O čem se hovoří
Moderátor: V.I.P.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10801
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Singapur je blízko prodloužení smlouvy na pořádání velké ceny
Promotér Velké ceny Singapuru Colin Syn řekl, že je velmi blízko dohodě o pořádání závodu formule 1 také po letošní sezóně.
Singapur je blízko k podpísaniu novej dohodyzdroj foto: Vladimír Rys
Veľká cena Singapuru zotrvá vo Formule 1 s najväčšou pravdepodobnosťou aj v roku 2018, čo potvrdil aj propagátor pretekov Colin Syn.
Promotér Velké ceny Singapuru Colin Syn řekl, že je velmi blízko dohodě o pořádání závodu formule 1 také po letošní sezóně.
Singapur je blízko k podpísaniu novej dohodyzdroj foto: Vladimír Rys
Veľká cena Singapuru zotrvá vo Formule 1 s najväčšou pravdepodobnosťou aj v roku 2018, čo potvrdil aj propagátor pretekov Colin Syn.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10801
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Testy začnou v roce 2018 na konci února
Týmy se dohodly na podobě kalendáře předsezónní testů. Stejně jako v předešlých letech se sejdou v Barceloně.
Týmy se dohodly na podobě kalendáře předsezónní testů. Stejně jako v předešlých letech se sejdou v Barceloně.
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Rozhovory Hondy a Toro Rosso prý pokračují
Když padla připravovaná dohoda se Sauberem, Hondě se uvolnily kapacity a narušil plán získat prvního zákazníka a další zdroj dat, která by se dala porovnávat s daty McLarenu. Během víkendu VC Maďarska sondovala situaci všech ne-továrních týmů, ale rychle se ukázalo, že jediným potenciálním zájemcem je Toro Rosso. Weby Motorsport a Autosport zjistily, že Helmut Marko a Masaši Jamamoto přistoupili k serióznímu rokování a opět se setkali tento týden v úterý.
Nejmenované, ale prý dobře informované zdroje tvrdí, že Marko chce kontrakt, který by umožnil přehození motorů Honda Red Bull Racingu, pokud v budoucnu budou konkurenceschopné a lepší než ty od Renaultu. V případě rozvázání smlouvy mezi Hondou a McLarenem se přirozeně nabízí možnost, že by se z Red Bullu stal partner Hondy, ale to už je v rovině spekulací. Smluvním partnerem Hondy je stále McLaren a zatímco s jednoduchým kontraktem s Toro Rosso by neměl mít problém, podepsání volnější smlouvy s možností posunout motory Honda A-týmu Red Bullu by mohl vetovat.
Pokud by se Markův plán uskutečnil, nebylo by to poprvé, co si týmy Red Bull a Toro Rosso vyměnily kontrakty s výrobci motorů. Toro Rosso už jednou po větším bratrovi "zdědilo" kontrakt na motory Ferrari, když Adrian Newey Red Bull přesvědčil k nákupu motorů Renault, které byly v té době méně náročné na chlazení.
Když padla připravovaná dohoda se Sauberem, Hondě se uvolnily kapacity a narušil plán získat prvního zákazníka a další zdroj dat, která by se dala porovnávat s daty McLarenu. Během víkendu VC Maďarska sondovala situaci všech ne-továrních týmů, ale rychle se ukázalo, že jediným potenciálním zájemcem je Toro Rosso. Weby Motorsport a Autosport zjistily, že Helmut Marko a Masaši Jamamoto přistoupili k serióznímu rokování a opět se setkali tento týden v úterý.
Nejmenované, ale prý dobře informované zdroje tvrdí, že Marko chce kontrakt, který by umožnil přehození motorů Honda Red Bull Racingu, pokud v budoucnu budou konkurenceschopné a lepší než ty od Renaultu. V případě rozvázání smlouvy mezi Hondou a McLarenem se přirozeně nabízí možnost, že by se z Red Bullu stal partner Hondy, ale to už je v rovině spekulací. Smluvním partnerem Hondy je stále McLaren a zatímco s jednoduchým kontraktem s Toro Rosso by neměl mít problém, podepsání volnější smlouvy s možností posunout motory Honda A-týmu Red Bullu by mohl vetovat.
Pokud by se Markův plán uskutečnil, nebylo by to poprvé, co si týmy Red Bull a Toro Rosso vyměnily kontrakty s výrobci motorů. Toro Rosso už jednou po větším bratrovi "zdědilo" kontrakt na motory Ferrari, když Adrian Newey Red Bull přesvědčil k nákupu motorů Renault, které byly v té době méně náročné na chlazení.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10801
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Nová podoba Hungaroringu se začne rýsovat od roku 2018
Nemládne nikdo, ani okruhy. Nad Hungaroringem se už dlouho vznášela otázka jeho nutné přestavby, kterou však po nějakou dobu brzdil nedostatek financí. Krátce po letošní Grand Prix je však jasno - finance jsou pod střechou, může se začít.
Nemládne nikdo, ani okruhy. Nad Hungaroringem se už dlouho vznášela otázka jeho nutné přestavby, kterou však po nějakou dobu brzdil nedostatek financí. Krátce po letošní Grand Prix je však jasno - finance jsou pod střechou, může se začít.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10801
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Vozy F1 dosáhnou na okruhu Paula Ricarda rychlosti 343 km/h
V roce 2018 se po desetileté přestávce vrátí do kalendáře F1 Grand Prix Francie. Pojede se na okruhu Paula Ricarda. První simulace vypadají působivě.
V Signes se pojede 340 km/h s pedálem na podlaze
V roce 2018 se po desetileté přestávce vrátí do kalendáře F1 Grand Prix Francie. Pojede se na okruhu Paula Ricarda. První simulace vypadají působivě.
V Signes se pojede 340 km/h s pedálem na podlaze
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Autosport: Sainz odchází k Renaultu, McLaren končí s Hondou
Přestupový kolotoč v pohybu: Sainz podepsal s Renaultem, který bude dodávat motory McLarenu!
Dlouhé týdny spekulovaní o budoucím pokračování spolupráce mezi McLarenem a Hondou jsou u konce, neboť stáj z Wokingu přechází k pohonným jednotkám vyráběných ve Francii. Za rozchod s Japonci může tři roky trvající neschopnost vyřešit problémy s nespolehlivostí a nedostatkem rychlosti, který týmu velmi ubližuje.
Ovšem z Renaultu se nedávno ozvalo, že čtyřem týmům nebudou dodávat své pohonné jednotky v žádném případě. Aktuálně jsou jejich agregáty uloženy v útrobách továrního týmu, Red Bullu a Toro Rosso, přičemž právě poslední zmiňovaný tým se vydá na trnitou cestu s Hondou.
S ukončením spolupráce Toro Rosso s francouzským motorářem se také skloňovalo poměrně často jméno Carlose Sainze. Mladý Španěl má pocit, že v týmu už jaksi stagnuje, proto potřebuje novou výzvu. Jenže ruce měl svázané kvůli Red Bullu, resp. Renaultu, který se jej nechtěl vzdát.
Byť se ve stáji nápojového giganta oháněli tím, že Sainz nemůže z Toro Rosso odejít, protože jej vychovali a navíc je u nich vázán smlouvou, tak stále tu existovala pro Španěla jedna alternativa: Pokud italská stáj odejde od Renaltu, tak by se mu teoreticky mohly otevřít dveře právě do jeho tovární stáje.
Třiadvacetiletý rodák z Madridu byl jedním z klíčových elementů, který měl celou detektivku rozřešit. Podle všeho má dokonce podepsanou už i smlouvu na další rok, s čímž vyplula na povrch další spekulace, a sice že bychom mohli Sainze spatřit ve žlutém overalu po boku Nica Hülkenberga již tuto sezónu, počínaje Velkou cenou Malajsie.
Pokud opravdu nahradí Sainz Jolyona Palmera už v Sepangu, pak s největší pravděpodobnostní do kokpitu vedle Daniila Kvyata usedne Pierre Gasly.
Výměna Hondy za Renault by podle všeho také měla sloužit jako přesvědčovací prostředek McLarenu k tomu, aby Fernando Alonso zůstal v týmu i nadále.
Oficiální potvrzení bychom měli obdržet ještě před GP Singapuru, která se jede příští víkend.
Přestupový kolotoč v pohybu: Sainz podepsal s Renaultem, který bude dodávat motory McLarenu!
Dlouhé týdny spekulovaní o budoucím pokračování spolupráce mezi McLarenem a Hondou jsou u konce, neboť stáj z Wokingu přechází k pohonným jednotkám vyráběných ve Francii. Za rozchod s Japonci může tři roky trvající neschopnost vyřešit problémy s nespolehlivostí a nedostatkem rychlosti, který týmu velmi ubližuje.
Ovšem z Renaultu se nedávno ozvalo, že čtyřem týmům nebudou dodávat své pohonné jednotky v žádném případě. Aktuálně jsou jejich agregáty uloženy v útrobách továrního týmu, Red Bullu a Toro Rosso, přičemž právě poslední zmiňovaný tým se vydá na trnitou cestu s Hondou.
S ukončením spolupráce Toro Rosso s francouzským motorářem se také skloňovalo poměrně často jméno Carlose Sainze. Mladý Španěl má pocit, že v týmu už jaksi stagnuje, proto potřebuje novou výzvu. Jenže ruce měl svázané kvůli Red Bullu, resp. Renaultu, který se jej nechtěl vzdát.
Byť se ve stáji nápojového giganta oháněli tím, že Sainz nemůže z Toro Rosso odejít, protože jej vychovali a navíc je u nich vázán smlouvou, tak stále tu existovala pro Španěla jedna alternativa: Pokud italská stáj odejde od Renaltu, tak by se mu teoreticky mohly otevřít dveře právě do jeho tovární stáje.
Třiadvacetiletý rodák z Madridu byl jedním z klíčových elementů, který měl celou detektivku rozřešit. Podle všeho má dokonce podepsanou už i smlouvu na další rok, s čímž vyplula na povrch další spekulace, a sice že bychom mohli Sainze spatřit ve žlutém overalu po boku Nica Hülkenberga již tuto sezónu, počínaje Velkou cenou Malajsie.
Pokud opravdu nahradí Sainz Jolyona Palmera už v Sepangu, pak s největší pravděpodobnostní do kokpitu vedle Daniila Kvyata usedne Pierre Gasly.
Výměna Hondy za Renault by podle všeho také měla sloužit jako přesvědčovací prostředek McLarenu k tomu, aby Fernando Alonso zůstal v týmu i nadále.
Oficiální potvrzení bychom měli obdržet ještě před GP Singapuru, která se jede příští víkend.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10801
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Pérez je blízko podpisu nové smlouvy, velkou šanci má i mimo Force Indie
Sergio Pérez v Singapuru řekl, že je velmi blízko podpisu nové smlouvy v F1. Upozorňuje, že Force India není jeho jedinou možností.
Sergio Pérez v Singapuru řekl, že je velmi blízko podpisu nové smlouvy v F1. Upozorňuje, že Force India není jeho jedinou možností.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10801
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Singapur má novou smlouvu, bude se v něm závodit až do roku 2021
Pokud se v minulosti objevily zvěsti a katastrofické scénáře pro Grand Prix Singapuru, tak situace pro příznivce tohoto městského závodu vykrystalizovala ve šťastný konec. Asijský závod budeme i nadále v kalendáři F1 vídat.
Pokud se v minulosti objevily zvěsti a katastrofické scénáře pro Grand Prix Singapuru, tak situace pro příznivce tohoto městského závodu vykrystalizovala ve šťastný konec. Asijský závod budeme i nadále v kalendáři F1 vídat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host