1976 - Tyrrell P34
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23156
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1976 - Tyrrell P34
Piloti: J.Scheckter, P.Depailler
Jediný šestikolový vůz, účastnící se závodů F1. Více kol zaručovalo lepší aerodynamiku a rychlejší výjezdy ze zatáček. J.Scheckter vyhrál ve Švédsku a byl 4x druhý, což mu vyneslo třetí místo v šampionátu. P.Depailler získal čtyři druhá místa (a ještě jedno na začátku roku s předchozím typem) a celkově skončil čtvrtý. Tým získal třetí místo v poháru konstruktérů.
Jediný šestikolový vůz, účastnící se závodů F1. Více kol zaručovalo lepší aerodynamiku a rychlejší výjezdy ze zatáček. J.Scheckter vyhrál ve Švédsku a byl 4x druhý, což mu vyneslo třetí místo v šampionátu. P.Depailler získal čtyři druhá místa (a ještě jedno na začátku roku s předchozím typem) a celkově skončil čtvrtý. Tým získal třetí místo v poháru konstruktérů.
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
tým/název: Elf Team Tyrrell
podvozek: trubkový rám,hliníková skořepina
motor: Ford Cosworth DFV 3,0 90°V8 atmosférický,vzadu
zdvihový objem: 2993 ccm
otáčky: 10600/min.
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: mech.vstřikování Lucas
palivo+maziva: Elf
výkon: 362 kW/485 k.
převodovka: Hewland FG400 5-ti rychlostní,sekvenční,manuální
pneumatiky: GoodYear
rozchod v předu/vzadu: 1234/1473 mm
rozvor: 2453 mm
hmotnost vozu: 595 kg.
podvozek: trubkový rám,hliníková skořepina
motor: Ford Cosworth DFV 3,0 90°V8 atmosférický,vzadu
zdvihový objem: 2993 ccm
otáčky: 10600/min.
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: mech.vstřikování Lucas
palivo+maziva: Elf
výkon: 362 kW/485 k.
převodovka: Hewland FG400 5-ti rychlostní,sekvenční,manuální
pneumatiky: GoodYear
rozchod v předu/vzadu: 1234/1473 mm
rozvor: 2453 mm
hmotnost vozu: 595 kg.
Re: 1976 - Tyrrell P34
Tato fotka by měla být z představení vozu v Silverstone. Předek to má jako fotka Acharda z Holandska 1976, ale podle komínu to muselo být před Španělskem 1976, kdy byl komín zakázaný.
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1976 - Tyrrell P34
První představení šestikolového tyrrellu v hotelu Heathrow v září 1975.
Do té doby se podařilo projekt utajit, jednalo se o první představení vozu na veřejnosti.
Do té doby se podařilo projekt utajit, jednalo se o první představení vozu na veřejnosti.
Re: 1976 - Tyrrell P34
Patrick Depailler testuje šestikolový Tyrrell P34 v Silverstone. Vpravo je konstruktér Derek Gardner
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů