Super Aguri patří historii
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Super Aguri patří historii
Tým Super Aguri odstoupil z Formule 1.
Tým Super Aguri závodil v F1 od roku 2006, poprvé bodoval ve Španělsku 2007 a loni skončil v poháru konstruktérů na devátém místě. V květnu, před GP Turecka ukončil tým veškeré závodní aktivity.
Tým Super Aguri závodil v F1 od roku 2006, poprvé bodoval ve Španělsku 2007 a loni skončil v poháru konstruktérů na devátém místě. V květnu, před GP Turecka ukončil tým veškeré závodní aktivity.
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
Je to škoda a jenom to dokazuje,že F1 je uzavřená skupina automobilek,kde pro "vetřelce" z řad soukromých týmů není místo.Čestnou vyjímkou je Williams,který má tradici.McLaren už mezi soukromníky nepočítám,bez podpory Mercedesu by byl taky někde jinde.
Z pohledu fanouška nerozumím politice zákazu zákaznických vozů.Konkurence by se rozšířila a na startu by nestálo jen ubohých 20 vozů.Ale to je OT,takže se o této problematice nebudu víc rozepisovat.
Z pohledu fanouška nerozumím politice zákazu zákaznických vozů.Konkurence by se rozšířila a na startu by nestálo jen ubohých 20 vozů.Ale to je OT,takže se o této problematice nebudu víc rozepisovat.
- "Tony"
- 2006 F.Alonso
- Příspěvky: 762
- Registrován: 12 bře 2007, 17:42
- Bydliště: Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Je mi hodně smutno, když vidím, jak jde F1 pomalu ke dnu. Pravděpodobně poslední "srdcaři" v současné F1 skončili ... Pan Aguri nepatří bohužel do této doby, ale hodil by se do 70tých let minulého století. To byla ještě F1 o závodech ... Dnes ten odporný byznys tenhle "sport" pomalu, ale jistě zabijí a za chvílí to bude nechutný šampionát pár automobilek a sponzorů! Na soukromých týmech bylo vždy k obdivu to nadšení ze závodu, snaha s minimem šancí, zkušenosti či vybavení, nastoupit a potrápit ty silné ... Bohužel, tahle doba je v nenavrátnu a s ní i ten duch ryzího závodění, nefalšované radostí i z pouhého dojetí do cíle a opravdového těšení se na další závod. Můžete mít jakýkoliv názor, ale tyhle týmy tvořily historii F1, byly tou "ingredienci", bez které by to nebyla v F1 ta správná chut'! Tohle není varovný prst, ale prst dolů všem, kteří za stav současné F1 mohou ... :?
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
Myslím,že jenom odchod starců nepomůže.Pořád půjde o prachy a dokud se nezmění systém rozdělování podílů,bude to pořád stejné.Příkladem je právě Frank Williams,který se bojí,že kdyby se objevilo víc týmů,mohl by vypadnout z první desítky,která má nárok na peníze z příjmů F1.To samé je Force India.Proto ty útoky,soudy a arbitráže právě se Super Aguri nebo Toro Rosso které nemají vlastní vozy-mohli by jim ukousnout z krajíce 8)Gerry píše:Prostě další rána zajímavosti a atraktivitě F1
Už je opravdu na čase pánům M+B zazvonit klíčema.... kam ti dva narcisové F1 přivedli, to je tunel že by se za něj ani ČR nemusela stydět.....
Takže uzákoněním,že tým musí být zároveň i konstruktér F1 úplně uzavře a šance,že na startu uvidíme 24 nebo 26 vozů,nebo dokonce že se někdo prostě nekvalifikuje na start,je úplně mizivá.
Jinak Tony mně mluví z duše,naprosto souhlasím-líp bych svoje pocity nevyjádřil
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
Vlcacka: to je právě ono,systém přerozdělování peněz.To by se mělo změnit,aby se týmy ze středu pole a jeho konce nebály o své peníze.
Teď dochází k takovým situacím,kdy Toro Rosso nabídlo Force India myslím polovinu svých příjmů z F1,pokud je porazí v Poháru konstruktérů,jen aby stáhli arbitráž proti jejich týmu.
To je prostě šaškárna prvního stupně :?
Teď dochází k takovým situacím,kdy Toro Rosso nabídlo Force India myslím polovinu svých příjmů z F1,pokud je porazí v Poháru konstruktérů,jen aby stáhli arbitráž proti jejich týmu.
To je prostě šaškárna prvního stupně :?
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
FIA, ani přes veškeré přijímací procedury a skládání zálohy nedokázala zabránit krachu týmu, takže je jasné, že to nefunguje.
Podle mě pomůže otevření, umožnit přijít každému kdo má zájem a taky mu umožnit kdykoli odejít...
Pokud si pamatuji, předpisy se mohou měnit, pokud nedojde k jednotnému souhlasu týmů, za tři roky. O možnosti nasadit koupené vozy se kecá už čtyři roky. Kdyby FIA to vyhlásila, mohli jsme se jich už dočkat.
Moje zkušenost je, že se týmy rychle přizpůsobí každému pravidlu, stalo by se to i v tomto případě... ...a navíc věřím, že ti, co nejvíce řvou proti by byli první, kdo by prodali své auto jinému týmu...
Podle mě pomůže otevření, umožnit přijít každému kdo má zájem a taky mu umožnit kdykoli odejít...
Pokud si pamatuji, předpisy se mohou měnit, pokud nedojde k jednotnému souhlasu týmů, za tři roky. O možnosti nasadit koupené vozy se kecá už čtyři roky. Kdyby FIA to vyhlásila, mohli jsme se jich už dočkat.
Moje zkušenost je, že se týmy rychle přizpůsobí každému pravidlu, stalo by se to i v tomto případě... ...a navíc věřím, že ti, co nejvíce řvou proti by byli první, kdo by prodali své auto jinému týmu...
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Achard"]Pokud si pamatuji, předpisy se mohou měnit, pokud nedojde k jednotnému souhlasu týmů, za tři roky. O možnosti nasadit koupené vozy se kecá už čtyři roky. Kdyby FIA to vyhlásila, mohli jsme se jich už dočkat.
Tady musí určitě působyt obrovská lobby automobilek a nátlak přímo na FIA.Není to tak dávno,co utichla snaha právě automobilek na založení vlastního šampionátu.Proto FIA toto pravidlo nikdy nepoužije.Automobilky by to mohli zabalit téměř okamžitě a to by byl konec F1.
Pravidlo tří let bylo použitelné v letech,kdy jedinou automobilkou v F1 byl Renault a 99% startovního pole tvořily soukromé týmy a v případě odchodu jednoho týmu prakticky hned byly připraveny dva nové.
Tady musí určitě působyt obrovská lobby automobilek a nátlak přímo na FIA.Není to tak dávno,co utichla snaha právě automobilek na založení vlastního šampionátu.Proto FIA toto pravidlo nikdy nepoužije.Automobilky by to mohli zabalit téměř okamžitě a to by byl konec F1.
Pravidlo tří let bylo použitelné v letech,kdy jedinou automobilkou v F1 byl Renault a 99% startovního pole tvořily soukromé týmy a v případě odchodu jednoho týmu prakticky hned byly připraveny dva nové.
-
- 1958 M.Hawthorn
- Příspěvky: 75
- Registrován: 12 bře 2007, 14:46
- Bydliště: Hradec Kralove
- Kontaktovat uživatele:
No, on totiz Frank pamatuje doby, kdy mel i on hodne hluboko do kapsy a proto ma asi strach, ze by se ty casy mohly nedej boze vratit. Pritom i on v urcitych obdobich pouzival jine vozy a pokud me pamet neklame tak prvni Williams FW vyjel nekdy ve druhe polovine 70. let. Proste jak se rika, penize jsou az na prvnim miste.Vlcacka píše:Nojo, není příjemné sesednout ze zaběhnutého standardu...tedy částky peněz.enzo66 píše:Příkladem je právě Frank Williams,který se bojí,že kdyby se objevilo víc týmů,mohl by vypadnout z první desítky,která má nárok na peníze z příjmů F1.
Jenom mam obavy aby v budoucnu pocet vozu na startu jeste neklesl, protoze zakaz zakaznickych sasi opravdu nema hlavu ani patu. Pritom prave Max Mosley s touhle politikou sveho casu zajistoval nezanedbanelnou cast startovniho pole. Ale kdeze lonske snehu jsou.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host