Novinky, komentáře k sezoně
Novinky, komentáře k sezoně
F-1 Commission navrhuje zmenu bodoveho systemu na pristi rok: 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1. Plan ma udajne pozehnani od B. Ecclestone, ale neni zatim oficialne schvalen.
2010
V ramci uspor, vsechny tymy FOTA planuji odhalit svoje nova auta hromadne, misto kazdy zvlast. Melo by se tak stat ve Valencii koncem ledna.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23112
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky
Je to lepší než medaile, ale zase to jen udělá bordel ve statistice... Nemůžu si pomoc, ale asi nejlepší systém byl 10 - 6 - 4 - 3 - 2 - 1...GPfacts píše:F-1 Commission navrhuje zmenu bodoveho systemu na pristi rok: 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1. Plan ma udajne pozehnani od B. Ecclestone, ale neni zatim oficialne schvalen.
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64778
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
STATISTIKY
Ach, tezky je udel statistika...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23112
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nový bodovací systém ve formuli 1 by mohl být ještě před prvním závodem sezóny 2010 zrušen, píše magazín Auto Motor und Sport.
Nový systém byl údajně ilegálně odhlasován Komisí F1 a následně schválen Světovou radou motorsportu. Komise F1 může hlasovat pouze ohledně změn v pravidlech navrhnutých Sportovní a Technickou pracovní skupinou. Sportovní skupina diskutovala záležitost ohledně bodovacího systému pouhé dvě minuty na svém setkání 4. prosince, přičemž jediný, kdo byl pro změnu systému, byl Peter Windsor z USF1. Mezitím FIA potvrdila nový bodovací systém, který uděluje mistrovské body prvním deseti jezdcům v cíli s odůvodněním rozšířeného pole na 13 týmů. Pokud ale v březnu nakonec nastoupí méně než 13 týmů, formule 1 by se mohla dostat do situace, že body po skončení závodu obdrží téměř polovina startovního pole.
Dle mého je nový bodovací systém vyloženě politické rozhodnutí, které má umožnit druhořadým týmům dosáhnout na body a jako takový bude zachován... V CARTech to dopadlo tak, že každý, kdo vyjel na trať získal body... nemyslím že je právě toto nejlepším řešením, které zlepší zážitek ze závodů...
Nový systém byl údajně ilegálně odhlasován Komisí F1 a následně schválen Světovou radou motorsportu. Komise F1 může hlasovat pouze ohledně změn v pravidlech navrhnutých Sportovní a Technickou pracovní skupinou. Sportovní skupina diskutovala záležitost ohledně bodovacího systému pouhé dvě minuty na svém setkání 4. prosince, přičemž jediný, kdo byl pro změnu systému, byl Peter Windsor z USF1. Mezitím FIA potvrdila nový bodovací systém, který uděluje mistrovské body prvním deseti jezdcům v cíli s odůvodněním rozšířeného pole na 13 týmů. Pokud ale v březnu nakonec nastoupí méně než 13 týmů, formule 1 by se mohla dostat do situace, že body po skončení závodu obdrží téměř polovina startovního pole.
Dle mého je nový bodovací systém vyloženě politické rozhodnutí, které má umožnit druhořadým týmům dosáhnout na body a jako takový bude zachován... V CARTech to dopadlo tak, že každý, kdo vyjel na trať získal body... nemyslím že je právě toto nejlepším řešením, které zlepší zážitek ze závodů...
- Tomas Vyslouzil
- jedno vítězství
- Příspěvky: 1962
- Registrován: 23 led 2008, 09:34
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Svůj názor na změny bodování jsem vyjádřil 6.3.2009 v reakci na medailový systém takto:
Tomas Vyslouzil píše:Myslím si, že by se mělo bodování vrátit zpět k systému 9-6-4-3-2-1, který úspěšně fungoval několik desetiletí. Neustálé navyšování bodových přídělů nám z výsledků udělá za chvíli IRL, což je vše jen ne přehledné.
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
Renault oficiálně oznámil spojení s lucemburskou firmou Genii Capital.I nadále bude pokračovat jako Renault,i když se spekuluje,že podíl Genii je až 75%.enzo66 píše:Renault pokračuje dále jako Renault,ale s novým většinovým vlastníkem.Kdo to je bude oznámeno později.
Továrna na motory zůstává ve 100% vlastnictví Renaultu.
2010
Kubicuv manager se dal slyset, ze zmenou vlastnictvi tymu se Kubicova smlouva stava nezavaznou a tim padem jeste neni rozhodnuto, zda Kubica za Renault pristi rok bude jezdit. Kam jinam by ale sel?
Renault zaroven potvrdil dodavku motoru pro Red Bull.
Virgin Racing se chlubi tim, ze budou mit nejnizsi rozpocet ze vsech.
Take jsem skalopevnym priznivcem 9-6-4-3-2-1 bodovaciho systemu!
Renault zaroven potvrdil dodavku motoru pro Red Bull.
Virgin Racing se chlubi tim, ze budou mit nejnizsi rozpocet ze vsech.
Take jsem skalopevnym priznivcem 9-6-4-3-2-1 bodovaciho systemu!
2010
Dle Luca di Montezemolo, Michael Schumacher oznamil Ferrari, ze se s nejvetsi pravdepodobnosti v pristim roce stane pilotem Mercedes-Benz.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů