Jules Bianchi +
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jules Bianchi
http://www.f1.sk/clanok55571-Bianchi_je ... vedomi.htmF1.sk píše:práve vyšlo nové stanovisko o stave Julesa Bianchiho. Naďalej nie je pri vedomí, ale pozitívne je aspoň to, že dýcha sám. Viac o chvíľu na F1.sk...
Bianchiho rodina vydala na sklonku roku nové prohlášení
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jules Bianchi +
Nové podrobnosti o nehodě Bianchiho
Německý Auto Motor und Sport (AMuS) zveřejnil nové informace o nehodě Julese Bianchiho z GP Japonska 2014, na jejíž následky Bianchi v pátek v Nice zemřel.
FIA od roku 1984 zvýšila bezpečnost vozů 23x. Došlo k úpravám nejen aut, tratí a vybavení, ale také údajů o nehodách. Existuje jejich databáze, která dokumentuje 200 nehod – jejich příčiny, průběh a důsledky.
AMuS zveřejnil podrobnosti o Bianchiho nehodě. Podle vyšetřování se vůz pohyboval rychlostí 213 km/h. V tu chvíli Bianchi ztrácí kontrolu a o pouhých 2,6 sekund později naráží pod úhlem 55 stupňů a rychlosti 126 km/h do jeřábu. Náraz trvá asi 80 milisekund. Vůz se pohybuje ještě 4 metry vpřed a dva metry do strany. Přetížení je 58,8 G. Všechny tyto parametry ukazují na vážnou ale nikoliv fatální nehodu.
Problém byl v tom, že se Marussia částečně dostala pod jeřáb, došlo k zvednutí zádě a vůz byl přitlačen k zemi, což fungovalo jako brzda s okamžitým zpomalením. Během tohoto procesu došlo ke kontaktu mezi přilbou a jeřábem. Dopočítané přetížení bylo v tomto okamžiku 254 G. Je to stejné, jako byste vůz pustili z výšky 48 metrů. Je zázrakem, že Bianchi nezemřel namístě.
Německý Auto Motor und Sport (AMuS) zveřejnil nové informace o nehodě Julese Bianchiho z GP Japonska 2014, na jejíž následky Bianchi v pátek v Nice zemřel.
FIA od roku 1984 zvýšila bezpečnost vozů 23x. Došlo k úpravám nejen aut, tratí a vybavení, ale také údajů o nehodách. Existuje jejich databáze, která dokumentuje 200 nehod – jejich příčiny, průběh a důsledky.
AMuS zveřejnil podrobnosti o Bianchiho nehodě. Podle vyšetřování se vůz pohyboval rychlostí 213 km/h. V tu chvíli Bianchi ztrácí kontrolu a o pouhých 2,6 sekund později naráží pod úhlem 55 stupňů a rychlosti 126 km/h do jeřábu. Náraz trvá asi 80 milisekund. Vůz se pohybuje ještě 4 metry vpřed a dva metry do strany. Přetížení je 58,8 G. Všechny tyto parametry ukazují na vážnou ale nikoliv fatální nehodu.
Problém byl v tom, že se Marussia částečně dostala pod jeřáb, došlo k zvednutí zádě a vůz byl přitlačen k zemi, což fungovalo jako brzda s okamžitým zpomalením. Během tohoto procesu došlo ke kontaktu mezi přilbou a jeřábem. Dopočítané přetížení bylo v tomto okamžiku 254 G. Je to stejné, jako byste vůz pustili z výšky 48 metrů. Je zázrakem, že Bianchi nezemřel namístě.
dali 1951
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů