sezona 2017

Moderátoři: V.I.P., TOP10

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#211 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:46

nejrychlejší kolo
Valtteri BOTTAS Mercedes čas 1:33,144
Přílohy
Bottas.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#212 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:46

průběžné pořadí jezdců po šestnáctém závodě

1.Lewis HAMILTON Mercedes 306 bodů
2.Sebastian VETTEL Ferrari 247 bodů
3.Valtteri BOTTAS Mercedes 234 bodů
4.Daniel RICCIARDO Red Bull 192 bodů
5.Kimi RAIKKONEN Ferrari 148 bodů
6.Max VERSTAPPEN Red Bull 111 bodů
7.Sergio PEREZ Force India 82 bodů
8.Esteban OCON Force India 65 bodů
9.Carlos SAINZ Toro Rosso 48 bodů
10.Nico HULKENBERG Renault 34 bodů
11.Felipe MASSA Williams 34 bodů
12.Lance STROLL Williams 32 bodů
13.Romain GROSJEAN Haas 28 bodů
14.Kevin MAGNUSSEN Haas 15 bodů
15.Stoffel VANDOORNE McLaren 13 bodů
16.Fernando ALONSO McLaren 10 bodů
17.Jolyon PALMER Renault 8 bodů
18.Pascal WEHRLEIN Sauber 5 bodů
19.Daniil KVYAT Toro Rosso 4 body
Přílohy
hamilton.jpg
Vettel-.jpg
Bottas.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#213 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:46

průběžné pořadí týmů po šestnáctém závodě

1.Mercedes 540 bodů
2.Ferrari 395 bodů
3.Red Bull TAG Heuer 303 bodů
4.Force India Mercedes 147 bodů
5.Williams Mercedes 66 bodů
6.Toro Rosso Renault 52 bodů
7.Hass Ferrari 43 bodů
8.Renault 42 bodů
9.McLaren Honda 23 bodů
10.Sauber Ferrari 5 bodů
Přílohy
mercedes-logo-3.gif
mercedes-logo-3.gif (1.15 KiB) Zobrazeno 806 x
ferrari_r.gif
ferrari_r.gif (1.95 KiB) Zobrazeno 806 x
redbull.bmp
redbull.bmp (44.19 KiB) Zobrazeno 806 x
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#214 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:47

foto pátek
Přílohy
GetFile (1).jpg
GetFile (2).jpg
GetFile (3).jpg
GetFile (4).jpg
GetFile (5).jpg
GetFile.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#215 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:47

foto sobota
Přílohy
GetFile (2).jpg
GetFile (3).jpg
GetFile (4).jpg
GetFile (5).jpg
GetFile.jpg
GetFile (1).jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#216 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:47

foto neděle
Přílohy
GetFile (1).jpg
GetFile (2).jpg
GetFile (3).jpg
GetFile (4).jpg
GetFile (5).jpg
GetFile.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#217 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:47

Hamilton se vítězstvím v Japonsku znovu přiblížil titulu, Vettel nedokončil.
Lewis Hamilton vyhrál stylem start-cíl Velkou cenu Japonska. Pilot Mercedesu dokázal odrazit závěrečné útoky Maxe Verstappena, který po vítězství v minulém závodě v Malajsii obsadil na okruhu v Suzuce druhé místo. Třetí projel cílem jeho týmový kolega z Red Bullu Daniel Ricciardo. Sebastian Vettel musel kvůli technickým problémům ze závodu odstoupit.
Hamilton se vítězstvím v Japonsku znovu přiblížil titulu, Vettel nedokončil
Lewis Hamilton si v Japonsku dojel pro své 61. vítězství kariéry a své třetí na okruhu v Suzuce. Hamilton si po startu z pole position udržel vedoucí pozici.
O vedení trojnásobného mistra světa nepřipravil ani safety car, který vyjel na trať v úvodu závodu kvůli Carlosu Sainzovi Jr. Pro Španěla skončil jeho poslední závod za Toro Rosso už v prvním kole.
Ve 4. kole odstoupil pro technické problémy na svém voze druhý muž průběžného pořadí šampionátu Vettel. Němec v barvách Ferrari si po startu pohlídal druhou pozici, ovšem ve vlásence sepřed něj v prvním kole dostal na druhé místo Verstappen. Vettel se nadále propadal pořadím a následně dostal od týmu pokyn, aby zamířil do boxů.
Hamiltona první pozici neztratil ani při několika virtuálních safety carech, které byly na trati aktivovány. V 21. kole zamířil z druhé pozice do boxů Verstappen, Hamilton jej následoval o kolo později, a i když se Verstappen po své zastávce přiblížil vedoucímu Hamiltonovi, Brit si první místo nenechal vzít.
V závěrečných kolech se mu ještě výrazně přiblížil Verstappen, ovšem v posledním kole předjížděli oba piloti o kolo pomalejšího Massu a Alonsa, kteří bojovali o druhé místo, a Verstappen už neměl šanci zaútočit na první místo.
Na třetí pozici dokončil závod druhý pilot Red Bullu Ricciardo, který na startu ztratil dvě pozice, ale ve zbytku závodu je dokázal získat zpět a podeváté letos dojel na stupních vítězů.
I přes závěrečný tlak jej nedokázal předjet Valtteri Bottas z Mercedesu, který tak obsadil čtvrté místo před pátým Kimim Räikkönenem.
Fin v barvách Ferrari prožil náročný úvod závodu, kdy se v prvním kole propadl až na čtrnácté místo. Postupně se však dokázal dostat před své soupeře a na Suzuce obsadil páté místo.
S oběma vozy znovu bodoval tým Force India. Esteban Ocon skončil šestý před sedmým Sergiem Pérezem. Letos teprve podruhé bodoval s oběma vozy i tým Haas. Kevin Magnussen obsadil osmé místo před Romainem Grosjeanem.
Nejlepší desítku uzavřel Felipe Massa, který v boji o poslední bod porazil Fernanda Alonsa.
Svůj poslední závod za tým Renault dokončil Jolyon Palmer na dvanácté pozici před třináctým Pierrem Gaslym, čtrnáctým Stoffelem Vandoornem a patnáctým Pascalem Wehrleinem.
Hamilton díky vítězství navýšil svůj náskok v čele průběžného pořadí na 59 bodů před druhým Vettelem. Třetí je Bottas před Ricciardem a Räikkönenem.
V Poháru konstruktérů vede s 540 body Mercedes před druhým Ferrari, které má 395 bodů. Třetí je s 303 body Red Bull.
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#218 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:47

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: "Je to problém," uznává Vettel.
MERCEDES
Lewis Hamilton, 1. místo
Je neuvěřitelné, kde se v tuto chvíli nacházíme. Vedeme šampionát, děkuji všem v továrně za to, že mi poskytli takové auto, ve kterém mohu využít své schopnosti. K titulu je ještě dlouhá cesta, pořád je před námi 100 bodů, v životě se stává leccos, ale doufejme, že budu pokračovat ve stejném duchu. Snažil jsem se zvládnout tempo a hlídat si pneumatiky.

Trať byla za celý víkend nejteplejší, věděl jsem, že Red Bully a Ferrari jsou v závodě rychlé, proto byl důležitý začátek závodu, kdy jsem byl na pneumatiky hodně opatrný. V závěru přišly menší potíže. Virtuální safety car způsobil, že mi pneumatiky vychladly a jejich zahřátí nebylo vůbec snadné, pak jsem ještě uvízl za Massou a Alonsem. Snad ještě nikdy se mi vůz ve zpětných zrcátkách nezdál tak velký, pár kol byl opravdu hodně blízko.

Jsem nadšený, že vše podařilo, dnešní Formule 1 je především o spolehlivosti - během celého víkendu, nejen o rychlosti na trati. Náš tým už řadu let prokazuje v tomto směru solidní výkony.

Valtteri Bottas, 4. místo
Byl to dobrý závod, závodní víkend byl o něco lepší - v autě jsem se cítil lépe a získal jsem nejrychlejší kolo v závodě, což je vždycky dobré. Dostal jsem se k Ricciardovi hodně blízko, nakonec to byla jen malá ztráta a právě to jsme očekávali při volbě strategie. Měl jsem tedy ke konci šanci, ale bohužel mi chybělo pár kol. Je to škoda, protože čtvrté místo není dostatečnou odměnou za mé úsilí.

Druhé místo v šampionátu je rozhodně skvělý cíl. Sice to není jako bojovat o titul, věci pro Lewise vypadají opravdu výborně, ale udělám všechno proto, abych se dostal na stříbrnou příčku. V letošní sezóně jsem se opravdu hodně naučil a stejně tak i o tomto víkendu. Zaměřím se na další závody a budu se snažit z nich vytěžit co nejvíc. Takže se těším do Austinu, kde budu chtít vyhrát. Pořád budu vyvíjet tlak na soupeře.

Toto Wolff, šéf týmu
Další skvělý Lewisův výkon, aniž by po celý závod zatížil pneumatiky nebo motor víc, než bylo potřeba. V několika okamžicích se k němu přiblížil Max, zejména v závěrečných kolech, kdy dojel piloty o kolo zpět a musel trochu pracovat s teplotou pneumatik, ale v pohodě to zvládl až k cílové vlajce. Pokud jde o Valtteriho, dobře se popasoval s penalizací za výměnu převodovky a skončil jen pár desetin od stupních vítězů. Byl dnes velmi rychlý a nevzdával se do samého konce, byl to skutečný bojovník.

Při pohledu na body můžeme být klidní, jsou ještě čtyři závody a 100 bodů ve hře. Minulé týdny nám naznačily, co všechno se může v motoristickém sportu stát. Co se bodů týče, tak opravdu "nebereme žádné zajatce", jak se vyjadřujeme, ale všichni jsou si vědomi, že jsme využili problémů našich soupeřů a jejich nedostatků ve spolehlivosti. V našem přístupu se nic nemění, musíme se soustředit na zbylé závody, jeden po druhém, snažit se pracovat s našimi vozy a zachovat dostatek pokory. Tato strategie nám doposud funguje a takovým způsobem chceme pokračovat až do Abú Zabí.


RED BULL
Max Verstappen, 2. místo
Podruhé za sebou jsem v Suzuce na stupních vítězů, zdá se, že mi Japonsko opravdu sedí! Náš vůz byl v zatáčkách opravdu konkurenceschopný, ale to zároveň znamenalo, že jsme trochu ztráceli na rovinkách. Degradace měkké sady byla dobrá, vyvážení také, celý závod jsem se cítil velice dobře, což je pro závěr sezóny skutečně pozitivní.

Jakmile jsem se dostal před Sebastiana, zaměřil jsem se na svůj vlastní závod. První stint byl v pořádku, Lewis byl o něco rychlejší, ale na měkké směsi jsme měli lepší vyvážení. Nechtěl jsem se k němu dostat příliš blízko, protože bych si tím odepsal přední pneumatiky.

Sledoval jsem Lewise, jak se potýká s pneumatikami a zdálo se mi, že je pro něj ve srovnání s mou jízdou sledovat vozy před sebou. Když se přiblížíte, ztrácíte přítlak, takže jsem nemohl zaútočit. Nicméně jsem se chtěl o atak pokusit a doufal, že mi opozdilci umožní ho předjet, ale nijak mi nepomohli. Byla škoda, že se do toho připletli. Ale upřímně si nemyslím, že bych Lewise zdolal i kdyby v té fázi závodu byla trať čistá.

Zdálo se, že má Mercedes nějaké problémy, když dojel auta před sebou. Mám dojem, že v závodě jsme byli více konkurenceschopní než v kvalifikaci, takže vyhlížím Austin a doufám, že potvrdíme naši formu a dostaneme se opět na stupně vítězů. Dvě pódia prakticky v jednom týdnu znamenají, že opouštím Asii opravdu spokojený a už jsem nadšený, že v USA opět usednu do auta a prodloužím tuto sérii.

Daniel Ricciardo, 3. místo
Celkově bych hodnotil Japonsko palcem nahoru. Na začátku víkendu jsem si vytkl cíl získat v Suzuce pódium a vyšlo to. Nemohu se k tomu přání vrátit a chtít víc, ale když se podívám nazpět, tak start nebyl z nejpovedenějších a díky tomu se přede mnou ocitli Max a Ocon. Prvních sto metrů jsem mohl zvládnout lépe, takhle z toho byl dlouhý a osamělý závod na třetím místě.

Tato trať je opravdu hodně zábavná, ale v závodě je opravdu těžké sledovat vůz, který jede před vámi. Nakonec bylo docela fajn cítit od Valtteriho určitý tlak, který trval až do cíle. Cítil jsem, že mohu třetí místo udržet, zvláště když pojedu všechny zatáčky čistě, což jsem v závěrečných kolech udělal. Jsem šťastný, že jsem si zase mohl zadovádět s lahví šampaňského, je to mé deváté pódium v sezóně, což je můj rekord a pochopitelně mě velice těší.

Další dvě umístění na stupních vítězů jsou samozřejmě povzbudivé, oba vozy spolehlivě dojíždějí do cíle a jsme také dost rychlí. Měli bychom být v Austinu a Mexiku schopni bojovat a pokud bychom tak pokračovali i v roce 2018, bylo by to vynikající. Jediné, co teď mohu říci - Arigatoooooooooo Japonsko!!!

Christian Horner, šéf týmu
Daniel i Max dobře odstartovali, ale poté Daniela předjel Ocon. Daniel mu to v zatáčce 1 po restartu závodu vrátil a od této chvíle se zdálo, že to bude víkend s dobrou rychlostí. Max se se strategií jedné zastávky dokázal celkem bez potíží držet Hamiltona. Ke konci závodu jsme na Maxově levé přední pneumatice viděli puchýřky, pořád ale byl schopen být v Lewisově závětří a vyvíjet na něj tlak. Bylo nešťastné, že se v posledních kolem objevili před nimi piloti o kolo zpět, kteří dovolili Lewisovi poodjet, jinak to mohlo být hodně zajímavé.

Byl to fantastický výkon jak ze strany Maxe, tak i Daniela, máme druhé a třetí místo v Suzuce a vlastně první dvojité stupně vítězů v hybridní éře.


FERRARI
Kimi Räikkönen, 5. místo
Naše startovní pozice dnes nebyla ideální. Na měkkých pneumatikách jsem měl slušný start a v prvním kole jsem chtěl získat několik pozic, ale když jsem se pokoušel předjet Hülkenberga, byl jsem v zatáčce Spoon široký a naopak několik míst ztratil. Auto se pak chovalo trochu divně celý závod, něco bylo v pořádku, něco ne.

Bylo hodně složité pronásledovat na tomto okruhu jiné vozy, předjížděcí manévry se mi celkem dařily, ale od špičky jsem byl příliš daleko. Konečný výsledek nejspíš není nejlepším. Co se týče Sebastiana, netuším, co se stalo, v posledních několika letech jsme jako tým dosáhli velkého zlepšení, a najednou se zdá, že tu jsou zničehonic technické problémy. Je to divné, naše auta jsou perfektní a najednou přijde neděle a jsou tu potíže, které nikdo nečeká. V této oblasti je třeba ještě hodně udělat. Budeme bojovat do posledního závodu, uvidíme, jak to nakonec dopadne.

Sebastian Vettel, nedokončil
Neumím odhadnout, jak velkou má tato situace spojitost se spolehlivostí, ale závod jsem nedokončil, takže to je problém, i když mám za to, že šlo o opravdovou maličkost. Zpočátku jsme se snažili vše resetovat, abychom znovu získali výkon, ale něco nefungovalo. Je normální, že se objeví kritika, zvláště když se něco pokazí, ale i to je součást naší práce. Myslím, že nyní je potřeba chránit tým. Závod od závodu jsme se zlepšovali a rozhodně tu jsou i pozitivní aspekty. Dnes, samozřejmě, těch pozitiv moc nenajdeme.

Prozatím jsme odvedli neuvěřitelnou práci. Je samozřejmě škoda, že poslední dva závody máme problémy se spolehlivostí, ale někdy se podobné věci stanou. Pochopitelně mě to hodně bolí a všichni jsme zklamaní, ale řekl jsem klukům, aby se vrátili domů, odpočinuli si a pak se vrátíme s lepším balíčkem, s nímž se nám snad v posledních čtyřech závodech bude dařit.

Maurizio Arrivabene, šéf týmu
Přestože má náš vůz velký potenciál, opět se staly neplánované věci. Problém, který zastavil Sebastiana, byla vadná zapalovací svíčka. Při nájezdu na startovní rošt jsme zjistili, že není vše v pořádku a pokoušeli to napravit. Seb výborně odstartoval, ale krátce poté jsme ho museli opět odvolat do garáže a odstavit vůz.

Kimiho závod byl poznamenán méně ideální startovní pozicí kvůli trestu za výměnu převodovky po nehodě v posledním tréninku, odtud byl schopen se dostat na páté místo. Jak už jsem řekl, víme, jaké má tým, vůz a naši piloti možnosti. Proto s ještě větším odhodláním půjdeme do dalších závodů až do poslední zatáčky závěrečné Grand Prix.


FORCE INDIA
Esteban Ocon, 6. místo
Byl to skvělý závod, zvlášť start a první kola, kdy jsem dlouho držel třetí místo. Pořád nám nějaká rychlost chybí, abychom udrželi špičkové týmy za sebou, ale boj na takové pozici byl skvělým zážitkem. Snažil jsem se, abych za sebou Ricciarda a Bottase udržel, ale byli příliš rychlí, takže jsem je musel nechat předjet a soustředit se na svůj závod.

Hlavním úkolem pro dnešní den bylo udržet si dostatečný odstup, protože jsme zvolili strategii jedné zastávky a proto jsem se musel zabývat pneumatikami, aby vydržely do konce. Jel jsem před Checem, na vozy vpředu jsme neměli a za námi byl rovněž pohodlný odstup. Takže prioritou bylo dojet bezpečně do cíle a získat co nejvíc bodů. Byl to úžasný víkend a zdá se, že jsme dosáhli našeho maxima, proto je ten výsledek tak příjemný. Také jsme získali o voze hodně poznatků, což nás učiní v Austinu ještě silnějšími, abychom si mohli trochu stáhnout náskok týmů před námi.

Sergio Pérez, 7. místo
Jsem šťastný, že jsem dosáhl tak skvělého výsledku, což bylo rozhodně dnešní maximum. Byl to poměrně snadný závod, zvládli jsme velice dobře kvalifikaci a rychlost byla také na slušné úrovni, takže jsme jeli tak trochu osamoceně. Ve druhém stintu jsem cítil, že jsem rychlejší než Esteban a při posledním restartu jsem ho mohl předjet, ale postupoval jsem podle pokynů týmu. Věděl jsem, že takové rozhodnutí padne, výměna by pro tým nic neznamenala, takže chápu, že na boxové zídce volili tento postup. Esteban nakonec po celý závod odváděl výbornou práci.

Poslední dva závody dopadly opravdu velice dobře a s dosaženými výsledky jsem spokojen. Zpráva "Fuerza Mexico" na tribuně před závodem mě opravdu hodně potěšila a chtěl bych všem v paddocku vzkázat "děkuji vám!" Podpora, kterou v posledních týdnech moje země dostává, je neuvěřitelná a doufám, že tomu napomůžeme, zvláště když se připravíme na mexický závod v závěru tohoto měsíce.

Robert Fernley, zástupce šéfa týmu
Celý tým může být na výkon, odváděný po celý víkend, opravdu hrdý. Měli jsme čtvrté nejrychlejší auto a bojovali jsme proti týmům před námi. Estebanův start a úvodní kola byla nádherná, zvláště když se dostal před Ricciarda a jel třetí. Sergio po celý víkend úspěšně Estebana stínoval, když proběhly zastávky v boxech, požádali jsme piloty, aby drželi pozici a dovezli v klidu důležité body. Jsme povzbuzeni naší rychlostí, kterou jsme zde předvedli, což nás vyneslo blíže k potvrzení naší čtvrté pozice v Poháru konstruktérů.


HAAS
Kevin Magnussen, 8. místo
Závod jsem si užil. Maximalizovali jsme náš potenciál a výsledkem jsou dvě bodovaná místa. Nemyslím, že bychom mohli doufat v lepší výsledek, takže je to pro nás šťastný závod. Mám pocit, že jsem v poslední době zajel pár úspěšných Grand Prix, ale prostě mi chyběla trocha štěstí, abych přivezl body. Dnes to fungovalo. Doufejme, že to takhle půjde dál a získáme v závěru sezóny další bodované pozice. Výsledky, jako ty dnešní, nepřicházejí snadno. Potřebujete, aby všechno do sebe zapadlo, myslím, že dnes jsme to zvládli dobře jako tým.

Romain Grosjean, 9. místo
Podruhé jsme bodovali dvěma vozy, takže to je úžasný výsledek. Za tým se cítím opravdu šťastný. Věděl jsem, že jsem byl včera docela rychlý. Dnes jsem to nemohl prokázat, protože jsem vždy zůstal viset za Kevinem, ale můj vůz měl opravdu na víc. Přál bych si být před ním. Myslím, že jsme mohli bojovat s piloty Force Indie, což je dobré.

Podařilo se nám o něco lépe pracovat s pneumatikami, což bylo klíčové. Když fungují, jste mnohem rychlejší, pokud ne, musíte o to víc bojovat. Pořád je co zlepšovat, ale v autě jsem se cítil mnohem lépe. Byl jsem spokojen i s brzdami, všechno bylo v pořádku. Bude skvělé v takové formě podruhé zavítat do Austinu, trať je tam skvělá, těším se na to, jak nás tam fanoušci uvítají a že si zapíšeme další body.

Günther Steiner, manažer týmu
Pro tým je to skvělý výsledek. Podruhé jsme s oběma vozy na bodech, oba piloti jeli vynikající závod, bezchybný. Bylo to opravdu to nejlepší, co jsme mohli udělat a podařilo se nám to. Jsem na všechny hrdý. Byl to víkend se špatným začátkem, opravdu to bylo hodně složité, ale nakonec to skončilo dobře a to je to, co se počítá.


WILLIAMS
Felipe Massa, 10. místo
Byl to dnes skutečně náročný závod. Měl jsem problémy s odcházejícími pneumatikami, u obou sad. Ostatní vozy dnes byly rychlejší než my a je těžké najít příčinu, proč tomu tak bylo. Na konci závodu jsem přišel o pozici ve prospěch obou Haasů, nejeli nijak světoborně, ale byli mnohem rychlejší než já. Kdyby se přede mě nedostali v onom místě, určitě by se to stalo později kvůli rozdílu v rychlosti. S tou jsem dnes nebyl spokojen, ale když se ohlédneme, tak přes naše problémy jsme skončili před Toro Rosso a Renaulty - jeden bod je lepší než nic.

Lance Stroll, nedokončil
Měl jsem opravdu dobrý start a dostal se až na 11. místo, ale pak jsem udělal chybu v zatáčce 11, kolidoval s Magnussenem a myslím, že to můj vůz nějak poznamenalo. Musel jsem jet velmi brzdy do boxů, protože jsem si myslel, že se něco zlomilo nebo došlo k úniku vzduchu z pneumatiky. Pak jsem jel dlouho na měkké směsi a pracoval na mém postupu vpřed, ale pořád jsem byl mimo bodovaná pořadí.

Pak jsem ucítil na pravé straně něco divného a pak došlo k defektu pneumatiky. Takový moment je vždy překvapením, je neočekávaný a zároveň nebezpečný. Když jsem se vrátil zpět na trať, bylo to těsně za Ricciardem, ale podařilo se mi zabránit srážce. Je třeba otočit stránku, nebyl to pro mě šťastný víkend, proto se těším na Austin.

Paddy Lowe, technický ředitel
Oba piloti velmi dobře odstartovali, Felipe poskočil na osmé místo a Lance byl jedenáctý. Ale brzy měl Lance podezření na defekt pneumatiky, a tak jsme ho odvolali do boxů pro další sadu. To ho přinutilo přejít na strategii dvou zastávek, byl při ní dost rychlý, ale v "S" Curve došlo k dalšímu defektu, po němž skončil mimo trať. Příčinu tohoto problému musíme ještě určit.

Felipe jel opravdu velmi dobře, ale během závodu čelil několika problémům a poškození vozu. Když se závod přehoupl do druhé poloviny, začal ztrácet rychlost. Ztratil dvě místa, ale v dramatickém závěru dokázal obhájit jeden bod před Alonsem. Přestože jde jen o jeden bod, byl to jeden z těch těžce vybojovaných. Tým si vedl dobře a dík patři Felipemu a Lanceovi za to, co pro něj o víkendu udělali.


MCLAREN
Fernando Alonso, 11. místo
Začal jsem dvacátý, dojel jedenáctý, dobrý postup s jednou zastávkou, začínal jsem na použité sadě pneumatik, to reprezentuje velké úsilí týmu. Poté, co jsem byl kvůli výměně motoru penalizován jsme si určitě bod zasloužili - aspoň jsem o něj tvrdě bojoval.

S Felipem ke konci závodu šlo o nešťastnou záležitost. V době, kdy byl vyhlášen virtuální safety car se hodně potýkal s pneumatikami. Díky VSC tak mohl během těch několika kol zase získat půdu pod nohama. V posledních dvou kolech nás dojeli vedoucí piloti, takže Felipe unikl mému útoku. Snažil jsem se nikomu nepřekážet...

Zkusíme to znovu v Austinu, doufám, že už bez trestu a na naší obvyklé pozici ve startovní pole. Mohlo by se k nám zase jednou přiklonit štěstí...

Stoffel Vandoorne, 14. místo
Měl jsem dobrý start, ale při nájezdu do zatáčky 2 si všichni zkoušeli najít nějaké místo, narazil jsem do Kimi Räikkönena. Myslím, že to bylo neúmyslné, prostě jen dva vozy, které se nacházely v nesprávný čas na nesprávném místě. Od této chvíle byl můj závod vlastně ztracen - spadl jsem na chvost startovního pole a až do cíle jel vlastně svůj osamělý závod. Suzuka je velmi zvláštní místo, takže mě mrzelo, že jsme před všemi těmi tisíci fanoušky na tribunách nedosáhli dobrého výsledku.

Tým si po tvrdé asijské části šampionátu zaslouží odpočinek. V posledních třech závodech jsme odvedli fantastickou práci, nyní je čas vrátit se do Evropy a poté v posledních čtyřech závodech ještě jednou udeřit.

Eric Boullier, závodní ředitel
Dnes to nebyl náš den, navzdory výborným výkonům jak Fernanda, tak Stoffela. Po potížích v kvalifikaci dnes Fernando vyrazil do závodu s ohromným odhodláním, ale měl smůlu a odjíždí bez bodu, přestože svedl udatný souboj s Felipe Massou. Stoffelův závod byl ovlivněn situací v zatáčce 2, kdy se po nárazu od Kimiho dostal mimo trať. Ale to se při závodění stává, poté se opravdu snažil a jel naplno.

Přes tyto problémy lze asijské tři závody hodnotit z hlediska týmu pozitivně. Zaznamenali jsme pár důležitých bodů a rozhodně si myslím, že jako tým jsme od začátku této minisérie hodně posílili. Určitě to je pro nás impuls k dalším dobrým výsledkům v posledních čtyřech závodech. Budeme v nich tvrdě bojovat s novým odhodláním a důvěrou.

Rád bych ještě vzdal hold dvěma důležitým skupinám lidí. Především celému týmu za neutuchajícího ducha a tvrdou práci během pěti vyčerpávajících týmu na asijské půdě. Byla tu obrovská snaha a jsem mimořádně vděčný za jejich odhodlání a úsilí. Dále bych chtěl složit poklonu všem úžasným fanouškům v Suzuce. Jejich podpora a nadšení jsou neuvěřitelné, inspirativní a je škoda, že je dnes nemůžeme dostatečně ocenit dobrým výsledkem za jejich přízeň McLarenu-Honda a Formuli 1 jako celku.

RENAULT
Jolyon Palmer, 12. místo
Byl to můj poslední a solidní závod, začal jsem zezadu a kdybych mohl jet ještě jedno kolo, možná bych skončil devátý. Byla to těžká sezóna, ale tým a já jsme z ní hodně vytěžili, byl jsem na počátku nové éry. Bude to dlouhá cesta a já si jí opravdu užil. Týmu přeji do budoucna všechno nejlepší.

Nico Hülkenberg, nedokončil
Je to velké zklamání, protože dnes jsem měl šanci na dost bodů. Měl jsem čerstvé superměkké pneumatiky krátce před koncem, dokázal jsem předjet Toro Rosso a chystal se zaútočit na oba Haasy. Je to smůla, ale zlomila se malá kovová část v mechanismu DRS, křídlo tak zůstalo otevřené. Musíme zjistit, proč se to stalo, protože jsme tím ztratili dobrou příležitost. Jsem si jistý, že můžeme bojovat o vyšší pozice, auto bylo v dnešním závodě dobré a v posledních čtyřech závodech bude ještě dost příležitostí.

Cyril Abiteboul, výkonný ředitel
Jolyon dnes jel za nás poslední závod. Bylo to hodně obtížné, protože musel startovat zezadu kvůli trestu, ale díky dobré strategii a solidnímu výkonu se dokázal posunout o šest míst, nakonec skončil dvanáctý. Jeho jízda je potvrzením profesionalismu a jeho loajality, s rodinou Renaultu se rozloučil opravdu impozantním způsobem. Upřímně mu přejeme vše nejlepší.

Nico jel také dobrý závod, měl výborný start, získával pozice a strategie vycházela. Bohužel, krátce po jeho zastávce, kdy byl v dobré pozici a mohl se dostat ještě výš, jsme museli jeho auto odstavit. Je to zklamání, v této sezóně je spolehlivost naší slabinou. Také nás rmoutí další závod bez bodového zisku. Náš boj v Poháru konstruktérů je velmi těsný a musíme co nejlépe a efektivně využít posledních čtyř závodů. Musíme vše přehodnotit než se vydáme do Austinu, sem se chceme vrátit s obnovenou dynamikou.

Rád bych pogratuloval Red Bullu k jejich dvojnásobným stupním vítězů. Zde v Suzuce byli velmi silní, je to citlivá trať a znovu demonstruje, jak motor Renault v neděli pracuje...


TORO ROSSO
Pierre Gasly, 13. místo
Byl to těžký závod, jsem trochu zklamaný, celkově dnes nebylo tempo dostatečné a s vozem jsem se docela potýkal. Pořád jsem se pokoušel dostat z něj co nejvíc a v jedné pasáži jsem jel dobře a dokázal se držet vozů Haas, ale jakmile jsem se k nim přiblížil, bylo obtížné za nimi zůstat nebo pokusit se je předjet. Pak jsem hodně probrzdil a musel jsem do boxů dříve, než jsem potřeboval... nebyl to lehký závod, to je jasné, ale chci být nadále silný! Musím dnešní závod zanalyzovat a pokusit se celkový výkon zlepšit.

Carlos Sainz jr., nedokončil
Je to velká frustrace, takhle jsem se s mým působením v Toro Rosso rozloučit nechtěl, to je jasné! Chci se celému týmu omluvit za to, že jsem vypadl v prvním kole... Pokusil jsem se na začátku zariskovat a snažil se získat nějaké pozice, tak jsem do šesté zatáčky najel zvenku, ale na trati bylo mnohem více nečistot než jsem očekával, takže jsem vyletěl, až příliš jednoduše. Je to škoda, protože jsem v Suzuce očekával hodně dobré umístění, ale chci si zachovat pozitivní dojmy.

Tři roky v Toro Rosso byly naprosto úžasné, pro mě to byla ideální příprava, jako pilot ve srovnání s rokem 2015 jsem komplexnější, což je zásluha Toro Rosso, kde mi skupina odborníků hodně pomohla stát se skutečným pilotem, kterého jste dnes mohli na trati sledovat...

Franz Tost, šéf týmu
Pro nás to byl hodně těžký závod plný zklamání. Carlos musel startovat z poslední řady, protože jsme museli vyměnit celou pohonnou jednotku, pak vyjel z trati v polovině prvního kola a závod pro něj skončil. Pierre začal ze 14. místa a jednu chvíli byl blízko k bodům, ale musel udělat extra zastávku, takže to v konečném důsledku znamenalo až 13. pozici. Pozitivní je, že závod dokončil a pokračoval v získávání zkušeností za volantem vozu. Obecně lze konstatovat, že naše rychlost dnes nebyla na očekávané úrovni, ale doufejme, že se nám ji podaří opět zvýšit už za dva týdny v dalších dvou závodech.


SAUBER
Pascal Wehrlein, 15. místo
S dnešním závodem nemohu být spokojen. Měl jsem problémy s vyvážením vozu od samého počátku závodu. Nemohl jsem tedy jet tak rychle, jak bych za normálních okolností chtěl. Nyní musíme projít naše data a zjistit, co bylo přesnou příčinou. Závod v Suzuce je pro mě celkovým zklamáním.

Marcus Ericsson, nedokončil
Suzuka je pro mě velkým zklamáním. Začátek závodu vypadal velmi dobře, protože jsem krátce po startu získal několik pozic. Ale pak jsem v zatáčce 9 vylétl z trati a narazil do svodidel. Už nyní přesouvám svou pozornost na další závod v Austinu a těším se, že se zase brzy posadím do vozu.

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Byl to pro nás tvrdý závod. Marcus byl zpočátku hodně rychlý, ale pak byl příliš široký v zatáčce 8 a v následující "devítce" narazil do bariéry. Pokud jde o Pascala, mám dojem, že měl v prvním kole kontakt s jiným vozem, proto musíme analyzovat, do jaké míry byl jeho vůz poškozen. Současně už je třeba se připravovat na další závod v Americe.
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#219 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:48

Japonští kreativní fanoušci
Přílohy
GetFile (1).jpg
GetFile (2).jpg
GetFile (3).jpg
GetFile (4).jpg
GetFile (5).jpg
GetFile.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#220 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:48

17 závod
22. října Velká cena USA (Austin)
Přílohy
unitedstates_90.gif
unitedstates_90.gif (6.33 KiB) Zobrazeno 796 x
us.jpg
GetFile (1).jpg
GetFile (2).jpg
GetFile (3).jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#221 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:48

kvalifikace
Nejrychlejšího kvalifikačního času 1:33,108 dosáhl Lewis HAMILTON na Mercedesu.Společně s ním bude startovat z první řady Sebastian VETTEL na Ferrari s časem 1:33,347.
Přílohy
hamilton.jpg
Vettel-.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#222 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:48

výsledky závodu

1.Lewis HAMILTON Mercedes
2.Sebastian VETTEL Ferrari
3.Kimi RAIKKONEN Ferrari
4.Max VERSTAPPEN Red Bull
5.Valtteri BOTTAS Mercedes
6.Esteban OCON Force India
7.Carlos SAINZ Renault
8.Sergio PEREZ Force India
9.Felipe MASSA Williams
10.Daniil KVYAT Toro Rosso
Přílohy
hamilton.jpg
Vettel-.jpg
Räikkönen.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#223 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:49

nejrychlejší kolo
Sebastian VETTEL Ferrari čas 1:37,766
Přílohy
Vettel-.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#224 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:49

průběžné pořadí jezdců po sedmnáctém závodě

1.Lewis HAMILTON Mercedes 331 bodů
2.Sebastian VETTEL Ferrari 265 bodů
3.Valtteri BOTTAS Mercedes 244 bodů
4.Daniel RICCIARDO Red Bull 192 bodů
5.Kimi RAIKKONEN Ferrari 163 bodů
6.Max VERSTAPPEN Red Bull 123 bodů
7.Sergio PEREZ Force India 86 bodů
8.Esteban OCON Force India 73 bodů
9.Carlos SAINZ Toro Rosso 54 bodů
10.Felipe MASSA Williams 36 bodů
11.Nico HULKENBERG Renault 34 bodů
12.Lance STROLL Williams 32 bodů
13.Romain GROSJEAN Haas 28 bodů
14.Kevin MAGNUSSEN Haas 15 bodů
15.Stoffel VANDOORNE McLaren 13 bodů
16.Fernando ALONSO McLaren 10 bodů
17.Jolyon PALMER Renault 8 bodů
18.Pascal WEHRLEIN Sauber 5 bodů
19.Daniil KVYAT Toro Rosso 5 bodů
Přílohy
hamilton.jpg
Vettel-.jpg
Bottas.jpg
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
70 vítězství
70 vítězství
Příspěvky: 64778
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV
Kontaktovat uživatele:

Re: 2017

#225 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 30 led 2017, 15:49

průběžné pořadí týmů po sedmnáctém závodě

1.Mercedes 575 bodů
2.Ferrari 428 bodů
3.Red Bull TAG Heuer 315 bodů
4.Force India Mercedes 159 bodů
5.Williams Mercedes 68 bodů
6.Toro Rosso Renault 53 bodů
7.Renault 48 bodů
8.Hass Ferrari 43 bodů
9.McLaren Honda 23 bodů
10.Sauber Ferrari 5 bodů
Přílohy
mercedes-logo-3.gif
mercedes-logo-3.gif (1.15 KiB) Zobrazeno 797 x
ferrari_r.gif
ferrari_r.gif (1.95 KiB) Zobrazeno 797 x
redbull.bmp
redbull.bmp (44.19 KiB) Zobrazeno 797 x
ObrázekObrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Odpovědět

Zpět na „2017“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host