1971 - Tyrrell 001, Tyrrell 002, Tyrrell 003
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1971 - Tyrrell 001, Tyrrell 002, Tyrrell 003
Piloti: J.Stewart (mistr světa), F.Cevert, P.Revson
Zpočátku Tyrrell vozy rozlišoval podle čísla podvozku, jejich konstrukce byla stejná.
Jedná se o nejúspěšnější konstrukci týmu, Stewart 6x zvítězil a stal se mistrem světa, Cevert přidal jedno vítězství a spolu získali dvě dvojvítězství. Tým deklasoval konkurenci a s převahou získal i Pohár konstruktérů.
Zpočátku Tyrrell vozy rozlišoval podle čísla podvozku, jejich konstrukce byla stejná.
Jedná se o nejúspěšnější konstrukci týmu, Stewart 6x zvítězil a stal se mistrem světa, Cevert přidal jedno vítězství a spolu získali dvě dvojvítězství. Tým deklasoval konkurenci a s převahou získal i Pohár konstruktérů.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Od IGORa (přesunuto, upraveno)
Treba povedať, že tyrrell 001 mal iné predné závesy ako ostatné vozy a s airboxom sa objavoval len zriedkakedy. Na nulajednotke sa zviezol aj Peter Revson (vtedy tam ten airbox bol).
Pridávam výkres 003.
Pridávam výkres 003.
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
tým/název: Tyrrell Ford
podvozek: hliníková skořepina,trubkový rám
motor: Ford Cosworth DFV 90°V8 atmosférický,vzadu
zdvihový objem: 2993 ccm
otáčky: 10 000/min.
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: vstřikování Lucas
palivo+maziva: Elf
výkon: 321 kW/430 k.
převodovka: Hewland FG400 5-ti rychlostní,manuální
pneumatiky: GoodYear
rozchod v předu/vzadu: 1600/1650 mm
rozvor: 2390 mm
hmotnost vozu: 570 kg.
podvozek: hliníková skořepina,trubkový rám
motor: Ford Cosworth DFV 90°V8 atmosférický,vzadu
zdvihový objem: 2993 ccm
otáčky: 10 000/min.
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: vstřikování Lucas
palivo+maziva: Elf
výkon: 321 kW/430 k.
převodovka: Hewland FG400 5-ti rychlostní,manuální
pneumatiky: GoodYear
rozchod v předu/vzadu: 1600/1650 mm
rozvor: 2390 mm
hmotnost vozu: 570 kg.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1971 - Tyrrell 001, Tyrrell 002, Tyrrell 003
Model vozu Tyrrell 002 F.Ceverta z GP USA ve Watkins Glen
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
-
- 1952 A.Ascari
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26 lis 2006, 18:34
- Bydliště: Slovensko - Lehnice okr. D. Streda
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1971 - Tyrrell 001, Tyrrell 002, Tyrrell 003
toto je 002 až 003 (Sebastien Sauvadet)
Igor
Viac podobných obrázokov pohodlne vygooglite, alebo nájdete na Pinteres.com
Igor
Viac podobných obrázokov pohodlne vygooglite, alebo nájdete na Pinteres.com
-
- 1952 A.Ascari
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26 lis 2006, 18:34
- Bydliště: Slovensko - Lehnice okr. D. Streda
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Kto má rád perfektne nakreslené boky formúl (nielen Tyrrell) nepohrdne stránkou fóraenzo66 píše:Tyrrell 003
konstruktér: Derek Gardner
http://www.passionea300allora.it/monoposto-by-sauro/
Veľa zábavy. Ja som tam strávil asi tri dni v kuse, pokiaľ som to stiahol a trochu farebne poupravoval
Igor
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host