Španělsko
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23156
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Uvidíme, jak si Mercedesy povedou v závodě, ale mám dojem, že problém s gumama zvládly a mají na vítězství...
Re: Španělsko
Mercedes pořád tvrdí, že mu pneu nesedí, ale může jen mlžit. Uvidíme v závodě.Achard píše:Uvidíme, jak si Mercedesy povedou v závodě, ale mám dojem, že problém s gumama zvládly a mají na vítězství...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23156
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Alfa měl pravdu, Mercedes gumy stále nezvládá...
Výborně Ferrari
Perfektní strategie Raikkonena
Neviditelný Red Bull
Nejrychlejší kolo pro Gutierreze a Sauber
Výborně Ferrari
Perfektní strategie Raikkonena
Neviditelný Red Bull
Nejrychlejší kolo pro Gutierreze a Sauber
Re: Španělsko
Nejzajímavější byla nemohoucnost Mercedesů. Později byly rozestupy tak velké, že nebylo co řešit.
Čtyři zastávky jsou podle mě moc.
Čtyři zastávky jsou podle mě moc.
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Perfektní výsledek pro Ferrari a pro mě Zdá se, že pokud Alonso nemá problémy, tak lehce vítězí... Snad si spolu s Massou formu udrží.. Vypadá to letos slibně... Vettel byl dnes neviditelný...
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10803
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Přesně se ukazuje, že můžeš být sebelepší pilot, ale když není technika ve formě, není šance. Vettel to dnes potvrdil a je dobře, že se šampionát vyrovnává. Iceman na pódiu klasika. Nuda, nuda a zase nuda. Dělal jsem svou práci, atd... On se prostě svezl 300 km a dojel druhý . Pro mě dneska jednoznačně nejlepší pilot s Alonsem a Massa konečně začal pro Ferrari odvádět plnohodnotnou práci i přes penalizaci na startu.
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
zajímavé statistiky Alonsa a Ferrari v GP Španělska zde
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Shrnutí GP v znovuzrozeném Paddoc line
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Názor na pneumatiky Tomáše Richtera.
Trochu nechápu stížnosti týmů.. Před lety se tvrdilo, že vůz F1 se musí stavět na pneumatiky a teď některé týmy (kterým se tolik nedaří samozřejmě) chtějí aby se pneumatiky upravovaly podle možností jejich vozu??
Trochu nechápu stížnosti týmů.. Před lety se tvrdilo, že vůz F1 se musí stavět na pneumatiky a teď některé týmy (kterým se tolik nedaří samozřejmě) chtějí aby se pneumatiky upravovaly podle možností jejich vozu??
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23156
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
Já jsem odpůrce všech umělých omezení v zájmu atraktivity. K čemu budou příští rok turbomotory, když pneumatiky nepřevedou ani poloviční výkon? Slova o tom, že se tomu všichni mají přizpůsobit neberu. V článku padlo, že fotbal se může hrát i na ledě (a vlastně bude ještě atraktivnější). Ano, může. Ale bude to ještě fotbal? Ragby vzniklo tak, že hráč kopané vzal balon do ruky a donesl ho do branky. Pravidla to v té době nezakazovala (vlastně to nikoho nenapadlo) a tak vznikl nový sport. Pokud chcete atraktivní fotbal na ledě, zaveďte ho, ale neničte tím skutečný fotbal! Jestli chcete atraktivní šetření pneumatik a jízdu kdo dál ujede než se mu rozpadnou gumy, tak to zaveďte jako nový sport, ale netahejte to do nejvyšší automobilové disciplíny, kde má rozhodovat nejlepší technika a nejlepší jezdci. Na hokejovém šampionátu taky nemuseli nechat polorozmrnout led, aby slabší, netechnická mužstva měla šanci se postavit těm technickým. (i když připouštím, že by to mohlo být napínavé, možná bychom pak měli šanci porazit Švýcary), ale jsem přesvědčen, že skalního fanouška hokeje by to nenadchlo.
Vzpomínáme na Formuli 1 v 70 a 80 létech, kdy nebyl KERS, DRS, ani povinné, nebo vynucené zastávky v boxu. Někdo by se měl konečně zamyslet, proč tehdy jsme u obrazovky seděli jako přibití, a dnes u přenosu stihneme udělat ještě kus práce. Možná, že právě tohle je to pozitivum, ale mě osobně netěší.
Vzpomínáme na Formuli 1 v 70 a 80 létech, kdy nebyl KERS, DRS, ani povinné, nebo vynucené zastávky v boxu. Někdo by se měl konečně zamyslet, proč tehdy jsme u obrazovky seděli jako přibití, a dnes u přenosu stihneme udělat ještě kus práce. Možná, že právě tohle je to pozitivum, ale mě osobně netěší.
Re: Španělsko
Já bych to tak černě neviděl, ale je pravda, že pokud se vyplatí v kvalifikaci nejezdit, je něco špatně.
Re: Španělsko
Caterham dostal po Velké ceně Španělska pokutu 10 000 euro za to, že při druhé zastávce vypustil zpět na trať Gieda van der Gardeho se špatně dotaženým kolem.
Nizozemec, si již krátce po své druhé zastávce ve 20. kole začal stěžovat, že s pravou zadní pneumatikou není něco v pořádku.
Tým požádal van der Gardeho, aby dovezl vůz zpět do boxů. V desáté zatáčce se však z jeho monopostu stala tříkolka. Podle sportovních komisařů měl Caterham svému jezdci nařídit, aby s vozem okamžitě zastavil vedle trati. To však tým neudělal, a proto následoval trest.
Nizozemec, si již krátce po své druhé zastávce ve 20. kole začal stěžovat, že s pravou zadní pneumatikou není něco v pořádku.
Tým požádal van der Gardeho, aby dovezl vůz zpět do boxů. V desáté zatáčce se však z jeho monopostu stala tříkolka. Podle sportovních komisařů měl Caterham svému jezdci nařídit, aby s vozem okamžitě zastavil vedle trati. To však tým neudělal, a proto následoval trest.
Re: Španělsko
Tak výrazné problémy s pneumatikami by se snad už neměly opakovat, protože tábor kritiků rozšířil i Ecclestone. "Pneumatiky jsou špatné, ne takové, jaké jsme měli v úmyslu, když jsme Pirelli požádali, aby vyrobilo něco, co vydrží půl závodu." Podle šéfa formule 1 je řešení na cestě. "Pirelli to ví a něco s tím dělají. Vrátíme se ke specifikaci pneumatik z loňské sezóny, které nám přinesly vyrovnané závodění."
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Španělsko
To nebude technikou, ale věkem a tím jak člověk F1 vnímá... Proto pamětníci nedají dopustit na 60. nebo 70.léta.. Mně se zase líbila léta 90.... Těm pamětníkům se taky nelíbila léta 80.... Vždyť teď je to mnohem zajímavější než před lety, kdy byly jen dvě různé strategie a celý závod se v podstatě jen odkroužil... Nejzábavnější byla četná odstoupení... Teď nevíš 5 kol před koncem jestli vedoucímu jezdci vydrží pneumatiky nebo co se bude dít... Dřív bylo po pitstopu téměř vždy hotovo a člověk mohl odejít od TV... Mně spíš vadí změny v bodování a tím degradace historických statistik než technické regule... Ale je to zase věc názoru. Známý se mě v neděli ptal jakou mají vozy spotřebu a když jsem mu řekl, že kolem 70l/100km tak odvětil něco jako, co to je za umění. Že ať jim dají pravidlo 3l na 100km a technici ať se předvedou... To je zase opačný extrém...Achard píše:Někdo by se měl konečně zamyslet, proč tehdy jsme u obrazovky seděli jako přibití, a dnes u přenosu stihneme udělat ještě kus práce. Možná, že právě tohle je to pozitivum, ale mě osobně netěší.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti