Připravované závody (tratě)
Moderátor: V.I.P.
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Osobně si myslím, že Turecko má jiné problémy k řešení, než je Formule 1...Achard píše:TURECKO JE BLÍZKO NÁVRATU DO F1
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Mohli bychom vidět Grand Prix Londýna?
Už pár let se diskutuje o možnosti uspořádat závod formule 1 v Londýně.
Už pár let se diskutuje o možnosti uspořádat závod formule 1 v Londýně.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Spousta nových okruhů se hlásí o pořadatelství
Velký zájem hlásí novému majiteli královny motorsportu, společnosti Liberty Media, ze strany potenciálních hostitelů závodů formule 1. Okruhů je prý tolik, že by to vydalo na celou stránku.
Velký zájem hlásí novému majiteli královny motorsportu, společnosti Liberty Media, ze strany potenciálních hostitelů závodů formule 1. Okruhů je prý tolik, že by to vydalo na celou stránku.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Magnussen se možná dočká domácí Velké ceny Dánska
V roce 2020 by se mohla v kalendáři mistrovství světa formule 1 poprvé objevit Velká cena Dánska, píše portál F1i.
V roce 2020 by se mohla v kalendáři mistrovství světa formule 1 poprvé objevit Velká cena Dánska, píše portál F1i.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Já nevěřím, že dnes mají země jako Dánsko peníze dlouhodobě se účastnit seriálu F1 (pokud se nezmění výrazně finanční podmínky a F1 hóódně nezlevní).
Dokážu si ale představit, že v seriálu bude jeden, dva termíny rezervovány pro závody zemí, které chtějí (především pro vysokou cenu) pořádat závod, ale nemají na dlouhodobou účast. Zaplatí si jeden závod a zase odejdou. To by byla šance nejen pro Dánsko, ale i pro další malé země, jako je Slovensko. A pokud by závod F1 stál asi tolik, co závod MS motorek, pak by mělo šanci i Brno...
Dokážu si ale představit, že v seriálu bude jeden, dva termíny rezervovány pro závody zemí, které chtějí (především pro vysokou cenu) pořádat závod, ale nemají na dlouhodobou účast. Zaplatí si jeden závod a zase odejdou. To by byla šance nejen pro Dánsko, ale i pro další malé země, jako je Slovensko. A pokud by závod F1 stál asi tolik, co závod MS motorek, pak by mělo šanci i Brno...
Re: O čem se hovoří (2018 a další roky)
Podle Browna potřebuje formule 1 dva závody v Číně
Američan ve vedení britské stáje si myslí, že v kalendáři F1 by se mělo vytvořit asijské turné, v rámci kterého by v jednom sledu následovaly závody v Japonsku, Číně, Singapuru a popřípadě i v nějaké nové destinaci (hovoří se o možnosti konání závodu F1 v Thajsku).
„Grand prix v Šanghaji je již dobře zavedená, měli bychom se ale zaobírat možností konání závodu F1 v jiném z velkých čínských měst. Jmenujme třeba Peking nebo Wuxi,“ řekl ve čtvrtek Brown novinářům na Red Bull Ringu.
„Závod v ulicích nějakého čínského města by nám pomohl vytvořit nové hodnoty. Mohli bychom tak ukázat, že formule 1 je především pro fanoušky. Zároveň bychom takto mohli předvést jednotlivým značkám, že F1 je fantastickou možností pro prezentaci a reklamu,“ pokračoval pětačtyřicetiletý Američan.
Na Čínu se začínají orientovat i noví majitelé F1 ze společnosti Liberty Media. Pro získávání strategických parterů v asijské velmoci začala společnost Liberty Media spolupracovat s marketingovou agenturou Lagardere.
Letošní kalendář formule 1 zahrnuje čtyři asijské destinace – Čínu, Singapur, Japonsko a Malajsii, která po letošní velké ceně z kolotoče F1 vypadne. O zavedení nového závodu v Thajsku se uvažovalo již v roce 2015, tamní úřady však nakonec nepovolily závodění v historickém centru Bangkoku.
Brown by také rád zapracoval na startovních časech některých evropských velkých cen. Důvodem jsou stížnosti fanoušků především z Japonska a z Číny, kteří musí kvůli většině závodů na starém kontinentu vstávat uprostřed noci. Kvůli tomuto faktoru se snižuje fanouškovská základna a sledovanost závodů F1.
Američan ve vedení britské stáje si myslí, že v kalendáři F1 by se mělo vytvořit asijské turné, v rámci kterého by v jednom sledu následovaly závody v Japonsku, Číně, Singapuru a popřípadě i v nějaké nové destinaci (hovoří se o možnosti konání závodu F1 v Thajsku).
„Grand prix v Šanghaji je již dobře zavedená, měli bychom se ale zaobírat možností konání závodu F1 v jiném z velkých čínských měst. Jmenujme třeba Peking nebo Wuxi,“ řekl ve čtvrtek Brown novinářům na Red Bull Ringu.
„Závod v ulicích nějakého čínského města by nám pomohl vytvořit nové hodnoty. Mohli bychom tak ukázat, že formule 1 je především pro fanoušky. Zároveň bychom takto mohli předvést jednotlivým značkám, že F1 je fantastickou možností pro prezentaci a reklamu,“ pokračoval pětačtyřicetiletý Američan.
Na Čínu se začínají orientovat i noví majitelé F1 ze společnosti Liberty Media. Pro získávání strategických parterů v asijské velmoci začala společnost Liberty Media spolupracovat s marketingovou agenturou Lagardere.
Letošní kalendář formule 1 zahrnuje čtyři asijské destinace – Čínu, Singapur, Japonsko a Malajsii, která po letošní velké ceně z kolotoče F1 vypadne. O zavedení nového závodu v Thajsku se uvažovalo již v roce 2015, tamní úřady však nakonec nepovolily závodění v historickém centru Bangkoku.
Brown by také rád zapracoval na startovních časech některých evropských velkých cen. Důvodem jsou stížnosti fanoušků především z Japonska a z Číny, kteří musí kvůli většině závodů na starém kontinentu vstávat uprostřed noci. Kvůli tomuto faktoru se snižuje fanouškovská základna a sledovanost závodů F1.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů