Tohle jsem nevěděla, takže díky moc za informaci. To že tam táhne NASCAR mi došlo jen v kontextu že to vydělává víc než celá F1 dohromady, ale že je takový propastný rozdíl mezi těmito seriály jsem netušila.enzo66 píše: Musíš si uvědomit,že v USA se na závody dívají úplně jinak,než v Evropě.Tam je nejpopulárnější NASCAR a formule jsou jenom docela chudí příbuzní.Jedinou větší výjimkou je právě INDI 500.Takže sehnat sponzory pro starty v jakékoliv formulové sérii v USA je daleko těžší než jinde.
Ženské naděje pro Formuli 1?
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2416
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo,správný amík,když v závodě alespoň jednou nevidí pořádně létat vzduchem hromadu plechů se nudí.Navíc není žlutá fáze,takže nestihne zajít na hod dog a plechovku piva a to je hnusVlcacka píše:[
Tohle jsem nevěděla, takže díky moc za informaci. To že tam táhne NASCAR mi došlo jen v kontextu že to vydělává víc než celá F1 dohromady, ale že je takový propastný rozdíl mezi těmito seriály jsem netušila.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Máš pravdu, že díky odchodu F1 z Ameriky se angažmá Danici oddaluje. Taky je pravda,že by šlo především o markeningový tah (a divím se, že už v F1 nějaká žena dávno nejezdí).
Nedělám si iluze o jezdeckém uměmění Danici (Bourdais jasně ukazuje, že ani čtyři tituly za mořem neznamenají úspěch v F1). na druhé straně, jsem přesvědčen, že si kokpit F1 zaplatili (a taky chvíli jezdili) horší jezdci než ona...
Nedělám si iluze o jezdeckém uměmění Danici (Bourdais jasně ukazuje, že ani čtyři tituly za mořem neznamenají úspěch v F1). na druhé straně, jsem přesvědčen, že si kokpit F1 zaplatili (a taky chvíli jezdili) horší jezdci než ona...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ale já Bourdaise nezatracuji. Spíš jsem chtěl poukázat na nižší úroveň závodů v USA, kdy jen málo šampionů se prosadilo v F1, ale hodně průměrných jezdců F1 se prosadilo v USA.
Já bych mu šanci dal, problém je v tom, co jsi napsal - vyrovnává se Vettlovi. Od čtyřnásobného mistra by se dalo očekávat, že právě on bude tou vůdčí osobností a ne nějaký nezkušený cucák... Rozhodně ta očekávání byla větší, minimálně že nebude dělat kolegovi statistu...
Já bych mu šanci dal, problém je v tom, co jsi napsal - vyrovnává se Vettlovi. Od čtyřnásobného mistra by se dalo očekávat, že právě on bude tou vůdčí osobností a ne nějaký nezkušený cucák... Rozhodně ta očekávání byla větší, minimálně že nebude dělat kolegovi statistu...
- "Tony"
- 2006 F.Alonso
- Příspěvky: 762
- Registrován: 12 bře 2007, 17:42
- Bydliště: Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Achard :
Osobně si nemyslím, že jsou závody v zámoří na nižší úrovni. Jsou jen v některých věcech jednodušší a zároveň přehlednější pro běžného laika. K čemu má F1 taková pravidla, když všichni ví, jaký je v nich bordel a jak rozdílný je jejich výklad! A taky si myslím, že jednotlivé závodní série v zámoří mají mnohem vyrovnanější techniku, proto si dovolím tvrdit, že ty Bourdaisovy tituly mají velmi slušnou váhu vzhledem k tamnějším soupeřům ... V F1 jsou dva týmy tvrdě dominantní a to je ten podstatný rozdíl! Základna je mnohem menší, prachy jdou léta jen těm nejúspěšnějším a jen občas se najde vyjímka, kdy se prosadí někdo jiný. Ano, ve srovnání s Vettelem určitě Bourdais zaostává za očekáváním, ale příčin, proč tomu tak je, může být více. Klidně mu nemusí zcela vyhovat letošní vůz a příští rok může být všechno jinak ...
Osobně si nemyslím, že jsou závody v zámoří na nižší úrovni. Jsou jen v některých věcech jednodušší a zároveň přehlednější pro běžného laika. K čemu má F1 taková pravidla, když všichni ví, jaký je v nich bordel a jak rozdílný je jejich výklad! A taky si myslím, že jednotlivé závodní série v zámoří mají mnohem vyrovnanější techniku, proto si dovolím tvrdit, že ty Bourdaisovy tituly mají velmi slušnou váhu vzhledem k tamnějším soupeřům ... V F1 jsou dva týmy tvrdě dominantní a to je ten podstatný rozdíl! Základna je mnohem menší, prachy jdou léta jen těm nejúspěšnějším a jen občas se najde vyjímka, kdy se prosadí někdo jiný. Ano, ve srovnání s Vettelem určitě Bourdais zaostává za očekáváním, ale příčin, proč tomu tak je, může být více. Klidně mu nemusí zcela vyhovat letošní vůz a příští rok může být všechno jinak ...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Opět jde o nepochopení. Já neznevažuji Bourdaisovy tituly, konkurence je tam velká. Ale dovolím si tvrdit, že je jednodušší, z důvodu, který jsem už uvedl – v USA se dokáží prosadit i průměrní jezdci F3000, kteří v Evropě neuspěli, zatímco jen několik jezdců ze zámoří se prosadilo v Evropě (nemluvě o F1). O větší přehlednosti tamějších závodů pochybuji - udržet si přehled o pořadí na oválu je rozhodně těžší než v F1. Pravda, tamním divákům o to zase tolik nejde…
Nikdy jsem nenapsal, že mě Bourdais zklamal, že nebojuje o titul, na to nemá vůz. Ale důležité je srovnání s týmovým kolegou. Souhlasím i s tím, že ne každé auto jezdci sedne (mnoho špičkových jezdců je letos za očekáváním), ale od takového šampióna bych očekával, že si dokáže auto připravit a neprohraje s kolegou rozdílem třídy (jak jinak nazvat bodový propadák 30:4?)
Každopádně by měl jezdit i příští rok, podle jedné sezóny se moc hodnotit nedá...
Nikdy jsem nenapsal, že mě Bourdais zklamal, že nebojuje o titul, na to nemá vůz. Ale důležité je srovnání s týmovým kolegou. Souhlasím i s tím, že ne každé auto jezdci sedne (mnoho špičkových jezdců je letos za očekáváním), ale od takového šampióna bych očekával, že si dokáže auto připravit a neprohraje s kolegou rozdílem třídy (jak jinak nazvat bodový propadák 30:4?)
Každopádně by měl jezdit i příští rok, podle jedné sezóny se moc hodnotit nedá...
Toto je trochu stare tema, ale prihodim svoji trochu do mlyna. Zeny v automobilovem sportu byly vzdycky rarita a diky vlivu medii a vseobecneho ocekavani verejnosti jejich vzhled pokazde hral vetsi ci mensi roli. Ja se IRL moc nevenuju, ale z toho, co mam moznost pochytit bych rekl, ze Danica Patrick tuhle kartu hraje daleko vice nez Sarah Fischer. Nejenom, ze svou krasu (samozrejme relativni pojem) mnohem lepe pouziva k ziskavani komercnich sponzoru, ale i behem zavodu se (zda se) vecne handrkuje s jinymi jezdci...jako by potrebovala davat porad najevo, ze prestoze neni muz, nenecha se odstrkovat bokem. Neco za volantem ale umet musi taky, vitezstvi na ovalu v serii IRL urcite neni totez jako vyhrat v Monaku nebo Spa-Francorchamps, nicmene faktem zustava to, ze po Elisce Junkove a Michele Moulton, Danica Patrick je teprve treti zenou ktera zvitezila v automobilovem zavode svetove tridy. Ted se o ni mluvi v souvislosti s planovanym tymem USF1, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze to je zase hlavne kvuli komercnim ucelum.
Sarah Fischer ma mensi uspechy nez Danica, ale vzdycky na me pusobila vice jako zavodni jezdec a ne jako zena za volantem. Mozna neni tak talentovana a urcite cast jejich problemu prameni z nedostatku financi, ale kazdy kdo se na Indy500 kvalifikuje prumernou rychlosti 369.246 km/h ma muj respekt. Krome toho v IRL taky parkrat stala na stupnich vitezu, i kdyz ne na nejvyssim stupinku.
V IRL pusobi i Milka Duno, ale o te nic nevim.
Sarah Fischer ma mensi uspechy nez Danica, ale vzdycky na me pusobila vice jako zavodni jezdec a ne jako zena za volantem. Mozna neni tak talentovana a urcite cast jejich problemu prameni z nedostatku financi, ale kazdy kdo se na Indy500 kvalifikuje prumernou rychlosti 369.246 km/h ma muj respekt. Krome toho v IRL taky parkrat stala na stupnich vitezu, i kdyz ne na nejvyssim stupinku.
V IRL pusobi i Milka Duno, ale o te nic nevim.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů