Dělili se o vůz v roce 1956

Moderátoři: V.I.P., TOP10

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Dělili se o vůz v roce 1956

#1 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:04

Ve formuli 1 do roku 1958 platilo pravidlo, kdy se jezdci mohli střídat ve voze během Velké ceny. Pokud vůz řízený dvěma, nebo třemi jezdci získal body, jezdci se o ně dělili. Bez ohledu na to, kdo kolik kol absolvoval, podmínkou bylo odjet dostatečný počet kilometrů. Od roku 1958 jsou body pouze pro jezdce, který odjede závod celý. Délka závodu se zkrátila na 300 km a jako palivo byl zaveden letecký benzín.

Bodový systém v letech 1950 až 1959 byl (8-6-4-3-2) a 1 bod za nejrychlejší kolo. Nejrychlejší kolo se také dělilo mezi jezdce, pokud zajeli identický čas. Kuriozitou byla GP Velké Británie 1954, kdy čas 1:50 zajelo celkem sedm jezdců. Dělili si tedy sedminu bodu – 0,14.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#2 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:04

V Argentině 1956 se dvojice dělila o první místo v cíli. Juan Manuel Fangio přestoupil po odchodu Mercedesu z mistrovství světa k Ferrari. První jejich vystoupení nevypadalo na velký úspěch. Ve 22 kole měl Fangio s Ferrari (st.č.30) potíže a odstoupil s poruchou palivového čerpadla. Týmový kolega Musso odkroužil 30 kol a předal vůz, se kterým Fangio projel cílem jako první. Získal i nejrychlejší kolo závodu, ale to už jel s Mussovým vozem. Fangio dostal během závodu smyk a byl roztlačen cizí pomocí, ale protest podaný týmem Maserati byl zamítnut.

Tovární tým Maserati pro vůz Maserati 250F (st.č.10) zapsal dva jezdce. Chico Landi se kvalifikoval na 11 pozici a v závodě odkroužil 46 kol, pak vůz předal na stejný počet kol Gerino Gerinimu. O netovární vůz Maserati se podělil majitel týmu Alberto Uria a Oscar Gonzalez, když si mezi sebe rozdělili stejný počet 44 kol.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

34,Luigi Musso,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
34,Juan Manuel Fangio,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

10,Chico Landi,BRA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
10,Gerino Gerini,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli

16,Alberto Uria,URU,A Uria,Maserati A6GCM,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Dunlop
16,Oscar Gonzalez,URU,A Uria,Maserati A6GCM,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Dunlop
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#3 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:05

Padesátý závod mistrovství světa Monako 1956 nabídlo pódiové umístění střídajících jezdců. Podruhé v sezóně se Fangio stěhoval do vozu kolegy. Poprvé chyboval už v úvodu, kdy na to doplatili Schell a Musso. Podruhé své Ferrari (st.č.20) otřel o zeď a poškodil přední část svého vozu. Na svém kontě měl 40 kol. Castellotti ve 14 kole odstoupil pro poruchu spojky (st.č.22) a teď převzal Fangiovo Ferrari a přidal dalších 54 kol. Zanedlouho byl po 54 kolech povolán do depa Collins a předal vůz Fangiovi, který dokroužil po 46 kolech na druhé pozici. Castellotti dorazil na čtvrté pozici a získal 1,5 bodu.

Tým Equipe Gordini připravil Gordini T32 (st.č.4) s motorem Gordini 25 L8 - 2.5c a Gordini T16 (st.č.6) s Gordini 23 L6 - 2.5c. Šestnáctka v rukou Elie Bayola shořela, dvaatřicítku kvalifikoval na 11 místě. V závodě odkroužil 44 kol, pak od něj vůz převzal Andre Pilette také na 44 kol.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

26,Peter Collins,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
26,Juan Manuel Fangio,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

20,Juan Manuel Fangio,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
20,Eugenio Castellotti,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

4,Ellie Bayol,FRA,Equipe Gordini,Gordini T32,Gordini 25 L8 - 2.5,Englebert
4,André Pilette,BEL,Equipe Gordini,Gordini T32,Gordini 25 L8 - 2.5,Englebert
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#4 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:05

Závod, jehož jedna z kvalifikací byla ovlivněna deštěm. Indianapolis 1956 mohla být tentokrát s evropskou účastí, ale Farina se nekvalifikoval. Deštivý den mu zabránil postavit svoje KK500D s motorem Ferrari na start. O jediné převzetí vozu se postaral Ed Elisian, který po 80 kolech předal vůz Eddie Russovi na dalších 80 kol. Eddie Russo se v týmu Belond Miracle/Calif. Muffler nedokázal kvalifikovat na Epperly Indy Roadster (st.č.33) offy.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

10,Ed Ellisian,USA,Hoyt Machine/Fred Sommer,Kurtis Kraft 500 C,Offenhauser L4 - 4.5c,Firestone
10,Eddie Russo,USA,Hoyt Machine/Fred Sommer,Kurtis Kraft 500 C,Offenhauser L4 - 4.5c,Firestone
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#5 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:06

Pódiové umístění „střídačů“ viděli diváci v Belgii 1956. V 10 kole ztratil Moss na svém Maseratti (st.č.30) levé zadní kolo. Doběhl do depa a dal pokyn Perdisovi, že potřebuje jeho vůz. Cesare Perdisa po 12 kolech předal svůj vůz a Moss dokončil zbylých 24 kol. Třetím místem zajistil dva body pro Perdisu, který získal už čtyři body díky dělení se s kolegy.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

34,Cesare Perdisa,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
34,Stirling Moss,GBR,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#6 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:06

Francie 1956 představila v roli závodníka Colina Chapmana, budoucího konstruktéra týmu Lotus. Chapman si bohužel start do závodu nepřipsal, protože v kvalifikaci měl nehodu. Také se zde opakovala situace z Belgie, když Perdisa opět předával svůj vůz Mossovi. Pro Perdisu z toho byl další bod při dělení o vůz. Tentokrát už poslední, další body v následujících čtyřech závodech již nezískal.

První odstoupil Schell, ale o tom až později. Moss odstavil své Maserati (st.č.2) ve 12 kole s poruchou převodovky. Perdisa odkroužil 20 kol a předal vůz Mossovi na dalších 39 kol. V cíli si rozdělili dva body za páté místo. Druhou dvojici tvořil zmíněný Harry Schell a Mike Hawthorn na voze Vanwall. Schell odstavil vůz (st.č.22) pro poruchu motoru. Hawthorn mu po 10 kolech předal svůj vůz a Harry přidal ještě 46 kol.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

6,Cesare Perdisa,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
6,Stirling Moss,GBR,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli

24,Mike Hawthorn,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 2,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
24,Harry Schell,USA,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 2,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#7 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:07

Ferrari s Fangiem vyhrálo Velkou cenu Velké Británie 1956. V závodě se vystřídali pouze jezdci ze stáje Ferrari. Peter Collins měl problémy ve svém voze (st.č.2) s únikem oleje. I přes dolití v boxu musel stejně po 64 kolech odstoupit. Alfonso de Portago po 70 kolech předal vůz Collinsovi, který ho dovezl po 30 kolech na druhém místě. Portago se ve druhém závodě umístil na pódiové pozici a bral za to 3 body. Poté převzal vůz (st.č.3) od Castellotiiho, který ho předal po 80 kolech. Španěl odkroužil ještě 12 kol a do cíle přijel na 10 pozici se ztrátou 9 kol.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

4,Alfonso de Portago,SPA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
4,Peter Collins,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

3,Eugenio Castellotti,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
3,Alfonso de Portago,SPA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#8 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:07

Nürburgring hostil GP Německa 1956, ve které střídali opět jen jezdci Ferrari. Collinsovo Ferrari (st.č.2) mělo problémy s únikem paliva a tak jej v 8 kole odstavil. Z poškozeného výfukového potrubí měl závratě a točila se mu hlava. Když se vzpamatoval, převzal vůz de Portaga, který odkroužil 10 kol. Po čtyřech kolech udělal jezdeckou chybu a havaroval. Druhé střídání ve voze Ferrari obstaral Musso, který odjel 8 kol a Castellotti přidal 3 kola, pak havaroval. Castellotti odstavil svůj vůz (st.č.3) v 5 kole s poruchou dynama.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

5,Alfonso de Portago,SPA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
5,Peter Collins,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

4,Luigi Musso,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
4,Eugenio Castellotti,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#9 Příspěvek od showstall » 04 bře 2013, 19:08

Šestnáctá GP Evropy, Itálie 1956, byla posledním podnikem mistrovství světa. Peter Collins si zde vysloužil titul „gentleman“ F1. Sám mohl získat titul mistra světa, přesto předal vůz Fangiovi,který získal čtvrtý a zároveň třetí titul v řadě.

V samotném závodě to s Fangiem nevypadalo dobře. Ve 30 kole odstavil vůz (st.č.22) s poruchou zlomeného řízení. V boxu zatím mechanici jeho vůz opravili a usedl do něho Castellotti. Ten své Ferrari (st.č.24) odstavil v 9 kole pro defekt pneumatiky, ve Fangiově voze přidal ještě 16 kol. Fangio seděl v boxech a čekal, že Musso, který zajel do depa, mu vůz předá. Ten ovšem pokračoval dále. Nakonec zajel do boxu Collins, který dal po 35 kolech vůz Fangiovi. Třetí pozicí neměl na titul nárok a Fangiova bodová hodnota se stejně škrtala. Nikdo další do titulu už zasáhnout nemohl. Fangio po dalších 15 kolech dovezl vůz na druhém místě a rozdělil si s Collinsem po třech bodech.

Další dvě dvojice tvořili jezdci továrního týmu Maserati. Vůz (st.č.32) odstavil Jean Behra po 23 kolech s poruchou magneta. Umberto Maglioli po 30 kolech předal vůz Behrovi, ale tomu po 12 kolech vypovědělo službu řízení. Dvojice Villoresi a debutant Bonnier odkroužili 7 kol. Villoresi předal vůz po 3 kolech a Bonnier po dalších čtyřech odstoupil s poruchou motoru.

Dalším debutantem byl ve Ferrari Wolfgang von Trips, který havaroval již v tréninku. Jeho vůz se nepodařilo opravit.

č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.

26,Peter Collins,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
26,Juan Manuel Fangio,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

22,Juan Manuel Fangio,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
22,Eugenio Castellotti,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert

46,Umberto Maglioli,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
46,Jean Behra,FRA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli

34,Luigi Villoresi,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
34,Jo Bonnier,SWE,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#10 Příspěvek od showstall » 06 bře 2013, 11:51

Statistika v roce 1956

Ke střídání došlo v osmi GP a celkový počet střídaných vozů v roce 1956 je 18

st. č.
3 - 1x
4 - 3x
5 - 1x
6 - 1x
10 - 2x
16 - 1x
20 - 1x
22 - 1x
24 - 1x
26 - 2x
34 - 3x
46 - 1x
------------------------------------------------------
jezdci
Luigi Musso - 2x
Juan Manuel Fangio - 5x
Chico Landi - 1x
Gerino Gerini - 1x
Alberto Uria - 1x
Oscar Gonzalez - 1x
Peter Collins - 4x
Eugenio Castellotti - 4x
Ellie Bayol - 1x
André Pilette - 1x
Ed Ellisian - 1x
Eddie Russo - 1x
Cesare Perdisa - 2x
Stirling Moss - 2x
Mike Hawthorn - 1x
Harry Schell - 1x
Alfonso de Portago - 3x
Umberto Maglioli - 1x
Jean Behra - 1x
Luigi Villoresi - 1x
Jo Bonnier - 1x
------------------------------------------------------
národ
ITA - 11x
ARG - 5x
BRA - 1x
URU - 2x
GBR - 7x
FRA - 2x
BEL - 1x
USA - 3x
SPA - 3x
SWE - 1x
------------------------------------------------------
tým
Scuderia Ferrari - 9x
Officine Alfieri Maserati - 5x
A Uria - 1x
Equipe Gordini - 1x
Hoyt Machine/Fred Sommer - 1x
Vandervell Products Ltd - 1x
------------------------------------------------------
podvozek
Ferrari D50 - 9x
Maserati 250F - 5x
Maserati A6GCM - 1x
Gordini T32 - 1x
Kurtis Kraft 500C - 1x
Vanwall VW 2 - 1x
bez označení
Ferrari - 9x
Maserati - 6x
Gordini - 1x
Kurtis Kraft - 1x
Vanwall - 1x
------------------------------------------------------
motor
Ferrari DS50 V8 - 2.5c - 9x
Maserati 250 F1 L6 - 2.5c - 6x
Gordini 25 L8 - 2.5c - 1x
Offenhauser L4 - 4.5c - 1x
Vanwall 254 L4 - 2.5c - 1x
bez označení
Ferrari - 9x
Maserati - 6x
Gordini - 1x
Offenhauser - 1x
Vanwall - 1x
------------------------------------------------------
pneu.
Englebert - 10x
Pirelli - 6x
Dunlop - 1x
Firestone - 1x
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#11 Příspěvek od showstall » 06 bře 2013, 11:52

1956.jpg
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#12 Příspěvek od showstall » 13 bře 2013, 20:35

1956 - 18 vozů / 8 GP
5x pódium
(ARG 1956) - Luigi Musso, Juan Manuel Fangio / Ferrari
(MON 1956) - Peter Collins, Juan Manuel Fangio / Ferrari
(BEL 1956) - Cesare Perdisa, Stirling Moss / Maserati
(GBR 1956) - Alfonso de Portago, Peter Collins / Ferrari
(ITA 1956) - Peter Collins, Juan Manuel Fangio / Ferrari
rozdáno celkem 36,5 bodů + (3) - 1x(4+4), 3x(1,5), 3x(3+3), 1x(2+2), 1x(1+1) a 3x(1 bod) za nejrychlejší kolo

jezdci obsadili:
1x - 1.místo (Luigi Musso - 4 body, Juan Manuel Fangio - 5 bodů - 1 bod za nej. kolo) - ARG 1956
3x - 2.místo (Peter Collins - 3 body, Juan Manuel Fangio - 4 body - 1 bod za nej. kolo) - MON 1956 a (Alfonso de Portago - 3 body, Peter Collins - 3 body) - GBR 1956 a (Peter Collins - 3 body, Juan Manuel Fangio - 3 body) - ITA 1956
1x - 3.místo (Cesare Perdisa - 2 body, Stirling Moss - 3 body - 1 bod za nej. kolo) - BEL 1956

2x - 4.místo, 1x - 5.místo, 2x - 6.místo, 1x - 8.místo, 2x - 10.místo, 1x - 23.místo,

4x - nedokončeno
Přílohy
1956.jpg
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10801
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Dělili se o vůz v roce 1956

#13 Příspěvek od showstall » 13 bře 2013, 21:03

1950-1957 - 102 vozů / 41 GP
19x pódium
1950-(1x), 1951-(4x), 1952-(0x), 1953-(2x), 1954-(2x), 1955-(4x), 1956-(5x), 1957-(1x)

pódium pro jezdce - (38x), jezdců na pódiu - (23x)

Tony Bettenhausen - (1x), Dorino Serafini - (1x), Alberto Ascari - (2x), Jack McGrath - (1x), Manny Ayulo - (1x), Luigi Fagioli - (1x), Juan Manuel Fangio - (4x), Jose Froilan Gonzalez - (5x), Felice Bonetto - (2x), Giuseppe Farina - (2x), Sam Hanks - (1x), Duane Carter - (1x), Paul Russo - (1x), Mike Hawthorn - (1x), Umberto Maglioli - (2x), Maurice Trintignant - (1x), Stirling Moss - (2x), Jean Behra - (1x), Cesare Perdisa - (2x), Luigi Musso - (1x), Peter Collins - (3x), Alfonsdo de Portago - (1x), Tony Brooks - (1x),

pódium pro vozy - (19x), vozů na pódiu - (5x)

Ferrari - (10x), Kurtis Kraft - (3x), Alfa Romeo - (2x), Maserati - (3x), Vanwall - (1x)

body - (148,49) z toho 8 za nejrychlejší kolo
1950 - (10), 1951 - (22+2), 1952 - (0), 1953 - (14+1), 1954 - (16+1), 1955 - (26,99), 1956 - (36,5+3), 1957 - (15+1)

39 jezdců dokázalo bodovat při dělení se o vůz
15 jezdců získalo body ve více než jednom závodě - rekord (7x) bodoval Gonzalez
15,5 bodu - rekord Gonzalez
5 z nich dokázalo získat i bod za nejrychlejší kolo (Fangio - 3x, Moss - 2x, Ascari, Gonzalez, Farina - 1x)
vozy - pohár konstruktérů se bodoval až od roku 1958, kdy už se nebodovalo dělení ve voze

102x - se jezdci vystřídali
81x - se jezdci umístili v MS
21x - jezdci nebyli klasifikováni
Přílohy
podium50_57.jpg
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Odpovědět

Zpět na „1956“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti