Belgie
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
20 výhra pro Nico Rosberga
7x vedl celý závod (start-cíl)
180 GP pro Hamiltona s motorem Mercedes, vyrovnání rekordu M. Schumachera
140 nejrychlejší kolo pro Mercedes
Chelemy přenechám Ardyxovi
7x vedl celý závod (start-cíl)
180 GP pro Hamiltona s motorem Mercedes, vyrovnání rekordu M. Schumachera
140 nejrychlejší kolo pro Mercedes
Chelemy přenechám Ardyxovi
- Ardyx
- 2006 F.Alonso
- Příspěvky: 765
- Registrován: 13 bře 2013, 15:04
- Bydliště: ČR, Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Ooo, děkuji převelice, mocný showstalleshowstall píše:Chelemy přenechám Ardyxovi
Nuže:
23. Grand Chelem pro Mercedes jako konstruktéra
40. Grand Chelem pro Mercedes jako dodavatele motorů (tímto se Mercedes dostává na dělené třetí místo s Ferrari)
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Lauda o Verstappenovi: Patrí na psychiatriushowstall píše:Jediný, kdo se ho zastal byl Horner. Lauda byl dost na....Achard píše:On se brzo zmrzačí a zase se bude závodit.GPfacts píše:Pokud je Max Verstappen zářným příkladem toho, jak se příští generace pilotů bude na trati chovat, tak je Formule 1 v pěkné bryndě.
Re: Belgie
Problém Verstappena není v tom, že jezdí jako prase, problém je v tom, že si to nepřipouští. To už jde od jeho nehody s Gosjeanem v Monaku před rokem. On ho sestřelil, a ještě mu dával vinu. Jasně, že se to Berniemu líbí, přitáhl pozornost a fanoušky z Holandka (rozměj další prachy), ale zatím měl štěstí, že narazil na kliďase Raikkonena, který při svých zkušenostech s tím počítá a raději se stáhne. Škoda, že nejezdí Maldonado, to by bylo o vzrušení postaráno.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Měli byste se stydět, vzkazuje jezdcům Ferrari mstitel Verstappen
Verstappen pak svedl s jezdci Ferrari souboje na trati, ve kterých byl podle některých opět velmi agresivní. Holandský závodník přiznal, že to bylo úmyslně. „Když zničili můj závod, nebudu jim to usnadňovat. Myslím, že by to měli pochopit. Nebudu říkat: ’pojď, předjeď mě’. To vše se ale stalo po první zatáčce. Kdyby se to nestalo, tak bych nebyl tak agresivní a netlačil tak na Räikkönena.
On se přiznává, že ta agresivita je úmyslná. Jen za tohle by měl dostat penalizaci...
Verstappen pak svedl s jezdci Ferrari souboje na trati, ve kterých byl podle některých opět velmi agresivní. Holandský závodník přiznal, že to bylo úmyslně. „Když zničili můj závod, nebudu jim to usnadňovat. Myslím, že by to měli pochopit. Nebudu říkat: ’pojď, předjeď mě’. To vše se ale stalo po první zatáčce. Kdyby se to nestalo, tak bych nebyl tak agresivní a netlačil tak na Räikkönena.
On se přiznává, že ta agresivita je úmyslná. Jen za tohle by měl dostat penalizaci...
Re: Belgie
Ja si nemůžu pomoc, mě se ta Verstapenova drzost libí. Jezdí kolo na kolo, neboji se kontaktu. A nebyl jediny kdo v závodě kolidoval. Stejně si myslim, že když by Vettel udělal větší oblouk v první zatáčce tak by se vešli.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Podle mého Verstappen jezdí za hranou - buď mě pustíš, nebo se oba zabijeme. Za volantem se musí myslet a to on nedělá, nemá žádný pud sebezáchovy a doplatí na to. Jen aby sebou nevzal někoho dalšího...
Osobně si myslím, že ta kolize na startu byl jezdecký incident bez viníka - a když už by se měl viník hledat, byl by to Verstappen. Raikkonen jel u mantinelu, Vettel vedle něho. Vettel kroužil oblouk, který nechával Raikkonenovi dost místa. Problém byl v tom, že do mezery (která fakticky neexistovala) mezi Kimim a zdí se nacpal Verstappen, takže Raikkonen, aby do něho nenarazil musel stočit vůz vlevo. Ale tam byl Vettel - a co z toho bylo, už víme...
Osobně si myslím, že ta kolize na startu byl jezdecký incident bez viníka - a když už by se měl viník hledat, byl by to Verstappen. Raikkonen jel u mantinelu, Vettel vedle něho. Vettel kroužil oblouk, který nechával Raikkonenovi dost místa. Problém byl v tom, že do mezery (která fakticky neexistovala) mezi Kimim a zdí se nacpal Verstappen, takže Raikkonen, aby do něho nenarazil musel stočit vůz vlevo. Ale tam byl Vettel - a co z toho bylo, už víme...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23064
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Myslím, že ta fotka je jasná:
Vettel jasně vpředu, nechává dost místa Raikkonenovi. Verstappen těsně u zdi, směřuje do Raikkonena. Ten, když si bude držet dráhu, dostane náraz z boku. Jako zkušený jezdec se tomu chtěl vyhnout...
Vettel jasně vpředu, nechává dost místa Raikkonenovi. Verstappen těsně u zdi, směřuje do Raikkonena. Ten, když si bude držet dráhu, dostane náraz z boku. Jako zkušený jezdec se tomu chtěl vyhnout...
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Já jsem taky pro dravější styl, ale tentokrát to Max nezvládl. Zbytečné kolize, navíc Ferrari mohlo konečně uhrát nějaký výsledek a on jim ho zhatil. Doufám, že se nad sebou komisaři zamyslí, co, kdy a jak trestat.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Nebyť červených vlajok, bol by som na pódiu, myslí si Nico Hülkenberg
Já mu to pódim strašně přál, je to škoda.
Já mu to pódim strašně přál, je to škoda.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
Magnussen po velké havárii věří, že bude do Monzy v pořádku + VIDEO
Pilot Renaultu Kevin Magnussen po své velké havárii ve včerejším závodě ve Spa věří, že bude do pátku v pořádku a že v Itálii bude moci opět závodit.
Magnussena bych v Itálii nahradil, nemá co nabídnout, jezdí pod psa.
Pilot Renaultu Kevin Magnussen po své velké havárii ve včerejším závodě ve Spa věří, že bude do pátku v pořádku a že v Itálii bude moci opět závodit.
Magnussena bych v Itálii nahradil, nemá co nabídnout, jezdí pod psa.
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Belgie
VELKÁ CENA BELGIE #13
Po dlouhé letní přestávce se nám znovu roztáčí kolotoč Formule 1. Třináctou velkou cenu sezony 2016 hostí jeden z tradičních okruhů Spa-Francorchamps v Belgii. Komu se zatím v ardenských lesích nejvíce dařilo?
Nejdříve je ovšem třeba uvést na pravou míru, že v Belgii se v průběhu historie Formule 1 nezávodilo pouze ve Spa-Francorchamps, nýbrž také v Nivelles (leží poblíž Bruselu) a také v Zolderu nacházejícího se severozápadně od Lutychu. V Nivelles se závodilo v letech 1972 a 1974. V obou dvou ročnících zde zvítězil Emerson Fittipaldi. To Zolder hostil královnu motorsportu víckrát. Konkrétně se jedná o rok 1973, dále v rozmezí let 1975 až 1982 a nakonec také v roce 1984. Na nejoblíbenějším okruhu Spa se závodilo v letech 1950-1956, 1958, 1960-68, 1970, 1983, 1985-2002, 2004-2005 a od roku 2007 až po současnost. Vypadnutí Spa v sedmdesátých letech 20. století a jeho nahrazení Zolderem a Nivelles bylo způsobeno nebezpečností trati. Po jejím zkrácení z původních 14,08 km a vybudování spojovací komunikace, která měla vyloučit nejnebezpečnější místa, se okruh do kalendáře Formule 1 vrátil. Diváci i závodníci byli vděční, že nezměněny zůstaly například vlásenka La Source a celý úsek od Eau Rouge po Radillon.
Nyní se konečně dostávám k vítězům Velké ceny Belgie. Málokoho asi překvapí, že nejúspěšnějším závodníkem je zde Michael Schumacher, kterému se v Belgii podařilo stanout na stupínku nejvyšším v šesti případech, a sice v letech 1992, 1995 až 1997 a 2001 až 2002. Za ním s pěti prvenstvími následuje další legenda Ayrton Senna, jenž se radoval poprvé v roce 1985 a poté natáhl svou šňůru vítězství na belgickém území od roku 1988 až po rok 1991. Hned za ním následuje se čtyřmi prvními místy Jim Clark (1962 až 1965) a Kimi Räikkönen (2004, 2005, 2007 a 2009). Celkem tři vítězství mají dva závodníci. Jedná se o Juana Manuela Fangia (1950, 1954 a 1955) a Damona Hilla (1993, 1994 a 1998). Za nimi následuje hned šest závodníků, kteří se radovali dvakrát. Prvním z nich je Alberto Ascari, který zvítězil v letech 1952 a 1953. K němu se řadí, již zmiňovaný, Emerson Fittipaldi (1972 a 1974), Niki Lauda (1975 a 1976), Alain Prost (1983 a 1987), Lewis Hamilton (2010 a 2015) a Sebastian Vettel (2011 a 2013).
Na závěr výčtu vítězů Velké ceny Belgie „zbyli“ závodníci, kteří zvítězili jednou. A není to zrovna malá řada. Jsou to Giuseppe Farina (1951), Peter Collins (1956), Tony Brooks (1958), Jack Brabham (1960), Phil Hill (1961), John Surtees (1966), Dan Gurney (1967), Bruce McLaren (1968), Pedro Rodríguez (1970), Jackie Stewart (1973), Gunnar Nilson (1977), Mario Andretti (1978), Jody Scheckter (1979), Didier Pironi (1980), Carlos Reutemann (1981), John Watson (1982), Michele Alboreto (1984), Nigel Mansell (1986), David Coulthard (1999), Mika Häkkinen (2000), Felipe Massa (2008), Jenson Button (2012) a Daniel Ricciardo (2014).
Aby byl výčet vítězů Velké ceny Belgie kompletní, musíme se ještě podívat na týmy. Zde je to těsné na prvních dvou místech. Vede Ferrari s 16 vítězstvími, následuje ho McLaren se 14 vítězstvími. Pomyslnou třetí příčku obsadil s odstupem tým Lotus, když zvládl na belgické půdě projet pod šachovnicovým praporkem jako první v celkem osmi závodech. Za Lotusem následuje Williams se čtyřmi prvními místy. Poté tu jsou čtyři týmy, které se doposud radovaly dvakrát. Jedná se o Alfu Romeo, Mercedes, Benetton a Red Bull. Výčet týmů, jejichž vůz protnul cíl jako první uzavírají ti s jedním vítězstvím. Jmenovitě jsou to Maserati, Vanwall, Cooper, Eagle, BRM, Tyrrell, Ligier, Renault a Jordan. Kdo rozšíří počty svých vítězství, či zda se mezi šťastné vítěze zapíše někdo nový, se ukáže již tuto neděli 28. srpna 2016 kolem čtvrté hodiny odpoledne, kdy by měl závod končit. Doufejme, že si budeme moc užít napínavý závod plný řady předjížděcích manévrů a soubojů.
Po dlouhé letní přestávce se nám znovu roztáčí kolotoč Formule 1. Třináctou velkou cenu sezony 2016 hostí jeden z tradičních okruhů Spa-Francorchamps v Belgii. Komu se zatím v ardenských lesích nejvíce dařilo?
Nejdříve je ovšem třeba uvést na pravou míru, že v Belgii se v průběhu historie Formule 1 nezávodilo pouze ve Spa-Francorchamps, nýbrž také v Nivelles (leží poblíž Bruselu) a také v Zolderu nacházejícího se severozápadně od Lutychu. V Nivelles se závodilo v letech 1972 a 1974. V obou dvou ročnících zde zvítězil Emerson Fittipaldi. To Zolder hostil královnu motorsportu víckrát. Konkrétně se jedná o rok 1973, dále v rozmezí let 1975 až 1982 a nakonec také v roce 1984. Na nejoblíbenějším okruhu Spa se závodilo v letech 1950-1956, 1958, 1960-68, 1970, 1983, 1985-2002, 2004-2005 a od roku 2007 až po současnost. Vypadnutí Spa v sedmdesátých letech 20. století a jeho nahrazení Zolderem a Nivelles bylo způsobeno nebezpečností trati. Po jejím zkrácení z původních 14,08 km a vybudování spojovací komunikace, která měla vyloučit nejnebezpečnější místa, se okruh do kalendáře Formule 1 vrátil. Diváci i závodníci byli vděční, že nezměněny zůstaly například vlásenka La Source a celý úsek od Eau Rouge po Radillon.
Nyní se konečně dostávám k vítězům Velké ceny Belgie. Málokoho asi překvapí, že nejúspěšnějším závodníkem je zde Michael Schumacher, kterému se v Belgii podařilo stanout na stupínku nejvyšším v šesti případech, a sice v letech 1992, 1995 až 1997 a 2001 až 2002. Za ním s pěti prvenstvími následuje další legenda Ayrton Senna, jenž se radoval poprvé v roce 1985 a poté natáhl svou šňůru vítězství na belgickém území od roku 1988 až po rok 1991. Hned za ním následuje se čtyřmi prvními místy Jim Clark (1962 až 1965) a Kimi Räikkönen (2004, 2005, 2007 a 2009). Celkem tři vítězství mají dva závodníci. Jedná se o Juana Manuela Fangia (1950, 1954 a 1955) a Damona Hilla (1993, 1994 a 1998). Za nimi následuje hned šest závodníků, kteří se radovali dvakrát. Prvním z nich je Alberto Ascari, který zvítězil v letech 1952 a 1953. K němu se řadí, již zmiňovaný, Emerson Fittipaldi (1972 a 1974), Niki Lauda (1975 a 1976), Alain Prost (1983 a 1987), Lewis Hamilton (2010 a 2015) a Sebastian Vettel (2011 a 2013).
Na závěr výčtu vítězů Velké ceny Belgie „zbyli“ závodníci, kteří zvítězili jednou. A není to zrovna malá řada. Jsou to Giuseppe Farina (1951), Peter Collins (1956), Tony Brooks (1958), Jack Brabham (1960), Phil Hill (1961), John Surtees (1966), Dan Gurney (1967), Bruce McLaren (1968), Pedro Rodríguez (1970), Jackie Stewart (1973), Gunnar Nilson (1977), Mario Andretti (1978), Jody Scheckter (1979), Didier Pironi (1980), Carlos Reutemann (1981), John Watson (1982), Michele Alboreto (1984), Nigel Mansell (1986), David Coulthard (1999), Mika Häkkinen (2000), Felipe Massa (2008), Jenson Button (2012) a Daniel Ricciardo (2014).
Aby byl výčet vítězů Velké ceny Belgie kompletní, musíme se ještě podívat na týmy. Zde je to těsné na prvních dvou místech. Vede Ferrari s 16 vítězstvími, následuje ho McLaren se 14 vítězstvími. Pomyslnou třetí příčku obsadil s odstupem tým Lotus, když zvládl na belgické půdě projet pod šachovnicovým praporkem jako první v celkem osmi závodech. Za Lotusem následuje Williams se čtyřmi prvními místy. Poté tu jsou čtyři týmy, které se doposud radovaly dvakrát. Jedná se o Alfu Romeo, Mercedes, Benetton a Red Bull. Výčet týmů, jejichž vůz protnul cíl jako první uzavírají ti s jedním vítězstvím. Jmenovitě jsou to Maserati, Vanwall, Cooper, Eagle, BRM, Tyrrell, Ligier, Renault a Jordan. Kdo rozšíří počty svých vítězství, či zda se mezi šťastné vítěze zapíše někdo nový, se ukáže již tuto neděli 28. srpna 2016 kolem čtvrté hodiny odpoledne, kdy by měl závod končit. Doufejme, že si budeme moc užít napínavý závod plný řady předjížděcích manévrů a soubojů.
dali 1951
Re: Belgie
Kluci na fotce je videt jak měl Vettel kupu mista.
Když kouknete na záznam, je vidět jak je hezky zavřel. Jel z levé strany na apex zatáčky. Po startu měl nechat víc místa.
Schumacher taky svaho času jezdil hop trop a Senna se s tim nepáral.
Když kouknete na záznam, je vidět jak je hezky zavřel. Jel z levé strany na apex zatáčky. Po startu měl nechat víc místa.
Schumacher taky svaho času jezdil hop trop a Senna se s tim nepáral.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host