazeno 998 x
-
- grosjean.jpg (2.54 KiB) Zobrazeno 998 x
-
- maldonado.jpg (5.5 KiB) Zobrazeno 998 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus (1958-2015)
2015
Lotus F1 Team
vůz Lotus E23
motor Mercedes
jezdci
R.Grosjean
P.Maldonado
Lotus F1 Team
vůz Lotus E23
motor Mercedes
jezdci
R.Grosjean
P.Maldonado
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64782
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10794
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lotus (1958-2015)
Střípky z historie: Proč nevyšel záměr realizace B-týmu Lotusu
Pro mnohé jsou 70. léta zlatou érou F1, ale také dobou jisté nevázané činnosti, kdy si každý mohl dělat prakticky vše, co chtěl. Jednou ze zapomenutých stránek historie je i pokus realizovat záložní tým Lotusu.
Pro mnohé jsou 70. léta zlatou érou F1, ale také dobou jisté nevázané činnosti, kdy si každý mohl dělat prakticky vše, co chtěl. Jednou ze zapomenutých stránek historie je i pokus realizovat záložní tým Lotusu.
Re: Lotus (1958-2015)
OSUDY POSLEDNÍCH DESETI TÝMŮ, KTERÉ VSTOUPILY DO F1
LOTUS
Rok vstupu do F1: 2010
Stále v F1: Ne
Druhým a nejspíše i konstantně nejsilnějším týmem z nové trojice byl Lotus. Zeleno-žlutá stáj dokázala do svých vozů posadit i zkušené piloty. V roce 2010 za tým jezdil bývalý pilot Toyoty Jarno Trulli a bývalý pilot McLarenu Heikki Kovalainen.
V roce 2011 se z původně malajského týmu vytvořil ‚nový‘ britský tým Caterham a chvíli se zdálo, že by alespoň jeden z nových týmů mohl v F1 vydržet, ale po sezonách 2012 a 2013, kdy byl tým překvapivě výkonnostně pozadu, nastaly finanční problémy.
Caterham i přes známá jména jezdců nedokázal najít nové sponzory, a tak v roce 2013 sáhl po mladých a levných pilotech, ti ale kýžené výsledky rovněž nedovezli. Poslední záchranou měl tak být japonský pilot Kamui Kobayashi, který předtím závodil pro Sauber.
Rok 2014 byl ale velmi špatný… Caterham se nedokázal přizpůsobit novým pravidlům a velké trápení pokračovalo. Zelené monoposty se dokonce neobjevily v několik posledních závodech roku, a to kvůli trvajícím finančním trablím a v roce 2015 už nebyl tento tým k vidění.
LOTUS
Rok vstupu do F1: 2010
Stále v F1: Ne
Druhým a nejspíše i konstantně nejsilnějším týmem z nové trojice byl Lotus. Zeleno-žlutá stáj dokázala do svých vozů posadit i zkušené piloty. V roce 2010 za tým jezdil bývalý pilot Toyoty Jarno Trulli a bývalý pilot McLarenu Heikki Kovalainen.
V roce 2011 se z původně malajského týmu vytvořil ‚nový‘ britský tým Caterham a chvíli se zdálo, že by alespoň jeden z nových týmů mohl v F1 vydržet, ale po sezonách 2012 a 2013, kdy byl tým překvapivě výkonnostně pozadu, nastaly finanční problémy.
Caterham i přes známá jména jezdců nedokázal najít nové sponzory, a tak v roce 2013 sáhl po mladých a levných pilotech, ti ale kýžené výsledky rovněž nedovezli. Poslední záchranou měl tak být japonský pilot Kamui Kobayashi, který předtím závodil pro Sauber.
Rok 2014 byl ale velmi špatný… Caterham se nedokázal přizpůsobit novým pravidlům a velké trápení pokračovalo. Zelené monoposty se dokonce neobjevily v několik posledních závodech roku, a to kvůli trvajícím finančním trablím a v roce 2015 už nebyl tento tým k vidění.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host