Nerealizované týmy
Nerealizované týmy
Achard: GPfacts připravil seznam týmů (tým mohl nasazovat i existující vůz, nebylo třeba konstruovat nový) o kterých se uvažovalo, ale nebyly realizovány.
1950 -1959
1950: Tucker Corporation
pilot: Al Miller, US vůz: Tucker F1 Special motor: Tucker-Miller I6
Ambiciozní americký plán ovládnout závody Grand Prix byl oznámen už v roce 1948 ale Tucker Corporation hned o rok později zkrachovala.
1951: Erik Lundgren
pilot: Erik Lundgren, SE vůz: EL Special motor: Ford V8
Přihlášen do GP Německa 1951 ale nedostavil se.
1951: Baird-Griffin
Pilot Vůz Motor Pneu
polot: Bobbie Baird, GB vůz: Baird-Maserati motor: Griffin-Maserati I4s
Projekt zrušen kvůli změně technických pravidel na rok 1952.
1952: Enrico Nardi
vůz: Nardi motor: Lancia V6
Projekt zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům v testování.
1953: Automobiles Gordine
jezdec: Jean Behra, FR, André Simon, FR vůz: Sacha-Gordine motor: Sacha-Gordine V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz
1953: Consorcio de Autoar
jezdec: Clemar Bucci, AR vůz: Cisitalia-Porsche 360 motor: Porsche F12s
Projekt zrušen protože vůz neodpovídal technickým předpisům.
1954: Tatra
Jezdec: Jaroslav Pavelka, CS vůz: Tatra T607-2 motor: Tatra V8
Možnost vstupu do mistrovství světa nebyla reálná.
1954: Pegaso-España
vůz: Pegaso Z-105 motor: Pegaso I4
Přihlášen do GP Španělska 1954 ale nedostavil se.
1959: 5th Avenue Racing Team
pilot: Steve Wilder, US vůz: Lotus 16 motor: Coventry-Climax I4
Přihlášen do GP USA 1959 ale vůz nebyl připraven.
1950 -1959
1950: Tucker Corporation
pilot: Al Miller, US vůz: Tucker F1 Special motor: Tucker-Miller I6
Ambiciozní americký plán ovládnout závody Grand Prix byl oznámen už v roce 1948 ale Tucker Corporation hned o rok později zkrachovala.
1951: Erik Lundgren
pilot: Erik Lundgren, SE vůz: EL Special motor: Ford V8
Přihlášen do GP Německa 1951 ale nedostavil se.
1951: Baird-Griffin
Pilot Vůz Motor Pneu
polot: Bobbie Baird, GB vůz: Baird-Maserati motor: Griffin-Maserati I4s
Projekt zrušen kvůli změně technických pravidel na rok 1952.
1952: Enrico Nardi
vůz: Nardi motor: Lancia V6
Projekt zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům v testování.
1953: Automobiles Gordine
jezdec: Jean Behra, FR, André Simon, FR vůz: Sacha-Gordine motor: Sacha-Gordine V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz
1953: Consorcio de Autoar
jezdec: Clemar Bucci, AR vůz: Cisitalia-Porsche 360 motor: Porsche F12s
Projekt zrušen protože vůz neodpovídal technickým předpisům.
1954: Tatra
Jezdec: Jaroslav Pavelka, CS vůz: Tatra T607-2 motor: Tatra V8
Možnost vstupu do mistrovství světa nebyla reálná.
1954: Pegaso-España
vůz: Pegaso Z-105 motor: Pegaso I4
Přihlášen do GP Španělska 1954 ale nedostavil se.
1959: 5th Avenue Racing Team
pilot: Steve Wilder, US vůz: Lotus 16 motor: Coventry-Climax I4
Přihlášen do GP USA 1959 ale vůz nebyl připraven.





Re: Zamýšlené, ale nerealizované týmy
1960 - 1969
1961: Nederlandese Racewagen
vůz: Drebbe
Plány realizovat holandský tým F1 které se nikdy neuskutečnily.
1961: Monteverdi Binnigen Motors
pilot: Peter Monteverdi, CH vůz: MBM F1 motor: Porsche F4
Přihlášen do GP Německa 1961 ale vůz nebyl připraven. V roce 1990 se objevil jako Monteverdi-Onyx.
1961: Cegga Automobiles
jezdec: Maurice Caillet, CH vůz: Cegga motor: Maserati I4
Plánovaný vstup do sezony 1962 zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům.
1961: Scuderia Dolomiti
jezdec: Ernesto Prinoth, IT vůz: Lotus 18 motor: Coventry-Climax I4
Přihlášén do GP Itálie 1961 ale nedostavil se.
1962: Gary Hocking
jezdec: Sam Tingle, RH vůz: Lotus 18 motor: Coventry-Climax I4
Přihlášen do GP JAR 1962 ale vůz nebyl k dispozici protože Gary Hocking se týden před závodem zabil v jiném závodě.
1963: Rhein-Ruhr Racing Team
jezdec: Günther Seiffert, DE vůz: Lotus 24 motor: Coventry-Climax V8
Přihlášen do GP Itálie 1963 ale nedostavil se.
1964: Ford Austria
jezdec: Jochen Rindt, AT vůz: Brabham BT10 motor: Ford I4
Přihlášen do GP Německa 1964 ale vůz nebyl k dispozici.
1966 Cegga Automobiles
jezdec: Georges Gachnang, CH vůz: Cegga motor: Ferrari V12
Projekt zrušen během testování kvůli nedostatku peněz.
1967: Charkov Automobile & Highway Institute
jezdec: Vladimir Kapšejev, RU vůz: Khadi 8 motor: Khadi V8
Vstup do mistrovství světa nebyl reálný.
1968: Escuderia Nacional CS
jezdec: Jorge de Bagration, ES, Alex Soler-Roig, ES vůz: Lola 100 motor: FVA-Cosworth I4
FIA odmítla přihlášku do GP Španělska 1968.
1968: Ken Shepperd
jezdec: Keith St.John, GB vůz: McLaren M2B motor: Coventry-Climax V8
Přihlášen do GP Monaka 1968 ale nedostavil se.
1968: Alpine-Elf
jezdec: Mauro Bianchi, FR vůz: Alpine A350 motor: Gordini V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1969: Ginetta Cars
vůz: Ginetta G20 motor: BRM V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1969: Cosworth Engineering
jezdec: Trevor Taylor, GB vůz: Cosworth 4WDF1 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Velké Brotánie 1969 ale vůz nebyl připraven.
1969: Falken Racing
jezdec: Tony Lanfranchi, GB vůz: Cooper T86B motor: Maserati V12
Přihlášen do GP Kanady 1969 ale pilot se nedostavil.
1961: Nederlandese Racewagen
vůz: Drebbe
Plány realizovat holandský tým F1 které se nikdy neuskutečnily.
1961: Monteverdi Binnigen Motors
pilot: Peter Monteverdi, CH vůz: MBM F1 motor: Porsche F4
Přihlášen do GP Německa 1961 ale vůz nebyl připraven. V roce 1990 se objevil jako Monteverdi-Onyx.
1961: Cegga Automobiles
jezdec: Maurice Caillet, CH vůz: Cegga motor: Maserati I4
Plánovaný vstup do sezony 1962 zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům.
1961: Scuderia Dolomiti
jezdec: Ernesto Prinoth, IT vůz: Lotus 18 motor: Coventry-Climax I4
Přihlášén do GP Itálie 1961 ale nedostavil se.
1962: Gary Hocking
jezdec: Sam Tingle, RH vůz: Lotus 18 motor: Coventry-Climax I4
Přihlášen do GP JAR 1962 ale vůz nebyl k dispozici protože Gary Hocking se týden před závodem zabil v jiném závodě.
1963: Rhein-Ruhr Racing Team
jezdec: Günther Seiffert, DE vůz: Lotus 24 motor: Coventry-Climax V8
Přihlášen do GP Itálie 1963 ale nedostavil se.
1964: Ford Austria
jezdec: Jochen Rindt, AT vůz: Brabham BT10 motor: Ford I4
Přihlášen do GP Německa 1964 ale vůz nebyl k dispozici.
1966 Cegga Automobiles
jezdec: Georges Gachnang, CH vůz: Cegga motor: Ferrari V12
Projekt zrušen během testování kvůli nedostatku peněz.
1967: Charkov Automobile & Highway Institute
jezdec: Vladimir Kapšejev, RU vůz: Khadi 8 motor: Khadi V8
Vstup do mistrovství světa nebyl reálný.
1968: Escuderia Nacional CS
jezdec: Jorge de Bagration, ES, Alex Soler-Roig, ES vůz: Lola 100 motor: FVA-Cosworth I4
FIA odmítla přihlášku do GP Španělska 1968.
1968: Ken Shepperd
jezdec: Keith St.John, GB vůz: McLaren M2B motor: Coventry-Climax V8
Přihlášen do GP Monaka 1968 ale nedostavil se.
1968: Alpine-Elf
jezdec: Mauro Bianchi, FR vůz: Alpine A350 motor: Gordini V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1969: Ginetta Cars
vůz: Ginetta G20 motor: BRM V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1969: Cosworth Engineering
jezdec: Trevor Taylor, GB vůz: Cosworth 4WDF1 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Velké Brotánie 1969 ale vůz nebyl připraven.
1969: Falken Racing
jezdec: Tony Lanfranchi, GB vůz: Cooper T86B motor: Maserati V12
Přihlášen do GP Kanady 1969 ale pilot se nedostavil.





Re: Zamýšlené, ale nerealizované týmy
1970 - 1979
1970: UTA Racing Organization
jezdec: Werner Bickel, DE vůz: BRM P139 motor: BRM V12
Přihlášen do GP Španělska 1970 ale nedostavil se.
1971: Charkov Automobile & Highway Institute
vůz: Khadi-Nikitin 10 motor: Khadi V8
Modernizovaný vůz z roku 1967 stále nereálný pro vstup do mistrovství světa.
1972: Speed International
jezdec: Ray Allen, GB vůz: March 711 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Velké Británie 1972, nedostavil se.
1973: Rondel Racing
vůz: Rondel RJ motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz. Plány získal Token Racing a vyvinul do typu RJ02.
1973: Howden Ganley
jezdec: Howden Ganley, NZ vůz: Ganley F1 motor: Ford-Cosworth V8
Vůz určený pro tým Williams, ale Frank Williams ho odmítl. Ganley neměl dostatek peněz nasadit ho nezávisle.
1974: Escuderia Calvo Sotello & El Corte Ingles
jezdec: Jorge de Bagration, ES vůz: Surtees TS16 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Španělska 1974 ale organizátoři GP odmítli jeho účast.
1974: Bretscher Racing Team
jezdec: Silvio Moser, CH vůz: Brabham BT42 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Španělska 1974 ale pilot se nedostavil.
1974: Arno van Dijk Cars
jezdec: Peter van Zwan, NL vůz: Arno 016L motor: Alfa Romeo V8
Projekt s vozem F5000 zrušen protože motor nebyl k dispozici.
1975: Dywa Racing Cars Engineering
vůz: Dywa motor: Ford-Cosworth V8
Tým se rozhodl vůz upravit pro závody F5000.
1975: OSA Berta
jezdec: Néstor García-Veiga, AR vůz: Berta BA3 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Argentiny 1975 a GP Argentiny 1975 ale motor nebyl k dispozici.
1976: Sport Cars Austria
jezdec: Karl Oppitzhauser, AT vůz: March 761 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Rakouska 1976 ale organizátoři GP odmítli jeho účast.
1976: Alpine-Elf
jezdec: Jean Pierre Jabouille, FR vůz: Alpine 500 motor: Renault-Gordini V6t
Projekt převzal tým Renault a vůz byl vyvinut do typu RS01.
1978: Tiga Race Cars Ltd.
vůz: Tiga F1 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1978: Chevron Cars Ltd.
jezdec: Tiff Needel, GB vůz: Chevron B41 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům v testování.
1979: Dywa Racing Cars Engineering
jezdec: Alberto Colombo, IT vůz: Dywa 08 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1979: B&S Fabrications
jezdec: Michael Bleekemolen, NL, Rupert Keegan, GB vůz: Lotus 79 motor: Ford-Cosworth V8
Vytvoření B týmu Lotusu zabránila nová pravidla.
1970: UTA Racing Organization
jezdec: Werner Bickel, DE vůz: BRM P139 motor: BRM V12
Přihlášen do GP Španělska 1970 ale nedostavil se.
1971: Charkov Automobile & Highway Institute
vůz: Khadi-Nikitin 10 motor: Khadi V8
Modernizovaný vůz z roku 1967 stále nereálný pro vstup do mistrovství světa.
1972: Speed International
jezdec: Ray Allen, GB vůz: March 711 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Velké Británie 1972, nedostavil se.
1973: Rondel Racing
vůz: Rondel RJ motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz. Plány získal Token Racing a vyvinul do typu RJ02.
1973: Howden Ganley
jezdec: Howden Ganley, NZ vůz: Ganley F1 motor: Ford-Cosworth V8
Vůz určený pro tým Williams, ale Frank Williams ho odmítl. Ganley neměl dostatek peněz nasadit ho nezávisle.
1974: Escuderia Calvo Sotello & El Corte Ingles
jezdec: Jorge de Bagration, ES vůz: Surtees TS16 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Španělska 1974 ale organizátoři GP odmítli jeho účast.
1974: Bretscher Racing Team
jezdec: Silvio Moser, CH vůz: Brabham BT42 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Španělska 1974 ale pilot se nedostavil.
1974: Arno van Dijk Cars
jezdec: Peter van Zwan, NL vůz: Arno 016L motor: Alfa Romeo V8
Projekt s vozem F5000 zrušen protože motor nebyl k dispozici.
1975: Dywa Racing Cars Engineering
vůz: Dywa motor: Ford-Cosworth V8
Tým se rozhodl vůz upravit pro závody F5000.
1975: OSA Berta
jezdec: Néstor García-Veiga, AR vůz: Berta BA3 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Argentiny 1975 a GP Argentiny 1975 ale motor nebyl k dispozici.
1976: Sport Cars Austria
jezdec: Karl Oppitzhauser, AT vůz: March 761 motor: Ford-Cosworth V8
Přihlášen do GP Rakouska 1976 ale organizátoři GP odmítli jeho účast.
1976: Alpine-Elf
jezdec: Jean Pierre Jabouille, FR vůz: Alpine 500 motor: Renault-Gordini V6t
Projekt převzal tým Renault a vůz byl vyvinut do typu RS01.
1978: Tiga Race Cars Ltd.
vůz: Tiga F1 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1978: Chevron Cars Ltd.
jezdec: Tiff Needel, GB vůz: Chevron B41 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům v testování.
1979: Dywa Racing Cars Engineering
jezdec: Alberto Colombo, IT vůz: Dywa 08 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1979: B&S Fabrications
jezdec: Michael Bleekemolen, NL, Rupert Keegan, GB vůz: Lotus 79 motor: Ford-Cosworth V8
Vytvoření B týmu Lotusu zabránila nová pravidla.





Re: Zamýšlené, ale nerealizované týmy
1980 - 1989
1980: Dywa Racing Cars Engineering
jezdec: Peo Consonni, IT, Maurizio Flaminni, IT vůz: Dywa 10 motor: Ford-Cosworth V8
Tým se rozhodl vůz upravit pro závody F3000.
1980: Le Coq Sportif
jezdec: Alberto Colombo, IT vůz: Riviera motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen když se Colombo rozhodl soustředit na F2.
1980: Lion Grand Prix
jezdec: David Purley, GB vůz: WW Lion motor: Allison tb
Bláznivý koncept s 12 koly. Autor David Cox oslovil Lec Racing aby vůz postavil, ale z plánů brzy sešlo.
1982: Maurer Racing
jezdec: Stefan Bellof, DE vůz: Maurer MM motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1986: Arno Automobiles
jezdec: Mario Hytten, SE, Ivan Capelli, IT vůz: Arno JH21C motor: Motori Moderni V6t
Projekt převzal ťym AGS.
1986: Ekström Grand Prix
jezdec: Philippe Alliot, FR, Mauro Baldi, IT vůz: Ekström GP8601 motor: Motori Moderni V6t
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1987: Middlebridge Group Ltd.
jezdec: Emanuele Pirro, IT, Aguri Suzuki, JP vůz: Trussardi B186 motor: Megatron I4t
Projekt odmítnut FIA protože vůz nebyl originální konstrukce.
1989: First Grand Prix
jezdec: Gabriele Tarquini, IT vůz: First F189 motor: Judd V8
Projekt převzal tým Life a vyvinul do modelu L190.
1989: Reynard Motorsport Ltd.
jezdec: Paolo Barilla, IT, Christian Danner, DE vůz: Reynard 89M motor: Mugen-Honda V8 pneu: Bridgestone
Vůz byl využit jenom k testování motoru a pneumatik v Japonsku.
1989: Moteurs Guy Negré
jezdec: Philippe Billot, FR vůz: AGS JH22 motor: MGN W12
Vůz byl využit jenom k testování motoru.
1980: Dywa Racing Cars Engineering
jezdec: Peo Consonni, IT, Maurizio Flaminni, IT vůz: Dywa 10 motor: Ford-Cosworth V8
Tým se rozhodl vůz upravit pro závody F3000.
1980: Le Coq Sportif
jezdec: Alberto Colombo, IT vůz: Riviera motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen když se Colombo rozhodl soustředit na F2.
1980: Lion Grand Prix
jezdec: David Purley, GB vůz: WW Lion motor: Allison tb
Bláznivý koncept s 12 koly. Autor David Cox oslovil Lec Racing aby vůz postavil, ale z plánů brzy sešlo.
1982: Maurer Racing
jezdec: Stefan Bellof, DE vůz: Maurer MM motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1986: Arno Automobiles
jezdec: Mario Hytten, SE, Ivan Capelli, IT vůz: Arno JH21C motor: Motori Moderni V6t
Projekt převzal ťym AGS.
1986: Ekström Grand Prix
jezdec: Philippe Alliot, FR, Mauro Baldi, IT vůz: Ekström GP8601 motor: Motori Moderni V6t
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1987: Middlebridge Group Ltd.
jezdec: Emanuele Pirro, IT, Aguri Suzuki, JP vůz: Trussardi B186 motor: Megatron I4t
Projekt odmítnut FIA protože vůz nebyl originální konstrukce.
1989: First Grand Prix
jezdec: Gabriele Tarquini, IT vůz: First F189 motor: Judd V8
Projekt převzal tým Life a vyvinul do modelu L190.
1989: Reynard Motorsport Ltd.
jezdec: Paolo Barilla, IT, Christian Danner, DE vůz: Reynard 89M motor: Mugen-Honda V8 pneu: Bridgestone
Vůz byl využit jenom k testování motoru a pneumatik v Japonsku.
1989: Moteurs Guy Negré
jezdec: Philippe Billot, FR vůz: AGS JH22 motor: MGN W12
Vůz byl využit jenom k testování motoru.





Re: Zamýšlené, ale nerealizované týmy
1990 - 1999
1991: Reynard Motorsport Ltd.
vůz: Reynard F1
Projekt byl zrušen když se nepodařilo zajistit dodavatele motoru.
1991: GLAS F1
jezdec: Mauro Baldi, IT, Giovanni Aloi, MX vůz: Glas F1 motor: Chrysler-Lamborghini V12
Projekt převzal tým Modena a vyvinul do modelu Lamborghini 291.
1992: il Barone Rampante
jezdec: Rubens Barrichello, BR vůz: ??? motor: ???
Marnou snahu spojit se s týmem Benetton následovaly neúspěšné pokusy o koupi týmů Tyrrell nebo Fondmetal..
1993: Trebron F1
vůz: Trebron F1 motor: Judd V10
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1993: Escuderia Bravo F1 España
jezdec: Jordi Gené, ES vůz: Bravo S931 motor: Judd V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1993: TOM’S Company Ltd.
vůz: TOM’S F1
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1993: Brabham-Galmer Racing
jezdec: Carlos Guerrero, MX vůz: Brabham BT60C motor: Judd V10
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Brabham.
1993: Frédéric Dhainaut Grand Prix
vůz: Dhainaut F1 motor: Hart V10
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmů Brabham nebo AGS.
1994: Super Nova Racing Ltd.
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Lotus.
1995: Super Nova Racing Ltd.
jezdec: Taki Inoue, JP, Vincenzo Sospiri, IT vůz: SuperNova F1
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1995: Ikuzawa Grand Prix
jezdec: Kenny Bräck, SE, Gil de Ferran, BR vůz: Ikuzawa HW001 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1995: DAMS Racing
jezdec: Éric Comas, FR, Jan Lammers, FR vůz: DAMS GD01 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům v testování.
1995: Partner F1
vůz: Partner F1 motor: MGN
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1996: Humpus Racing Indonesia
vůz: Humpuss F1 motor: Lamborghini
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1996: Dome Company Ltd.
jezdec: Marco Apicella, IT, Naoki Hattori, JP vůz: Dome F105 motor: Mugen-Honda V10
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1996: Durango Automotive SRL
jezdec: Christian Pescatori, IT vůz: Durango P01 motor: Hart V8
Tým se rozhodl soustředit na závody F3000.
1997: Zoran Stefanović GP
vůz: Lola T97/30 motor: Ford-Cosworth V8
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Lola.
1991: Reynard Motorsport Ltd.
vůz: Reynard F1
Projekt byl zrušen když se nepodařilo zajistit dodavatele motoru.
1991: GLAS F1
jezdec: Mauro Baldi, IT, Giovanni Aloi, MX vůz: Glas F1 motor: Chrysler-Lamborghini V12
Projekt převzal tým Modena a vyvinul do modelu Lamborghini 291.
1992: il Barone Rampante
jezdec: Rubens Barrichello, BR vůz: ??? motor: ???
Marnou snahu spojit se s týmem Benetton následovaly neúspěšné pokusy o koupi týmů Tyrrell nebo Fondmetal..
1993: Trebron F1
vůz: Trebron F1 motor: Judd V10
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1993: Escuderia Bravo F1 España
jezdec: Jordi Gené, ES vůz: Bravo S931 motor: Judd V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1993: TOM’S Company Ltd.
vůz: TOM’S F1
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1993: Brabham-Galmer Racing
jezdec: Carlos Guerrero, MX vůz: Brabham BT60C motor: Judd V10
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Brabham.
1993: Frédéric Dhainaut Grand Prix
vůz: Dhainaut F1 motor: Hart V10
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmů Brabham nebo AGS.
1994: Super Nova Racing Ltd.
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Lotus.
1995: Super Nova Racing Ltd.
jezdec: Taki Inoue, JP, Vincenzo Sospiri, IT vůz: SuperNova F1
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1995: Ikuzawa Grand Prix
jezdec: Kenny Bräck, SE, Gil de Ferran, BR vůz: Ikuzawa HW001 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1995: DAMS Racing
jezdec: Éric Comas, FR, Jan Lammers, FR vůz: DAMS GD01 motor: Ford-Cosworth V8
Projekt zrušen kvůli neuspokojivým výsledkům v testování.
1995: Partner F1
vůz: Partner F1 motor: MGN
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1996: Humpus Racing Indonesia
vůz: Humpuss F1 motor: Lamborghini
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1996: Dome Company Ltd.
jezdec: Marco Apicella, IT, Naoki Hattori, JP vůz: Dome F105 motor: Mugen-Honda V10
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
1996: Durango Automotive SRL
jezdec: Christian Pescatori, IT vůz: Durango P01 motor: Hart V8
Tým se rozhodl soustředit na závody F3000.
1997: Zoran Stefanović GP
vůz: Lola T97/30 motor: Ford-Cosworth V8
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Lola.





Re: Zamýšlené, ale nerealizované týmy
2000 - 2009
2002: Phoenix Finance
jezdec: Gastón Mazzacane, AR, Jos Verstappen, NL vůz: Prost AP05
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Prost.
2002: Asia Motor Technologies France
vůz: Asiatech A001 motor: Asiatech V10
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
2003: German Grand Prix Racing
vůz: GGPR01 motor: Cosworth V10
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Jaguar.
2008: Direxiv Motorsport
vůz: McLaren MP4/22 motor: Mercedes-Benz V8t
Pokus vstoupit do F1 jako B tým McLaren zrušen když McLaren upřednostnil Prodrive.
2008: Prodrive Motorsport
jezdec: Pedro de la Rosa, ES, Lucas di Grassi, BR vůz: McLaren MP4/22 motor: Mercedes-Benz V8t pneu: Bridgestone
Projekt zrušen když nedošlo k očekávané změně pravidel.
2009: Prodrive Motorsport (??)
vůz: Honda RA109 motor: Mercedes-Benz V8t pneu: Bridgestone
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Honda.
2009: Epsilon Euskadi F1
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: N.Technology
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: myF1dream.com Superfund
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: Ray Mallock Limited
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: Litespeed Racing
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: Zoran Stefanović GP
jezdec: Kazuki Nakajima, JP, Jacques Villeneuve, CA vůz: Stefan S01 motor: Stefan V8t
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Toyota.
2002: Phoenix Finance
jezdec: Gastón Mazzacane, AR, Jos Verstappen, NL vůz: Prost AP05
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Prost.
2002: Asia Motor Technologies France
vůz: Asiatech A001 motor: Asiatech V10
Projekt zrušen kvůli nedostatku peněz.
2003: German Grand Prix Racing
vůz: GGPR01 motor: Cosworth V10
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Jaguar.
2008: Direxiv Motorsport
vůz: McLaren MP4/22 motor: Mercedes-Benz V8t
Pokus vstoupit do F1 jako B tým McLaren zrušen když McLaren upřednostnil Prodrive.
2008: Prodrive Motorsport
jezdec: Pedro de la Rosa, ES, Lucas di Grassi, BR vůz: McLaren MP4/22 motor: Mercedes-Benz V8t pneu: Bridgestone
Projekt zrušen když nedošlo k očekávané změně pravidel.
2009: Prodrive Motorsport (??)
vůz: Honda RA109 motor: Mercedes-Benz V8t pneu: Bridgestone
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Honda.
2009: Epsilon Euskadi F1
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: N.Technology
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: myF1dream.com Superfund
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: Ray Mallock Limited
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: Litespeed Racing
Přihláška odmítnuta FIA.
2009: Zoran Stefanović GP
jezdec: Kazuki Nakajima, JP, Jacques Villeneuve, CA vůz: Stefan S01 motor: Stefan V8t
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Toyota.





Re: Zamýšlené, ale nerealizované týmy
2010 - 2019
2010: Durango Automotive SRL
jezdec: Jacques Villeneuve, CA vůz: Durango TF110 motor: Ferrari V8t
Přihláška odmítnuta FIA.
2010: Zoran Stefanović GP
jezdec: Kazuki Nakajima, JP, Pastor Maldonado VE vůz: Stefan S01 vůz: Stefan V8t
Další neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Toyota.
2010: Prodrive Motorsport (??)
Přihláška odmítnuta FIA.
2010: Adrián Campos Meta Image
jezdec: Bruno Senna, BR, José María López, AR vůz: Dallara motor: Cosworth V8
Projekt převzal tým HRT.
2010: USF1 Racing Team
jezdec: José María López, AR, James Rossiter, GB vůz: USF1 T1 motor: Cosworth V8
Projekt se zbortil kvůli nedostatku infrastruktury.
2010: Cypher Group
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu USF1.
2010: Epsilon Euskadi F1
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu USF1.
2010: ART Grand Prix
Přihláška odmítnuta FIA.
2014: Zoran Stefanović GP
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Carterham.
2018: Zoran Stefanović GP
Přihláška odmítnuta FIA.
2019: Panthera Team Asia
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2021
2010: Durango Automotive SRL
jezdec: Jacques Villeneuve, CA vůz: Durango TF110 motor: Ferrari V8t
Přihláška odmítnuta FIA.
2010: Zoran Stefanović GP
jezdec: Kazuki Nakajima, JP, Pastor Maldonado VE vůz: Stefan S01 vůz: Stefan V8t
Další neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Toyota.
2010: Prodrive Motorsport (??)
Přihláška odmítnuta FIA.
2010: Adrián Campos Meta Image
jezdec: Bruno Senna, BR, José María López, AR vůz: Dallara motor: Cosworth V8
Projekt převzal tým HRT.
2010: USF1 Racing Team
jezdec: José María López, AR, James Rossiter, GB vůz: USF1 T1 motor: Cosworth V8
Projekt se zbortil kvůli nedostatku infrastruktury.
2010: Cypher Group
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu USF1.
2010: Epsilon Euskadi F1
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu USF1.
2010: ART Grand Prix
Přihláška odmítnuta FIA.
2014: Zoran Stefanović GP
Neúspěšný pokus vstoupit do F1 na troskách týmu Carterham.
2018: Zoran Stefanović GP
Přihláška odmítnuta FIA.
2019: Panthera Team Asia
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2021





Re: Nerealizované týmy
2020 - 2029
2023: Hitech
Britský závodní tým s vozy ve formuli 2, formuli 3 a formuli 4, s kontroverzní historií a novým kazašským vlastníkem čtvrtinového podílu holdingové společnosti Hitech Global Holdings Limited, Vladimírem Kimem
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2026
2023: Carlin
britský závodní tým s rozsáhlými aktivitami ve formuli 2, formuli 3, britském a španělském šampionátu formule 4 a nově ustanovené ženské F1 Akademie
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2026
2023: LKY SUNZ
Asijská firma financovaná z USA. Spoluzakladatel firmy je Benjamin Duran, který se v roce 2019 podílel na pokusu o strup týmu Panthera Team Asia
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2026
2023: Formule Equal
Bývalý šéf týmu BAR Craig Pollock prozradil, že pro některou ze zemí Středního východu (má se jednat o Saudskou Arábii) připravuje projekt „Formula Equal“, který na všech úrovních, včetně inženýrských, chce mít 50 % mužů a 50 % žen.
Měl podat přihlášku ke vstupu v roce 2026, ale nejsou další informace
2023: Hitech
Britský závodní tým s vozy ve formuli 2, formuli 3 a formuli 4, s kontroverzní historií a novým kazašským vlastníkem čtvrtinového podílu holdingové společnosti Hitech Global Holdings Limited, Vladimírem Kimem
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2026
2023: Carlin
britský závodní tým s rozsáhlými aktivitami ve formuli 2, formuli 3, britském a španělském šampionátu formule 4 a nově ustanovené ženské F1 Akademie
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2026
2023: LKY SUNZ
Asijská firma financovaná z USA. Spoluzakladatel firmy je Benjamin Duran, který se v roce 2019 podílel na pokusu o strup týmu Panthera Team Asia
FIA odmítla přihlášku ke vstupu v roce 2026
2023: Formule Equal
Bývalý šéf týmu BAR Craig Pollock prozradil, že pro některou ze zemí Středního východu (má se jednat o Saudskou Arábii) připravuje projekt „Formula Equal“, který na všech úrovních, včetně inženýrských, chce mít 50 % mužů a 50 % žen.
Měl podat přihlášku ke vstupu v roce 2026, ale nejsou další informace







Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host