Dělili se o vůz v roce 1957
Moderátor: V.I.P.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Dělili se o vůz v roce 1957
Ve formuli 1 do roku 1958 platilo pravidlo, kdy se jezdci mohli střídat ve voze během Velké ceny. Pokud vůz řízený dvěma, nebo třemi jezdci získal body, jezdci se o ně dělili. Bez ohledu na to, kdo kolik kol absolvoval, podmínkou bylo odjet dostatečný počet kilometrů. Od roku 1958 jsou body pouze pro jezdce, který odjede závod celý. Délka závodu se zkrátila na 300 km a jako palivo byl zaveden letecký benzín.
Bodový systém v letech 1950 až 1959 byl (8-6-4-3-2) a 1 bod za nejrychlejší kolo. Nejrychlejší kolo se také dělilo mezi jezdce, pokud zajeli identický čas. Kuriozitou byla GP Velké Británie 1954, kdy čas 1:50 zajelo celkem sedm jezdců. Dělili si tedy sedminu bodu – 0,14.
Bodový systém v letech 1950 až 1959 byl (8-6-4-3-2) a 1 bod za nejrychlejší kolo. Nejrychlejší kolo se také dělilo mezi jezdce, pokud zajeli identický čas. Kuriozitou byla GP Velké Británie 1954, kdy čas 1:50 zajelo celkem sedm jezdců. Dělili si tedy sedminu bodu – 0,14.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Šestnáct pilotů se sešlo v Argentině 1957, ale k dispozici měli pouze čtrnáct monopostů typů Ferrari a Maserati. Obě značky přivezly po sedmi vozech a pouze Ferrari mělo „střídače“. De Portago se svezl 49 kol a předal vůz plánovaně Gonzalezovi, který odjel také 49 kol. Vybojovali pátou pozici a rozdělili si po jednom bodu. Šestou pozici obsadili tři jezdci Ferrari. Perdisa a Trips se o vůz měli dělit, ale připojil se k nim Collins. Jeho vůz (st.č.10) zradila v 26 kole spojka. Perdisa odkroužil 30 kol, Collins přidal 35 kol a nakonec Trips dodal 33 kol, aniž by se účastnil kvalifikace.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
20,Jose Froilan Gonzalez,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
20,Alfonso de Portago,SPA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Cesare Perdisa,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Peter Collins,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Wolfgang von Trips,GER,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
20,Jose Froilan Gonzalez,ARG,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
20,Alfonso de Portago,SPA,Scuderia Ferrari,Ferrari D50,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Cesare Perdisa,ITA,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Peter Collins,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Wolfgang von Trips,GER,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Monako 1957 bylo další zastávkou v mistrovství světa. Pouze šestnáct jezdců se mohlo postavit na start. Ve čtvrtém kole došlo k řetězové nehodě, kterou odstartoval Moss. Zapletl se do ní také s Ferrari D50 (st.č.28) Mike Hawthorn, na kterého čekala další kola po převzetí vozu od Tripse. Wolfgang von Trips mu svůj vůz předal a Hawthorn po dalších třech kolech vůz vrátil, aby s ním po zadření motoru Trips havaroval. Na své konto si připsal 92 kol.
Druhá dvojice v týmu Maserati byla předem stanovená. Giorgio Scarlatti se měl střídat s Behrou. Ten se zranil a do závodu nenastoupil. Scarlatti předal vůz po 42 kolech Harry Schellovi, který svůj vůz (st.č.38) týmu Scuderia Centro Sud odstavil ve 23 kole s poruchou zavěšení. Dalších 22 kol přidal v továrním Maserati, než jej vyřadil únik oleje.
Heroický výkon předvedl Brabham, který vůz bez paliva dotlačil na šesté místo.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
24,Wolfgang von Trips,GER,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
24,Mike Hawthorn,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
34,Giorgio Scarlatti,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
34,Harry Schell,USA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
Druhá dvojice v týmu Maserati byla předem stanovená. Giorgio Scarlatti se měl střídat s Behrou. Ten se zranil a do závodu nenastoupil. Scarlatti předal vůz po 42 kolech Harry Schellovi, který svůj vůz (st.č.38) týmu Scuderia Centro Sud odstavil ve 23 kole s poruchou zavěšení. Dalších 22 kol přidal v továrním Maserati, než jej vyřadil únik oleje.
Heroický výkon předvedl Brabham, který vůz bez paliva dotlačil na šesté místo.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
24,Wolfgang von Trips,GER,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
24,Mike Hawthorn,GBR,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
34,Giorgio Scarlatti,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
34,Harry Schell,USA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Americká Indianapolis 1957 mohla mít evropskou účast. Pro Giuseppe Farinu stavěl vůz Keith Andrews, ale při jeho testování měl nehodu a přišel o život. Vůz byl neopravitelný a Farina nemohl do závodu zasáhnout. Ke střídání v závodě nedošlo.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Po zrušení GP Belgie a Holandska pro finanční potíže, pokračovaly závody ve Francii 1957. Ke střídání došlo v týmu Cooper, když měl ve 4 kole nehodu Jack Brabham s Cooperem (st.č.22) Climax. Druhý Cooper řídil do 30 kola Mike MacDowell, pak jej na 38 kol předal Brabhamovi.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
24,Mike MacDowell,GBR,Cooper Car Company,Cooper T43,Climax FPF L4 - 2.0c,Dunlop
24,Jack Brabham,AUS,Cooper Car Company,Cooper T43,Climax FPF L4 - 2.0c,Dunlop
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
24,Mike MacDowell,GBR,Cooper Car Company,Cooper T43,Climax FPF L4 - 2.0c,Dunlop
24,Jack Brabham,AUS,Cooper Car Company,Cooper T43,Climax FPF L4 - 2.0c,Dunlop
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Anglie 1957 přinesla další stupně vítězů pro střídající jezdce. Tentokrát pro dva domácí matadory Brookse a Mosse, kteří se neobjevili ve Francii. Moss ve svém Vanwallu (st.č.18) měl dobře rozjetý závod z pole position. Pak začal mít problémy s motorem a definitivně odstavil vůz ve 25 kole. Převzal monopost od Brookse, který odkroužil 26 kol a následně dalších 26 kol přidal v Mossově voze, než jej definitivně vyřadil motor. Moss pokračoval 64 kol a dovezl Vanwall pro první výhru v mistrovství světa. Brooks měl zranění z Le Mans, které ho v závodě omezovalo.
Ve Ferrari (st.č.12) jedoucí Peter Collins měl po 53 kolech problémy s vodní pumpou. Maurice Trintignant mu v 85 kole předal vůz a Collins pokračoval 3 kola. Nakonec bylo rozhodnuto, že dělba bodů neproběhne, protože Collins neujel významnou vzdálenost z celkových 90 kol.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
20,Tony Brooks,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
20,Stirling Moss,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
16,Maurice Trintignant,FRA,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
16,Peter Collins,GBR,FRA,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Stirling Moss,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
18,Tony Brooks,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
Ve Ferrari (st.č.12) jedoucí Peter Collins měl po 53 kolech problémy s vodní pumpou. Maurice Trintignant mu v 85 kole předal vůz a Collins pokračoval 3 kola. Nakonec bylo rozhodnuto, že dělba bodů neproběhne, protože Collins neujel významnou vzdálenost z celkových 90 kol.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
20,Tony Brooks,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
20,Stirling Moss,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
16,Maurice Trintignant,FRA,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
16,Peter Collins,GBR,FRA,Scuderia Ferrari,Ferrari 801,Ferrari DS50 V8 - 2.5c,Englebert
18,Stirling Moss,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
18,Tony Brooks,GBR,Vandervell Products Ltd,Vanwall VW 5,Vanwall 254 L4 - 2.5c,Pirelli
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Velká cena Německa 1957 byla závodem, který se zapsal do historie F1 ziskem pátého titulu Juana Manuela Fangia. V závodě se objevily i vozy F2 pro větší počet účastníků, ale body by tito jezdci nezískali. K žádnému dělení o vůz nedošlo.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Pescara 1957, závod bez továrního týmu Ferrari, který protestoval po smrti de Portaga, aby se nezávodilo na městských okruzích. Jediné Ferrari si vyprosil Musso, jako soukromý jezdec. Horace Gould přejel na startu mechanika, Behra v Maserati zkoušel dvanáctiválec a závod vyhrál Moss. Mezi šestnácti piloty nedošlo k žádné výměně jezdce.
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Druhý závod na italské půdě, Itálie 1957. Rozdělení jednoho bodu pro jezdce Maserati za páté místo. Harry Schell (st.č.4) měl problémy s únikem oleje a po 34 kolech odstoupil. Giorgio Scarlatti odkroužil 50 kol a pak předal Schellovi vůz. Harry si připsal ještě dalších 34 kol. O soukromé Maserati (st.č.28) se dělili kvalifikant Simon se 40 koly a majitel Volonterio si připsal 32 kol.
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
8,Giorgio Scarlatti,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
8,Harry Schell,USA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
28,André Simon,FRA,O Volonterio,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
28,Ottorino Volonterio,SWI,O Volonterio,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
č.,jezdec,nár.,tým,podvozek,motor,pneu.
8,Giorgio Scarlatti,ITA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
8,Harry Schell,USA,Officine Alfieri Maserati,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
28,André Simon,FRA,O Volonterio,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
28,Ottorino Volonterio,SWI,O Volonterio,Maserati 250F,Maserati 250F1 L6 - 2.5c,Pirelli
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
Statistika v roce 1957
Ke střídání došlo v pěti GP a celkový počet střídaných vozů v roce 1957 je 10
st. č.
8 - 1x
16 - 1x
18 - 2x
20 - 2x
24 - 2x
28 - 1x
34 - 1x
------------------------------------------------------
jezdci
Jose Froilan Gonzalez - 1x
Alfonso de Portago - 1x
Cesare Perdisa - 1x
Peter Collins - 2x
Wolfgang von Trips - 2x
Mike Hawthorn - 1x
Giorgio Scarlatti - 2x
Harry Schell - 2x
Mike MacDowell - 1x
Jack Brabham - 1x
Tony Brooks - 2x
Stirling Moss - 2x
Maurice Trintignant - 1x
André Simon - 1x
Ottorino Volonterio - 1x
------------------------------------------------------
národ
ARG - 1x
SPA - 1x
ITA - 3x
GBR - 8x
GER - 2x
USA - 2x
AUS - 1x
FRA - 2x
SWI - 1x
------------------------------------------------------
tým
Scuderia Ferrari - 4x
Officine Alfieri Maserati - 2x
Cooper Car Company - 1x
Vandervell Products Ltd - 2x
O Volonterio - 1x
------------------------------------------------------
podvozek
Ferrari D50 - 1x
Ferrari 801 - 3x
Maserati 250F - 3x
Cooper T43 - 1x
Vanwall VW 5 - 2x
bez označení
Ferrari - 4x
Maserati - 3x
Cooper - 1x
Vanwall - 2x
------------------------------------------------------
motor
Ferrari DS50 V8 - 2.5c - 4x
Maserati 250 F1 L6 - 2.5c - 3x
Climax FPF L4 - 2.0c - 1x
Vanwall 254 L4 - 2.5c - 2x
bez označení
Ferrari - 4x
Maserati - 3x
Climax - 1x
Vanwall - 2x
------------------------------------------------------
pneu.
Englebert - 4x
Pirelli - 5x
Dunlop - 1x
Ke střídání došlo v pěti GP a celkový počet střídaných vozů v roce 1957 je 10
st. č.
8 - 1x
16 - 1x
18 - 2x
20 - 2x
24 - 2x
28 - 1x
34 - 1x
------------------------------------------------------
jezdci
Jose Froilan Gonzalez - 1x
Alfonso de Portago - 1x
Cesare Perdisa - 1x
Peter Collins - 2x
Wolfgang von Trips - 2x
Mike Hawthorn - 1x
Giorgio Scarlatti - 2x
Harry Schell - 2x
Mike MacDowell - 1x
Jack Brabham - 1x
Tony Brooks - 2x
Stirling Moss - 2x
Maurice Trintignant - 1x
André Simon - 1x
Ottorino Volonterio - 1x
------------------------------------------------------
národ
ARG - 1x
SPA - 1x
ITA - 3x
GBR - 8x
GER - 2x
USA - 2x
AUS - 1x
FRA - 2x
SWI - 1x
------------------------------------------------------
tým
Scuderia Ferrari - 4x
Officine Alfieri Maserati - 2x
Cooper Car Company - 1x
Vandervell Products Ltd - 2x
O Volonterio - 1x
------------------------------------------------------
podvozek
Ferrari D50 - 1x
Ferrari 801 - 3x
Maserati 250F - 3x
Cooper T43 - 1x
Vanwall VW 5 - 2x
bez označení
Ferrari - 4x
Maserati - 3x
Cooper - 1x
Vanwall - 2x
------------------------------------------------------
motor
Ferrari DS50 V8 - 2.5c - 4x
Maserati 250 F1 L6 - 2.5c - 3x
Climax FPF L4 - 2.0c - 1x
Vanwall 254 L4 - 2.5c - 2x
bez označení
Ferrari - 4x
Maserati - 3x
Climax - 1x
Vanwall - 2x
------------------------------------------------------
pneu.
Englebert - 4x
Pirelli - 5x
Dunlop - 1x
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
1957 - 10 vozů / 5 GP
1x pódium
(GBR 1957) - Tony Brooks, Stirling Moss / Vanwall
rozdáno celkem 15 bodů + (1) - 2x(1+1), 1x(4+4) / 1x(3) - nedělené body, protože Collins neujel významnou vzdálenost závodu (3 kola)
jezdci obsadili:
1x - 1.místo (Tony Brooks - 4 body, Stirling Moss - 5 bodů- 1 bod za nej. kolo) - GBR 1957
1x - 4.místo, 2x - 5.místo, 1x - 6.místo, 2x - 7.místo, 1x - 11.místo
2x - nedokončeno
1x pódium
(GBR 1957) - Tony Brooks, Stirling Moss / Vanwall
rozdáno celkem 15 bodů + (1) - 2x(1+1), 1x(4+4) / 1x(3) - nedělené body, protože Collins neujel významnou vzdálenost závodu (3 kola)
jezdci obsadili:
1x - 1.místo (Tony Brooks - 4 body, Stirling Moss - 5 bodů- 1 bod za nej. kolo) - GBR 1957
1x - 4.místo, 2x - 5.místo, 1x - 6.místo, 2x - 7.místo, 1x - 11.místo
2x - nedokončeno
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10798
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dělili se o vůz v roce 1957
1950-1957 - 102 vozů / 41 GP
19x pódium
1950-(1x), 1951-(4x), 1952-(0x), 1953-(2x), 1954-(2x), 1955-(4x), 1956-(5x), 1957-(1x)
pódium pro jezdce - (38x), jezdců na pódiu - (23x)
Tony Bettenhausen - (1x), Dorino Serafini - (1x), Alberto Ascari - (2x), Jack McGrath - (1x), Manny Ayulo - (1x), Luigi Fagioli - (1x), Juan Manuel Fangio - (4x), Jose Froilan Gonzalez - (5x), Felice Bonetto - (2x), Giuseppe Farina - (2x), Sam Hanks - (1x), Duane Carter - (1x), Paul Russo - (1x), Mike Hawthorn - (1x), Umberto Maglioli - (2x), Maurice Trintignant - (1x), Stirling Moss - (2x), Jean Behra - (1x), Cesare Perdisa - (2x), Luigi Musso - (1x), Peter Collins - (3x), Alfonsdo de Portago - (1x), Tony Brooks - (1x),
pódium pro vozy - (19x), vozů na pódiu - (5x)
Ferrari - (10x), Kurtis Kraft - (3x), Alfa Romeo - (2x), Maserati - (3x), Vanwall - (1x)
body - (148,49) z toho 8 za nejrychlejší kolo
1950 - (10), 1951 - (22+2), 1952 - (0), 1953 - (14+1), 1954 - (16+1), 1955 - (26,99), 1956 - (36,5+3), 1957 - (15+1)
39 jezdců dokázalo bodovat při dělení se o vůz
15 jezdců získalo body ve více než jednom závodě - rekord (7x) bodoval Gonzalez
15,5 bodu - rekord Gonzalez
5 z nich dokázalo získat i bod za nejrychlejší kolo (Fangio - 3x, Moss - 2x, Ascari, Gonzalez, Farina - 1x)
vozy - pohár konstruktérů se bodoval až od roku 1958, kdy už se nebodovalo dělení ve voze
102x - se jezdci vystřídali
81x - se jezdci umístili v MS
21x - jezdci nebyli klasifikováni
19x pódium
1950-(1x), 1951-(4x), 1952-(0x), 1953-(2x), 1954-(2x), 1955-(4x), 1956-(5x), 1957-(1x)
pódium pro jezdce - (38x), jezdců na pódiu - (23x)
Tony Bettenhausen - (1x), Dorino Serafini - (1x), Alberto Ascari - (2x), Jack McGrath - (1x), Manny Ayulo - (1x), Luigi Fagioli - (1x), Juan Manuel Fangio - (4x), Jose Froilan Gonzalez - (5x), Felice Bonetto - (2x), Giuseppe Farina - (2x), Sam Hanks - (1x), Duane Carter - (1x), Paul Russo - (1x), Mike Hawthorn - (1x), Umberto Maglioli - (2x), Maurice Trintignant - (1x), Stirling Moss - (2x), Jean Behra - (1x), Cesare Perdisa - (2x), Luigi Musso - (1x), Peter Collins - (3x), Alfonsdo de Portago - (1x), Tony Brooks - (1x),
pódium pro vozy - (19x), vozů na pódiu - (5x)
Ferrari - (10x), Kurtis Kraft - (3x), Alfa Romeo - (2x), Maserati - (3x), Vanwall - (1x)
body - (148,49) z toho 8 za nejrychlejší kolo
1950 - (10), 1951 - (22+2), 1952 - (0), 1953 - (14+1), 1954 - (16+1), 1955 - (26,99), 1956 - (36,5+3), 1957 - (15+1)
39 jezdců dokázalo bodovat při dělení se o vůz
15 jezdců získalo body ve více než jednom závodě - rekord (7x) bodoval Gonzalez
15,5 bodu - rekord Gonzalez
5 z nich dokázalo získat i bod za nejrychlejší kolo (Fangio - 3x, Moss - 2x, Ascari, Gonzalez, Farina - 1x)
vozy - pohár konstruktérů se bodoval až od roku 1958, kdy už se nebodovalo dělení ve voze
102x - se jezdci vystřídali
81x - se jezdci umístili v MS
21x - jezdci nebyli klasifikováni
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti