Formule E - 2018/19
Re: Formule E - 2018/19
Audi přijalo pod svá křídla Virgin
Audi bude ve formuli E kromě svého továrního týmu zásobovat také jeden satelitní. Stane se jím Virgin, který se rozešel s automobilkou DS. Ta bude nově kooperovat s mistrovským Techeetahem.
„Jsme potěšeni, že v nadcházející sezoně nasadíme spolu s Virginem hned čtyři monoposty,“ uvedl šéf Audi Motorsportu Dieter Gass. „Tato stáj patří od počátku šampionátu k jeho hlavním aktérům, jak po stránce sportovních výsledků, tak pokud jde o aktivity kolem. Proto jsme rádi, že se rozhodla pro nás jako dodavatele pohonného ústrojí. Takto projevená důvěra je potvrzením kvality práce, kterou naši technici společně s kolegy od vývojového partnera Schaeffler odvádějí.“
Tento týden převzali zástupci Virginu dva vozy v sídle Audi Motorsportu v Neuburgu an der Donau. Obě organizace hodlají i nadále spolupracovat na jejich průběžném vývoji.
Dalším zákazníkem ve startovním poli je nováček HWA, jenž se spolehne na vybavení od Venturi.
Audi bude ve formuli E kromě svého továrního týmu zásobovat také jeden satelitní. Stane se jím Virgin, který se rozešel s automobilkou DS. Ta bude nově kooperovat s mistrovským Techeetahem.
„Jsme potěšeni, že v nadcházející sezoně nasadíme spolu s Virginem hned čtyři monoposty,“ uvedl šéf Audi Motorsportu Dieter Gass. „Tato stáj patří od počátku šampionátu k jeho hlavním aktérům, jak po stránce sportovních výsledků, tak pokud jde o aktivity kolem. Proto jsme rádi, že se rozhodla pro nás jako dodavatele pohonného ústrojí. Takto projevená důvěra je potvrzením kvality práce, kterou naši technici společně s kolegy od vývojového partnera Schaeffler odvádějí.“
Tento týden převzali zástupci Virginu dva vozy v sídle Audi Motorsportu v Neuburgu an der Donau. Obě organizace hodlají i nadále spolupracovat na jejich průběžném vývoji.
Dalším zákazníkem ve startovním poli je nováček HWA, jenž se spolehne na vybavení od Venturi.
Re: Formule E - 2018/19
Michelin připravil lehčí pneumatiky
Kromě nového auta čekají účastníky příštího ročníku formule E také jiné pneumatiky. Nadále je bude dodávat Michelin. Oproti předchozímu provedení však budou lehčí a přitom by měly přestát celou délku závodu.
Podmiňovací způsob je na místě, protože až úvodní e-prix v Rijádu ukáže, co obutí skutečně vydrží. Každopádně z dosud zanedbatelného faktoru se gumy stávají důležitým strategickým prvkem. „Budeme rychlejší, mít více výkonu a auto je o něco těžší,“ ví šéf stáje Jaguar James Barclay. „Pneumatiky budou generovat větší přilnavost, ale také se více opotřebují. Uvidíme, co se s nimi stane v závěrečné fázi závodu. Jsou navržené tak, aby se postaraly o patřičné vzrušení. Ty předchozí byly velmi robustní a v cíli vypadaly skoro jako nové.“
V zásadě s ním souhlasí i Allan McNish z továrního týmu Audi. „Objevuje se zde nový taktický element. Kvalifikace určitě získá na důležitosti a všichni budou myslet na to, že s jednou sadou musejí zvládnout celý závod.“
Kromě nového auta čekají účastníky příštího ročníku formule E také jiné pneumatiky. Nadále je bude dodávat Michelin. Oproti předchozímu provedení však budou lehčí a přitom by měly přestát celou délku závodu.
Podmiňovací způsob je na místě, protože až úvodní e-prix v Rijádu ukáže, co obutí skutečně vydrží. Každopádně z dosud zanedbatelného faktoru se gumy stávají důležitým strategickým prvkem. „Budeme rychlejší, mít více výkonu a auto je o něco těžší,“ ví šéf stáje Jaguar James Barclay. „Pneumatiky budou generovat větší přilnavost, ale také se více opotřebují. Uvidíme, co se s nimi stane v závěrečné fázi závodu. Jsou navržené tak, aby se postaraly o patřičné vzrušení. Ty předchozí byly velmi robustní a v cíli vypadaly skoro jako nové.“
V zásadě s ním souhlasí i Allan McNish z továrního týmu Audi. „Objevuje se zde nový taktický element. Kvalifikace určitě získá na důležitosti a všichni budou myslet na to, že s jednou sadou musejí zvládnout celý závod.“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů