jezdci: Juan Manuel Fangio - Jose-Froilan Gonzalez - Giuseppe Farina - Maurice Trintignant - Giuseppe Farina - Umberto Maglioli - Maurice Trintignant
týmy: Mercedes - Ferrari - Ferrari - Ferrari - Ferrari - Ferrari - Ferrari
motor: Mercedes - Ferrari - Ferrari - Ferrari - Ferrari - Ferrari - Ferrari
národnost: Argentina - Argentina - Itálie - Francie - Itálie - Itálie - Francie
startovní číslo: 2 - 12 - 10
pneumatiky: Continental - Englebert - Englebert - Englebert - Englebert - Englebert - Englebert
Dělili se o vůz píše:Nový ročník, plný tragických událostí, otevřela Argentina 1955. Rošádou týmů Maserati, Ferrari a Mercedes se nám představilo šest „trojiček“ a dvě dvojice. Farina a Trintignant díky tomu získali 3,33 body a Maglioli 1,33 bodu. Příčinou toho bylo nezvykle horké počasí, které se vyšplhalo až na 40C. Pouze domácí jezdci Fangio a Mieres vydrželi bez střídání celý závod. Fangio se navíc popálil o výfuk a zranění léčil tři měsíce.
O druhou pozici za Fangiem se dělili jezdci Ferrari. Gonzalez s 60 koly, Farina přidal 20 kol a Trintignant dalších 16 kol. Závod byl dosti nepřehledný, protože Gonzales byl vyčerpán a předal vůz Farinimu, který pro vyčerpání předal svůj vůz (st.č.10) Magliolimu. Farina tedy pokračoval v Gonzalezově voze (st.č.12), a pak jej předal Trintignantovi. Poté si jej vzal Gonzalez zpět a stahoval Fangia, ale měl lehkou nehodu a tak předal vůz zase Farinimu, který ho dostal do cíle.
Druhou trojici tvořil „polmen“ Farina, který předal Magliolimu. V zápisu startovní listiny se o vůz měli dělit. Ve svém voze odkroužil 50 kol, střídající Maglioli 22 kol a třetí v sestavě Trintignant si připsal také 22 kol. Trintignant odstartoval na voze (st.č.14), ale po 36 kolech ho vyřadil ventil jeho motoru. Byl tedy jediným jezdcem Ferrari, který se objevil ve všech třech vozech typu 625. Do cíle vůz dovezl Maglioli.