1976 - Ferrari 312T, Ferrari 312T2

1950 - současnost

Moderátoři: V.I.P., TOP10

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Achard
16 vítězství
16 vítězství
Příspěvky: 16072
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

1976 - Ferrari 312T, Ferrari 312T2

#1 Příspěvek od Achard » 30 pro 2006, 23:17

Piloti: N.Lauda, C.Regazzoni, C.Reutemann

Rok 1976 měl být jasnou obhajobou titulu Nikiho Laudy. V úvodních 9 závodech zvítězil 5x - v Brazílii, JAR (ještě s vozem Ferrari 312T), Belgii, Monaku a po diskvalifikaci Hunta v Anglii. Pak přišla nehoda v Německu, při které málem uhořel a musel vynechat dva závody. Tým nepochopitelně zazmatkoval, omezil vývoj a provedl jezdecké změny, které se negativně promítli na výsledcích, zatímco Hunt vyhrával jeden závod za druhým. V deštivém posledním závodě v Japonsku odmítl Lauda riskovat a vzdal, čímž se Hunt stal o jediný bod mistrem světa. C.Regazzoni zvítězil v USA (s Ferrari 312T) a vybojoval druhá místa v Belgii, Nizozemí a Itálii. Jeho vztah k E.Ferrarimu se ale zhoršoval (zvláště po nehodě v Anglii, kdy sestřelil Laudu a musel být opakován start) a v příštím roce ho nahradil Reutemann, který již měl zaskakovat za Laudu.
obrazek003.jpg
obrazek005.jpg
Obrázek

Uživatelský avatar
enzo66
2 vítězství
2 vítězství
Příspěvky: 2224
Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
Bydliště: Koryčany

#2 Příspěvek od enzo66 » 08 bře 2010, 10:04

FERRARI 312T2 1976

tým/název: Scuderia Ferrari SpA

Ferrari 312T konstruktér:Mauro Forghieri,Franco Rocchi
Ferrari 312T2 konstruktér:Mauro Forghieri,Franco Rocchi

podvozek: Typ 629 skořepina z ocelových trubek a hliníkových plechů
motor: Ferrari Typ015 180°V12 atmosférický vzadu,podélně uložený
zdvihový objem: 2991,801 ccm
otáčky: 12 200/min.
kompresní poměr: 11,5:1
ventilový rozvod: 4 ventily/válec DOHC
palivový systém: nepř.vstřikování Lucas
zapalování:Magneti Marelli Dinoplex
baterie: Safa 12V
zapal.svíčky: Champion
výkon: 364 kW/500 k

palivová nádrž: 200 l (2 boční+1 centrální)
palivo: Agip

spojka: Borg+Beck
převodovka: Typ015 5-ti stupňová manuální+zpátečka

délka: 4316 mm
šířka: 1930 mm
výška: 1020 mm
rozchod v předu/vzadu: 1405/1430 mm
rozvor: 2560 mm
hmotnost vozu: 575 kg (vč,vody a oleje)


brzdy:Brembo,destičky Lockheed
kola: přední-10x13",zadní-19x13"
pneumatiky: GoodYear

Uživatelský avatar
enzo66
2 vítězství
2 vítězství
Příspěvky: 2224
Registrován: 26 kvě 2007, 16:44
Bydliště: Koryčany

#3 Příspěvek od enzo66 » 08 bře 2010, 10:08

Jezdci týmu 1976:

st.č.1 Niki Lauda (A)
st.č.2 Clay Regazzoni (SF)
st.č.35 Carlos Reutemann (ARG)

Výsledky sezóny 1976:

NIKI LAUDA: 2.místo - 68 bodů
CLAY REGAZZONI: 5.místo - 31 bodů
CARLOS REUTEMANN: 16.místo - 3 body

Pohár konstruktérů: 1.místo - 83 bodů

Uživatelský avatar
Nekolny Rostislav
53 vítězství
53 vítězství
Příspěvky: 53721
Registrován: 27 lis 2008, 21:25
Bydliště: HAVÍŘOV

Re: 1976 - Ferrari 312T, Ferrari 312T2

#4 Příspěvek od Nekolny Rostislav » 01 bře 2017, 12:52

FERRARI 312T
Přílohy
ferrari_312_t 1976.jpg
Obrázek ObrázekObrázek
dali 1951

Odpovědět

Zpět na „Ferrari“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host