Hart
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Hart
Hart
Hart 415T
(1981-1986)
Type: 4 cylindres en ligne turbocompressé
Cylindrée: 1 496 cm3
Puissance:
540 ch à 9 500 tr/min (1981)
580 ch à 10 500 tr/min (1982-1983)
600 ch à 10 750 tr/min (1984)
750 ch à 11 000 tr/min (1985)
Hart 415T
(1981-1986)
Type: 4 cylindres en ligne turbocompressé
Cylindrée: 1 496 cm3
Puissance:
540 ch à 9 500 tr/min (1981)
580 ch à 10 500 tr/min (1982-1983)
600 ch à 10 750 tr/min (1984)
750 ch à 11 000 tr/min (1985)
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
Toleman
Model: TG181
Model: TG181C
Model: TG183
Model: TG183B
Model: TG184
Model: TG185
Toleman
Model: TG181
Model: TG181C
Model: TG183
Model: TG183B
Model: TG184
Model: TG185
- Přílohy
-
- tg181.jpg (9.02 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- tg181c.jpg (7.42 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- tg183.jpg (8.54 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- tg183b.jpg (9.3 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- tg184.jpg (9.07 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- tg185.jpg (9.57 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
RAM
Model: 01
Model: 02
Model: 03
RAM
Model: 01
Model: 02
Model: 03
- Přílohy
-
- ram01.jpg (8.59 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- ram02.jpg (7.81 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- ram03.jpg (7.55 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
Spirit
Model: 101
Model: 101B
Model: 101D
Spirit
Model: 101
Model: 101B
Model: 101D
- Přílohy
-
- spir101.jpg (9.14 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- spir101b.jpg (8.66 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- spir101d.jpg (7.94 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
Lola
Model: Beatrice THL1
Lola
Model: Beatrice THL1
- Přílohy
-
- thl1.jpg (8.89 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
Hart
Hart 1035
(1993-1994)
Type: 10 cylindres en V
Cylindrée: 3 500 cm3
Puissance: 700 ch à 13 000 tr/min
Hart 1035
(1993-1994)
Type: 10 cylindres en V
Cylindrée: 3 500 cm3
Puissance: 700 ch à 13 000 tr/min
- Přílohy
-
- hart logo.png (14.07 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- hart 1035.jpg (3.93 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
Jordan
Model: 193
Model: 194
Jordan
Model: 193
Model: 194
- Přílohy
-
- j193.jpg (8.77 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- j194.jpg (7.27 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
Hart
Hart 830
(1995-1996)
Type: 8 cylindres en V
Cylindrée: 2 996 cm3
Puissance: 680 ch à 13 100 tr/min
Hart 830
(1995-1996)
Type: 8 cylindres en V
Cylindrée: 2 996 cm3
Puissance: 680 ch à 13 100 tr/min
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
Footwork
Model: FA16
Model: FA17
Footwork
Model: FA16
Model: FA17
- Přílohy
-
- fa16.jpg (9.1 KiB) Zobrazeno 1627 x
-
- fa17.jpg (9.65 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
Hart
Hart 830 AV7
(1997)
Type: 8 cylindres en V
Cylindrée: 2 996 cm3
Puissance: 680 ch à 13 100 tr/min
Hart 830 AV7
(1997)
Type: 8 cylindres en V
Cylindrée: 2 996 cm3
Puissance: 680 ch à 13 100 tr/min
- Přílohy
-
- hart logo.png (14.07 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
model s tímto motorem Hart
Minardi
Model: M197
Minardi
Model: M197
- Přílohy
-
- m197.jpg (7.61 KiB) Zobrazeno 1627 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hart
Pět nejhorších motorů ve formuli 1. Na dně skončilo i Subaru a Yamaha
Hart 415T, řadový čtyřválcový turbomotor 1.5L (63 závodů, 28 bodů, 3 pódia)
Dobře, tenhle motor získal sice tři stupně vítězů, ale v osmdesátých letech byla spolehlivost pohonných jednotek obecně špatná. Proto jsme často mohli sledovat i vozy, které se dostaly občas z předkvalifikace až do závodu a na body.
Začátkem 80. let bylo zapojení do technologie přeplňování turbodmychadlem pro velké konstruktéry typu Renault, Ferrari a BMW. Proto bylo překvapivé, když se pro takové řešení rozhodl i soukromník Brian Hart. Ve spojení s Tolemanem pro formuli 2 se Brit dostal i do formule 1 v roce 1981. Slabý a křehký 415T, který trpěl masivním turbo-lagem. Úvodní závody byly debaklem, jelikož se Toleman dostal pouze dvakrát v sezoně z předkvalifikace. Naštěstí se časem zlepšil a téměř se stal historickým, když bojoval ve voze Ayrtona Senny o vítězství v Monaku 1984.
Zajímavé také je, že se postupně motor v různých týmech používal až do sezony 1986, mimo jiné na ně vsadil v první sezoně i první tým Haas.
Hart 415T, řadový čtyřválcový turbomotor 1.5L (63 závodů, 28 bodů, 3 pódia)
Dobře, tenhle motor získal sice tři stupně vítězů, ale v osmdesátých letech byla spolehlivost pohonných jednotek obecně špatná. Proto jsme často mohli sledovat i vozy, které se dostaly občas z předkvalifikace až do závodu a na body.
Začátkem 80. let bylo zapojení do technologie přeplňování turbodmychadlem pro velké konstruktéry typu Renault, Ferrari a BMW. Proto bylo překvapivé, když se pro takové řešení rozhodl i soukromník Brian Hart. Ve spojení s Tolemanem pro formuli 2 se Brit dostal i do formule 1 v roce 1981. Slabý a křehký 415T, který trpěl masivním turbo-lagem. Úvodní závody byly debaklem, jelikož se Toleman dostal pouze dvakrát v sezoně z předkvalifikace. Naštěstí se časem zlepšil a téměř se stal historickým, když bojoval ve voze Ayrtona Senny o vítězství v Monaku 1984.
Zajímavé také je, že se postupně motor v různých týmech používal až do sezony 1986, mimo jiné na ně vsadil v první sezoně i první tým Haas.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti