F2 a F3 2019
Re: F2 a F3 2019
Nová F3 bude bez Motoparku i Van Amersfoortu
Hodně povolaných, málo vyvolených. Do nového konceptu F3 v rámci víkendů F1 bylo připuštěno deset týmů. Na další zájemce se nedostalo a ti nyní spustili pokřik.
Výběrem byl pověřen dosavadní promotér GP3 Bruno Michel. Rozhodl se pro pět stájí z GP3 (Art, Campos, Jenzer, MP, Trident), tři z ME F3 (Prema, Carlin, Hitech), Charouze z F2 a německý HWA, jenž výrazně rozšiřuje svoje aktivity v monopostech. V tomto případě ovšem panuje dosud nejistota. Na přímý dotaz totiž šéf HWA Ulrich Fritz potvrdil pouze jednání o vstupu, nikoliv definitivu. Proslýchá se, že míří ještě o stupínek výše, do F2, a toto si ponechává v záloze, kdyby to nevyšlo.
Úplně jiné starosti má majitel Motoparku Timo Rumpfkeil (na titulním snímku s jezdcem Jürim Vipsem). Ačkoliv letos měl v sestavě vicemistra F3 Dana Ticktuma, neuspěl. „Přitom jsme po Premě druhý nejúspěšnější tým. Nechápu, podle jakých kritérií se vybíralo. Neobdrželi jsme žádné vysvětlení nebo zdůvodnění. To je neakceptovatelné,“ stěžuje si.
Rumpfkeil se vícekrát pokoušel kontaktovat Michela, ten si však podle něj hraje na mrtvého brouka. „Chtěl jsem alespoň vědět, zda jsme vedeni jako náhradníci. Protože nereagoval, tak si myslím, že ne,“ dodává rezignovaně.
Podobné rozčarování panuje i u Van Amersfoorta, tradiční ekipy, v níž získávali závodnické ostruhy například Max Verstappen nebo Charles Leclerc. „Vůbec jsme nepočítali s tím, že se ocitneme mimo hru. Vždyť jsme ve F3 už tak dlouho,“ lituje obchodní ředitel Rob Niessink.
Hodně povolaných, málo vyvolených. Do nového konceptu F3 v rámci víkendů F1 bylo připuštěno deset týmů. Na další zájemce se nedostalo a ti nyní spustili pokřik.
Výběrem byl pověřen dosavadní promotér GP3 Bruno Michel. Rozhodl se pro pět stájí z GP3 (Art, Campos, Jenzer, MP, Trident), tři z ME F3 (Prema, Carlin, Hitech), Charouze z F2 a německý HWA, jenž výrazně rozšiřuje svoje aktivity v monopostech. V tomto případě ovšem panuje dosud nejistota. Na přímý dotaz totiž šéf HWA Ulrich Fritz potvrdil pouze jednání o vstupu, nikoliv definitivu. Proslýchá se, že míří ještě o stupínek výše, do F2, a toto si ponechává v záloze, kdyby to nevyšlo.
Úplně jiné starosti má majitel Motoparku Timo Rumpfkeil (na titulním snímku s jezdcem Jürim Vipsem). Ačkoliv letos měl v sestavě vicemistra F3 Dana Ticktuma, neuspěl. „Přitom jsme po Premě druhý nejúspěšnější tým. Nechápu, podle jakých kritérií se vybíralo. Neobdrželi jsme žádné vysvětlení nebo zdůvodnění. To je neakceptovatelné,“ stěžuje si.
Rumpfkeil se vícekrát pokoušel kontaktovat Michela, ten si však podle něj hraje na mrtvého brouka. „Chtěl jsem alespoň vědět, zda jsme vedeni jako náhradníci. Protože nereagoval, tak si myslím, že ne,“ dodává rezignovaně.
Podobné rozčarování panuje i u Van Amersfoorta, tradiční ekipy, v níž získávali závodnické ostruhy například Max Verstappen nebo Charles Leclerc. „Vůbec jsme nepočítali s tím, že se ocitneme mimo hru. Vždyť jsme ve F3 už tak dlouho,“ lituje obchodní ředitel Rob Niessink.
Re: F2 a F3 2019
Russian Time končí svoji činnost
Jedna z nejúspěšnějších stájí ve formuli 2 končí. Pro ruský tým Russian Time bylo Abú Zabí posledním podnikem v jeho historii. Nyní je na prodej. Příští majitel by měl být znám nejpozději ve čtvrtek.
Organizace byla založena v roce 2013 a hned napoprvé získala prvenství v hodnocení týmů v tehdejší sérii GP2. Totéž se jí podařilo dosáhnout v sezoně 2017, už ve F2. Dohromady má v obou šampionátech na svém kontě 20 vítězství v jednotlivých závodech.
Letos k této bilanci přispěli Arťom Markelov třemi a Tadasuke Makino jedním triumfem. V minulosti za ni jezdili například Sam Bird nebo Mitch Evans.
Jedna z nejúspěšnějších stájí ve formuli 2 končí. Pro ruský tým Russian Time bylo Abú Zabí posledním podnikem v jeho historii. Nyní je na prodej. Příští majitel by měl být znám nejpozději ve čtvrtek.
Organizace byla založena v roce 2013 a hned napoprvé získala prvenství v hodnocení týmů v tehdejší sérii GP2. Totéž se jí podařilo dosáhnout v sezoně 2017, už ve F2. Dohromady má v obou šampionátech na svém kontě 20 vítězství v jednotlivých závodech.
Letos k této bilanci přispěli Arťom Markelov třemi a Tadasuke Makino jedním triumfem. V minulosti za ni jezdili například Sam Bird nebo Mitch Evans.
Re: F2 a F3 2019
Kalendář F2 je znovu bez Německa
Seriál začíná 29. až 31. března v Bahrajnu a potom přes Baku zamíří do Evropy. Zde bude součástí všech VC F1 – právě s výjimkou německého okruhu. Na závěr ještě zavítá do Soči a Abú Zabí.
Formule 3 bude mít o tři podniky méně – nepojede v Bahrajnu, Baku a tentokrát ani v Abú Zabí.
Kalendář F2 2019
29. - 31. 3. Šachir
26. - 28. 4. Baku
10. - 12. 5. Barcelona
23. -25. 5. Monte Carlo
21. - 23. 6. Francie
28. - 30. 6. Red Bull Ring
12. - 14. 7. Silverstone
2. - 4. 8. Hungaroring
30. 8. - 1. 9. Spa-Francorchamps
6. - 8. 9. Monza
27. - 29. 9. Soči
29. 11. - 1. 12. Abú Zabí
Seriál začíná 29. až 31. března v Bahrajnu a potom přes Baku zamíří do Evropy. Zde bude součástí všech VC F1 – právě s výjimkou německého okruhu. Na závěr ještě zavítá do Soči a Abú Zabí.
Formule 3 bude mít o tři podniky méně – nepojede v Bahrajnu, Baku a tentokrát ani v Abú Zabí.
Kalendář F2 2019
29. - 31. 3. Šachir
26. - 28. 4. Baku
10. - 12. 5. Barcelona
23. -25. 5. Monte Carlo
21. - 23. 6. Francie
28. - 30. 6. Red Bull Ring
12. - 14. 7. Silverstone
2. - 4. 8. Hungaroring
30. 8. - 1. 9. Spa-Francorchamps
6. - 8. 9. Monza
27. - 29. 9. Soči
29. 11. - 1. 12. Abú Zabí
Re: F2 a F3 2019
Nové monoposty prošly funkční zkouškou´
Nová formule 3 má za sebou první opravdovou prověrku. Monoposty, které se zúčastní letošního šampionátu FIA, prošly zatěžkávací zkouškou na francouzském okruhu Magny-Cours.
Nová formule 3 má za sebou první opravdovou prověrku. Monoposty, které se zúčastní letošního šampionátu FIA, prošly zatěžkávací zkouškou na francouzském okruhu Magny-Cours.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů