1973 - Tyrrell 005, Tyrrell 006
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23120
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
1973 - Tyrrell 005, Tyrrell 006
Piloti: J.Stewart (mistr světa), F.Cevert, C.Amon
Od modelu Tyrrell 006 již tým vozy stejné konstrukce označoval stejným typovým číslem, takže s tímto typem se setkáváme po většinu sezóny.
J.Stewart vyhrál 5 závodů, porazil rychlejší, ale poruchové Lotusy a stal se potřetí mistrem světa a spolu s Cevertem vyjeli tři dvojvítězství. Při tréninku na poslední závod sezóny se zabil. F.Cevert a J.Stewart ukončil závodní kariéru a tento závod již nejel. Pohár konstruktérů připadl Lotusu, Tyrrell získal druhé místo.
Od modelu Tyrrell 006 již tým vozy stejné konstrukce označoval stejným typovým číslem, takže s tímto typem se setkáváme po většinu sezóny.
J.Stewart vyhrál 5 závodů, porazil rychlejší, ale poruchové Lotusy a stal se potřetí mistrem světa a spolu s Cevertem vyjeli tři dvojvítězství. Při tréninku na poslední závod sezóny se zabil. F.Cevert a J.Stewart ukončil závodní kariéru a tento závod již nejel. Pohár konstruktérů připadl Lotusu, Tyrrell získal druhé místo.
-
- 1952 A.Ascari
- Příspěvky: 23
- Registrován: 26 lis 2006, 18:34
- Bydliště: Slovensko - Lehnice okr. D. Streda
- Kontaktovat uživatele:
posledný štart
V roku 1974 sa oba vozy, s drobnými úpravami spočívajúcimi s presunutím chladičov z boku pod krídlo, zúčastnili úvodných pretekov. Posledný krát voz 006 štartoval s Depaillerom vo VC Monaka.
- enzo66
- 2 vítězství
- Příspěvky: 2419
- Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
- Bydliště: Koryčany
- Kontaktovat uživatele:
Tým Název: Elf Team Tyrrell
konstruktér: Derek Gardner
podvozek: hliníková skořepina,trubkový rám
motor: Ford Cosworth DFV 90°V8 atmosférický,vzadu
zdvihový objem: 2993 ccm
otáčky: 10500/min.
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: mech.vstřikování Lucas
palivo+maziva: Elf
výkon: 343 kW/460 k.
převodovka: Hewland FG400 5-ti rychlostní,manuální
pneumatiky: GoodYear
rozchod v předu/vzadu: 1590 mm
rozvor: 2386 mm
hmotnost vozu: 578 kg.
konstruktér: Derek Gardner
podvozek: hliníková skořepina,trubkový rám
motor: Ford Cosworth DFV 90°V8 atmosférický,vzadu
zdvihový objem: 2993 ccm
otáčky: 10500/min.
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: mech.vstřikování Lucas
palivo+maziva: Elf
výkon: 343 kW/460 k.
převodovka: Hewland FG400 5-ti rychlostní,manuální
pneumatiky: GoodYear
rozchod v předu/vzadu: 1590 mm
rozvor: 2386 mm
hmotnost vozu: 578 kg.
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64778
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64778
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64778
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů