O čem se hovoří
Moderátor: V.I.P.
Re: O čem se hovoří (vyhlídky na další roky)
Pojede se v Le Mans s motory F1?
Todt vrátil na stůl myšlenku světového motoru
Když se psala pravidla pro rok 2014, hovořilo se o možnosti navrhnout "světový motor". Jeden typ pohonné jednotky by se používal ve všech vrcholných sériích FIA, což by umožnilo snazší přechody mezi šampionáty i účast výrobců ve více seriálech najednou. To by přineslo velké finanční výhody a saturovalo různé série motory od několika výrobců. Nakonec si každá série šla vlastní cestou, ale Jean Todt se teď k této myšlence vrací. Jak F1, tak WEC momentálně píší pravidla pro rok 2021 a otázku motorů musejí zodpovědět mezi prvními.
"Momentálně má každá série vlastní sadu pravidel a není to správné," řekl prezident Mezinárodní automobilové federace redaktorovi Auto Motor und Sport. "Požadavky formule 1 a vytrvalostního mistrovství jsou si velmi podobné. Motor F1 musí zvládnout přibližně 5000 kilometrů, což je zhruba vzdálenost ujetá v Le Mans. Kdybychom měli jednotný koncept motoru, bylo by to atraktivní pro nové výrobce a týmy F1 by mohly v Le Mans závodit s vlastními vozy a vice versa."
F1 aktuálně pracuje s návrhem turbomotoru 1.6L V6 s rekuperačním systémem MGU-K, bez MGU-H a s výraznými omezeními v oblasti turba. Víme, že kupříkladu zástupci Porsche se účastní porad motorových skupin F1 i WEC.
Todt vrátil na stůl myšlenku světového motoru
Když se psala pravidla pro rok 2014, hovořilo se o možnosti navrhnout "světový motor". Jeden typ pohonné jednotky by se používal ve všech vrcholných sériích FIA, což by umožnilo snazší přechody mezi šampionáty i účast výrobců ve více seriálech najednou. To by přineslo velké finanční výhody a saturovalo různé série motory od několika výrobců. Nakonec si každá série šla vlastní cestou, ale Jean Todt se teď k této myšlence vrací. Jak F1, tak WEC momentálně píší pravidla pro rok 2021 a otázku motorů musejí zodpovědět mezi prvními.
"Momentálně má každá série vlastní sadu pravidel a není to správné," řekl prezident Mezinárodní automobilové federace redaktorovi Auto Motor und Sport. "Požadavky formule 1 a vytrvalostního mistrovství jsou si velmi podobné. Motor F1 musí zvládnout přibližně 5000 kilometrů, což je zhruba vzdálenost ujetá v Le Mans. Kdybychom měli jednotný koncept motoru, bylo by to atraktivní pro nové výrobce a týmy F1 by mohly v Le Mans závodit s vlastními vozy a vice versa."
F1 aktuálně pracuje s návrhem turbomotoru 1.6L V6 s rekuperačním systémem MGU-K, bez MGU-H a s výraznými omezeními v oblasti turba. Víme, že kupříkladu zástupci Porsche se účastní porad motorových skupin F1 i WEC.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10799
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (vyhlídky na další roky)
Já sleduji na RTL, tak doufám že se tam taky něco ne...
PŘENOSY F1 V NABÍDCE SKYLINK CHYBÍ. CO SI POČÍT?
Pokud jste uživatelé služeb společnosti Skylink a zároveň fanouškem přenosů formule 1, pak se mějte na pozoru. Skylink totiž v současné nabídce platné od 1. března 2018 nemá programy Sport1 a Sport2, které velké ceny formule 1 vyrábí. Jednání mezi společností Skylink a majitelem práv na přenosy F1 pokračují.
V novém ceníku Skylinku chybí programy Sport1 a Sport2. Co to znamená pro fanoušky F1?
Sledujete-li šampionát F1 na placených kanálech prostřednictvím satelitního operátora Skylink, zbystřete. Hrozí totiž, že o královnu motorismu přijdete.
PŘENOSY F1 V NABÍDCE SKYLINK CHYBÍ. CO SI POČÍT?
Pokud jste uživatelé služeb společnosti Skylink a zároveň fanouškem přenosů formule 1, pak se mějte na pozoru. Skylink totiž v současné nabídce platné od 1. března 2018 nemá programy Sport1 a Sport2, které velké ceny formule 1 vyrábí. Jednání mezi společností Skylink a majitelem práv na přenosy F1 pokračují.
V novém ceníku Skylinku chybí programy Sport1 a Sport2. Co to znamená pro fanoušky F1?
Sledujete-li šampionát F1 na placených kanálech prostřednictvím satelitního operátora Skylink, zbystřete. Hrozí totiž, že o královnu motorismu přijdete.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10799
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (vyhlídky na další roky)
ZÁKAZNÍKŮM SKYLINKU BUDOU NADÁLE K DISPOZICI PŘENOSY FORMULE 1showstall píše: ↑15 úno 2018, 17:39Já sleduji na RTL, tak doufám že se tam taky něco ne...
PŘENOSY F1 V NABÍDCE SKYLINK CHYBÍ. CO SI POČÍT?
Pokud jste uživatelé služeb společnosti Skylink a zároveň fanouškem přenosů formule 1, pak se mějte na pozoru. Skylink totiž v současné nabídce platné od 1. března 2018 nemá programy Sport1 a Sport2, které velké ceny formule 1 vyrábí. Jednání mezi společností Skylink a majitelem práv na přenosy F1 pokračují.
V novém ceníku Skylinku chybí programy Sport1 a Sport2. Co to znamená pro fanoušky F1?
Sledujete-li šampionát F1 na placených kanálech prostřednictvím satelitního operátora Skylink, zbystřete. Hrozí totiž, že o královnu motorismu přijdete.
Majitel práv na přenosy formule 1 a operátor Skylink se dohodli na prodloužení spolupráce. Znamená to, že přímé přenosy velkých cen formule 1 budou zákazníkům nadále poskytování prostřednictvím programů Sport1 a Sport2.
- Tomas Vyslouzil
- jedno vítězství
- Příspěvky: 1964
- Registrován: 23 led 2008, 09:34
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (vyhlídky na další roky)
Začínají kolovat spekulace, zda nepřestoupí Red Bull na motory Honda. Spousta keců kolem panuje, ale nikde jsem ještě nezaznamenal jednu dosti důležitou věc, o které vím celou dobu od návratu Hondy a bylo to pro mne jen otázkou času, kdy dojde k tomuto spojení. Místo slov vkládám obrázek.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti