O čem se hovoří
Moderátor: V.I.P.
Re: O čem se hovoří
Adrian Newey dostal od Ferrari nabídku, kvůli které řadu nocí nespal
Škoda, že to nepřijal, Ferrari by mělo letos titul.
Škoda, že to nepřijal, Ferrari by mělo letos titul.
Re: O čem se hovoří
Šéfové F1: Závody i kvalifikace jsou fajn, páteční tréninky už méně
Alespoň, že už nechtějí zkrátit, nebo rozdělit závod.
Alespoň, že už nechtějí zkrátit, nebo rozdělit závod.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10799
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří
Asi bych se k jeho názoru přidal.
Medzinárodná automobilová federácia (FIA) v priebehu posledných rokov usúdila, že najväčšie nebezpečenstvo pre jazdcov spôsobuje otvorený kokpit. Potvrdili to aj smrteľné nehody Henryho Surteesa (2009) a Justina Wilsona (2015), ktorí dostali v otvorených kokpitoch ranu do hlavy a prišli o život.
Čandhok je proti svätožiare: Jazdcov do áut nikto nenúticitace z článku píše:"Myslím si, že ak by to bolo dobrovoľné, tak by sa každý jazdec rozhodol proti nasadeniu svätožiary. Ušetrilo by im to možno deväť kilogramov a zabezpečilo by to lepšiu aerodynamiku."
Medzinárodná automobilová federácia (FIA) v priebehu posledných rokov usúdila, že najväčšie nebezpečenstvo pre jazdcov spôsobuje otvorený kokpit. Potvrdili to aj smrteľné nehody Henryho Surteesa (2009) a Justina Wilsona (2015), ktorí dostali v otvorených kokpitoch ranu do hlavy a prišli o život.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10799
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Nové logo F1 může porušovat ochranné známky jiné firmy
Formule 1 po posledním závodě loňské sezóny představila nové logo, které se u fanoušků dle nejrůznějších anket nesetkalo s vřelým přijetím. Nyní je na světě další problém.
f1sport.auto.cz píše:Nové logo ale teď nejspíše způsobí majitelům F1 pár vrásek na čele. Ozvala se totiž firma 3M, která si už 20. února loňského roku zaregistrovala u amerických úřadů velmi podobné logo (viz tento obrázek) jako obchodní značku pro propagaci kompresních kalhot a zdravotních bandáží Futuro.
Re: O čem se hovoří
Dodavatelem systému Halo bude firma CP tech skupiny Nedschroef
Společnost CP tech ze skupiny Nedschroef oznámila, že si ji FIA vybrala jako dodavatele ochranného systému kokpitu, který je dnes znám pod názvem Halo (svatozář).
Společnost CP tech ze skupiny Nedschroef oznámila, že si ji FIA vybrala jako dodavatele ochranného systému kokpitu, který je dnes znám pod názvem Halo (svatozář).
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host