Ženské naděje pro Formuli 1?

Přesunuté staré příspěvky z diskuzního fora
Zpráva
Autor
Vlcacka
1964 J.Surtees
1964 J.Surtees
Příspěvky: 130
Registrován: 29 pro 2007, 19:05
Kontaktovat uživatele:

Ženské naděje pro Formuli 1?

#1 Příspěvek od Vlcacka » 03 kvě 2008, 19:56

Blesk je co se týče serioznosti tiskovina na prd, nicméně zpráva, že by se Danica Patrick mohla dostat do F1 mne velmi zaujala. Pilotku Indy Car by potencionálně zaměstnala Honda, ovšem sama závodnice by přijala, pokud by se jednalo o plnohodnotný post testovací jezdkyně. Takže pánové, co vy na to? Že by se Berniemu Ecclestonemu splnil po nočním závodě další sen a to žena v F1? Byť na postu test pilota? Má na to Danica? Je jí šestadvacet, u mužských protějšků to na vstup do F1 občas bývá pozdě...

rock
1958 M.Hawthorn
1958 M.Hawthorn
Příspěvky: 68
Registrován: 12 bře 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od rock » 03 kvě 2008, 21:00

Coby dámě se Ti předem omlouvám za svoji odpověď; ukradnu citát přispěvovatele s nickem "pepino" z jednoho fóra:

"Ať si to klidně Danica přijede zkusit. Prohlídne si auto a vybraný (asi) evropský okruh, trochu zacukruje, vypne prsa a vyšpulí zadek, objede pár kol, udělá se pár fotek, všichni budou strašně pozitivní a happy, pak se podívá na časy a odletí za Atlantik a bude od ní pokoj."

a dodám: nemám ji rád od od doby, kdy jsem ji kdysi viděl na Indy500 sestřelit tehdy dobře jedoucího Engeho; myslím, že s materiálem, co má k dispozici (a se svými zkušenostmi) by měla odvádět lepší výsledky, její talent nepovažuji za nikterak vyjímečný. Myslím, že se v přízni sponzorů (a tím pádem v IndyCar) drží z valné části díky své hezké tvářičce (a tělu) - kdybych byl PR manažerem od Motoroly, taky budu platit mediálně skvěle použitelnou krásku, než možná nadanějšího, ale ošklivého chlapa. Soudě podle jejích některých rozhovorů (možná vytržených z kontextu, ale přece) je egoistická a arogantní. Jediné, co na ní považuji za pozitivní je ta série fotek pro plavkové vydání Sports Illustrated (mimochodem, zde se potvrzuje to, co jsem napsal o kousek výš: díky své postavě dostala logo sponzora na stránky velmi prestižního magazínu. To by se chlapovi podařit nemohlo).
jo, ještě link
http://sportsillustrated.cnn.com/featur ... a-patrick/

Takže ještě jednou omluvám Vlcacce za moji poněkud s.e.x.istickou odpověď. Moc se těším, až bude zase dáma v F1 a vřele doufám, že to bude někdo jiný než Danica Patrick ...

P.S.: V tom samém článku v Blesku je zmínka, že v F1 se objevily dvě ženy :roll:

Vlcacka
1964 J.Surtees
1964 J.Surtees
Příspěvky: 130
Registrován: 29 pro 2007, 19:05
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Vlcacka » 04 kvě 2008, 10:20

rock: Náhodou, díky za odpověď, já ji jako jezdkyni a člověka neznám, takže si alespoň nějakého názoru velice cením. :-)

S tím Bleskem to vím, asi jsem měla napsat "zase ženu v F1"... :-) A jen tak náhodou, nesklonili jméno paní Marie Teresy blbě? :oops: A jinak - byly tři, ne? Ještě Giovanna Amatiová při smutném konci Brabhamu...?

rock
1958 M.Hawthorn
1958 M.Hawthorn
Příspěvky: 68
Registrován: 12 bře 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od rock » 04 kvě 2008, 10:39

Vlcacka píše: A jinak - byly tři, ne? Ještě Giovanna Amatiová při smutném konci Brabhamu...?
Dovolím si odkázat na Tvoje vlákno v tomto fóru :P

http://formule1.phorum.cz/viewtopic.php?t=685

Vlcacka
1964 J.Surtees
1964 J.Surtees
Příspěvky: 130
Registrován: 29 pro 2007, 19:05
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Vlcacka » 04 kvě 2008, 12:34

rock píše: Dovolím si odkázat na Tvoje vlákno v tomto fóru :P
Já to chtěla zkusit bez kouknutí... :twisted: :lol: Holt ještě špatně...

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23077
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Achard » 04 kvě 2008, 14:16

Já i myslím, že by žena Formuli 1 prospěla. Ne po stránce jezdecké, ale propagační. Danicu bych taky, i přes její vítězství (v tom šampionátu může vyhrát skutečně kdekdo) nepřeceňoval.
Považuji za obrovskou chybu, že tým nemůže nasadit tři vozy. Právě na odzkoušení nových jezdců či získání mediální převahy (jako by byl tento případ) by to bylo výborné...

rock
1958 M.Hawthorn
1958 M.Hawthorn
Příspěvky: 68
Registrován: 12 bře 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od rock » 04 kvě 2008, 16:28

Achard píše:Považuji za obrovskou chybu, že tým nemůže nasadit tři vozy. Právě na odzkoušení nových jezdců či získání mediální převahy (jako by byl tento případ) by to bylo výborné...
Já jsem proti třem vozům. Na odzkoušení nadějného pilota bylo báječné, když byla v pátek zakázaná účast stálých pilotů a museli jezdit náhradníci / platiči / mladíci (ještě předloni ? Tak nějak, nedávno. Třeba Kubica se tak prosadil). Nerad bych se dožil toho, že stupně vítězů obsadí jezdci jednoho tůmu, a o body se rozdělí tři týmy (a to jim jeden pilot zůstane v záloze). Podle mne by to mělo negativní dopad na sponzorskou podporu týmů ve středu a na konci pole, kteří teď mají jakousi mlhavou naději na stupně vítězů (Williams, Renault; Hondu, Red Bull a Toyotu nepíšu úmyslně. Ti na sponzory moc nehrají) nebo na body, když se extrémně zadaří (Force India například)

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23077
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Achard » 05 kvě 2008, 10:20

rock píše:Já jsem proti třem vozům. Na odzkoušení nadějného pilota bylo báječné, když byla v pátek zakázaná účast stálých pilotů a museli jezdit náhradníci / platiči / mladíci (ještě předloni ? Tak nějak, nedávno. Třeba Kubica se tak prosadil). Nerad bych se dožil toho, že stupně vítězů obsadí jezdci jednoho tůmu, a o body se rozdělí tři týmy (a to jim jeden pilot zůstane v záloze). Podle mne by to mělo negativní dopad na sponzorskou podporu týmů ve středu a na konci pole, kteří teď mají jakousi mlhavou naději na stupně vítězů (Williams, Renault; Hondu, Red Bull a Toyotu nepíšu úmyslně. Ti na sponzory moc nehrají) nebo na body, když se extrémně zadaří (Force India například)
Každý máme jiný názor. V době, kdy Alfa Romeo, Ferrari, Maserati nebo Mercedes nasazovali tři vozy nikdo nežbrblal, že stupně vítězů obsadí jedna značka a není se na co koukat… Raději bych viděl souboje na jedné značce, než vláček různých vozů jako teď… March, Surtees nebo Hesketh se živili prodejem vozů a nemyslím, že by znehodnotilo tehdejší závody, že startovalo víc vozů téže značky.

Ty by jsi sponzoroval jezdce, který pojede jen páteční trénink? Já tedy ne. Bez koukání do statistik – kolik si vybavíš jezdců, kteří jeli jen páteční tréninky? Pokud si chce tým vyzkoušet jezdce, tak to udělá při testech, málo zkušený jezdec při nastavení vozu pro závod moc nepomůže (jenom že sebere data) A určitě si vzpomeneš, že ne všechny týmy, co tuhle možnost měly jí využily…

Ani v době, kdy týmy mohly nasazovat tři vozy tak to nedělaly, protože je to finančně a technicky hodně náročné (Franku Williamsovi dalo hodně vysvětlování arabským sponzorům, že nemůže nasazovat deset vozů, i když oni je bez problému zaplatí). Nevěřím, že by to všichni využili, ale vadí mi, že je to zakázané. Možnost nasazovat třetí vozy v barvě sponzora by zlepšilo rozpočet týmů středu a konce pole.
Navíc bych byl pro určitá omezení – třeba ve třetím voze by mohl startovat jezdec, který neodjel více jak 10 závodů F1 (čímž by se zabránilo nasazení zkušených jezdců na ohlídání výsledů) a dále, že by se výsledek počítal do šampionátu jezdců, ale ne týmů (takto to funguje v rallye).

Já právě v možnosti (ne přikázat, ale umožnit) nasazování třetích vozů a v prodeji vozů vidím cestu k zajímavějším a vyrovnanějším závodům.

rock
1958 M.Hawthorn
1958 M.Hawthorn
Příspěvky: 68
Registrován: 12 bře 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od rock » 05 kvě 2008, 12:26

Achard píše:March, Surtees nebo Hesketh se živili prodejem vozů a nemyslím, že by znehodnotilo tehdejší závody, že startovalo víc vozů téže značky.
Nad prodejem / pronájmem zákaznických aut jsem se zamýšlel v jiném fóru; ve stručnosti:
- prodej vozu na sezónu: nic moc proti tomu nemám
- pronájem vozu na víkend: dnes už imho nereálná, v době pokročilých technologií těžko může někdo přijít k autu, které v životě neviděl a mít s ním nějaký úspěch (za úspěch považuji dostat se do lepší poloviny ve výsledkové listině. Slovo "body" bych v takové souvislosti asi nechal stranou).
- pronájem "balíku" na víkend: Ještě bych si dokázal představit pronájem "balíku" zahrnující mimo vozu i potřebné vybavení a tým techniků a mechaniků schopných zabezpečit provoz auta. Nájemce by dodal jen pilota a lidi na zametání garáže. Ale to by asi bylo dost drahé (a těžko by nějaký tovární tým mohl vydržovat skupinu lidí, které by případně pronajal jen na pár závodů v sezóně)
Achard píše:Možnost nasazovat třetí vozy v barvě sponzora by zlepšilo rozpočet týmů středu a konce pole.
Navíc bych byl pro určitá omezení – třeba ve třetím voze by mohl startovat jezdec, který neodjel více jak 10 závodů F1 (čímž by se zabránilo nasazení zkušených jezdců na ohlídání výsledů) a dále, že by se výsledek počítal do šampionátu jezdců, ale ne týmů (takto to funguje v rallye).
S nějakou formou omezení - takovou, co navrhuješ, nebo podobnou - bych si to představit asi dokázal. Co se mi nelíbí je představa 3 plnohodnotných vozů/jezdců z jednoho týmu. A samozřejmě představa, že by dříve nebo později někdo (nechci říkat kdo) třetí auto týmu přikázal direktivně - stejně jako kdysi byly stanoveny právě 2 auta v týmu.
Tím jsem se dostal k poslední věci: klidně bych povolil jednočlenné týmy ...
P.S.: Rallye bych raději nezmiňoval. To je imho v takové krizi, že už to dál nejde. Nicméně ... Systém týmů a nezávislých jezdců je tam zpracovaný relativně slušně. Navíc tam zákaznická auta šampionátu týmů bodovat můžou. Je to dané tím, do jaké kategorie se tým před sezónou přihlásí (a z toho jim vyplývá povinnost obsadit předepsaný počet závodů) a ne tím, jestli nasadí svoji konstrukci ...

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23077
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Achard » 05 kvě 2008, 16:34

Já si myslím, že i pro nejbohatší týmy je nereálné připravit tři plnohodnotné vozy po celou sezónu. Možná by ho nasadily v posledních závodech, aby odsunuly konkurenci... Možná by šlo udělat totéž co bylo u pátečních jezdců - čtyři nejlepší týmy na ně neměly nárok...

Pronajmout vůz na víkend je asi dnes nereálné. Dokážu si představit pronajmout třetí vůz v rámci týmu (podobně nasazoval McLaren v roce 1974 třetí vůz v barvách Yardley pro M.Hailwooda), nebo prodat vozy dalšímu týmu (jak to plánoval D.Richards). Jiná možnost asi není, ale kéž kdyby už to bylo...

Jinak ti dávám za pravdu, počet vozů by nemel být omezen. Ale vyvíjet a provozovat jen jeden vůz by se asi nevyplatilo... ...možná, kdyby šlo zbytek produkce prodat...

rock
1958 M.Hawthorn
1958 M.Hawthorn
Příspěvky: 68
Registrován: 12 bře 2008, 20:01
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od rock » 05 kvě 2008, 17:56

Achard píše:Ale vyvíjet a provozovat jen jeden vůz by se asi nevyplatilo... ...možná, kdyby šlo zbytek produkce prodat...
Měl jsem spíš na mysli provozovat jeden zákaznický-koupený vůz ...

Uživatelský avatar
enzo66
2 vítězství
2 vítězství
Příspěvky: 2416
Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
Bydliště: Koryčany
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od enzo66 » 05 kvě 2008, 20:24

pánové,sleduji Vaši pěknou diskuzi a je zajímavé,jak se téma Danica Patrick v F1 trochu zvrhlo :D
Takže k původnímu zadání: přeju si,aby se testování s touto závodnicí opravdu uskutečnilo.Proti ženám za volantem nic nemám,ba naopak.Určitě to bude hodně zajímavé,i když bych věděl o lepších kandidátkách než je Danica Patricková.Ale alespoň by se ukázalo,co v ní skutečně je.Protože INDI CAR sleduji podrobněji teprve druhý rok,nemůžu moc posoudit,jak moc dobře nebo špatně na tom je.I když v Motegi vyhrála svůj první závod,viděl jsem ji při několika startech na klasickém okruhu a moc mě nepřesvědčila.Přece jenom závod jenom dokola oválu a závod na zatáčkovité trati je přece jen rozdíl.Upřímně řečeno-k jejím nadšeným fandům se zrovna neřadím.Má přesně ty vlastnosti,kvůli kterým moc nemusím američany celkově-přemrštěné sebevědomí,trochu arogance,trochu povýšenosti a výsledky nic,moc. :?
Podle jejího vystupování a vzhledem k tomu,že startuje v jednom z nejlepších amerických týmů myslím už 3.rok,měla by vyhrávat už dávno a častěji.

Vlcacka
1964 J.Surtees
1964 J.Surtees
Příspěvky: 130
Registrován: 29 pro 2007, 19:05
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Vlcacka » 05 kvě 2008, 21:19

enzo66 píše:i když bych věděl o lepších kandidátkách než je Danica Patricková.
Třeba Leanne Tanderová? Nebo Milka Dunová?

Uživatelský avatar
enzo66
2 vítězství
2 vítězství
Příspěvky: 2416
Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
Bydliště: Koryčany
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od enzo66 » 05 kvě 2008, 22:56

Třeba Leanne Tanderová? Nebo Milka Dunová?[/quote]

První dámu neznám.A Milka Duno-to nemyslíš važně :lol: Ta je tam přece jako reklamní tahák pro fanoušky :wink:

Myslel jsem třeba Vaninu Ickx.

Vlcacka
1964 J.Surtees
1964 J.Surtees
Příspěvky: 130
Registrován: 29 pro 2007, 19:05
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Vlcacka » 06 kvě 2008, 07:57

enzo66 píše:Myslel jsem třeba Vaninu Ickx.
No ale tý už je třiatřicet, což u chlapů v F1 už může být půlka kariéry za sebou. Navíc - jezdí od svého loňského odchodu z DTM?

A k té Milce...já plácám jména a vy dodáte přeci info, ne? :-)

Leanne Tanderová je australská závodnice, jejím manželem je také závodník Garthe Tander a naposledy jsem ji zaznamenala, když se svou dallarou pomáhala testování umělého osvětlení Hella na australském okruhu v Sydney. Víc o ní nevím.

Zamčeno

Zpět na „Diskuzní fórum - archiv“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů