Sezona 1950
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
nejrychlejší kolo
Fangio čas 2:35,6
Fangio čas 2:35,6
- Přílohy
-
- fangio.jpg (3.3 KiB) Zobrazeno 542 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
6 závod
2.července 1950-GP Francie-Remeš
stupně vítězů
1 místo:J.M.Fangio- Alfa Romeo 158
2 místo:L.Fagioli-Alfa Romeo 158
3 místo:P.Whitehead-Ferrari 375
4 místo:R.Manzon-Simca-Gordini
5 místo:P.Etancelin,E.Chaboud-Talbot-Lago T26C-DA,T26C
2.července 1950-GP Francie-Remeš
stupně vítězů
1 místo:J.M.Fangio- Alfa Romeo 158
2 místo:L.Fagioli-Alfa Romeo 158
3 místo:P.Whitehead-Ferrari 375
4 místo:R.Manzon-Simca-Gordini
5 místo:P.Etancelin,E.Chaboud-Talbot-Lago T26C-DA,T26C
- Přílohy
-
- fangio.jpg (3.3 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fagioli.jpg (3.25 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- pwhitehead.jpg (5.96 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- ar158.jpg (10.87 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fer375.jpg (7.97 KiB) Zobrazeno 542 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
pole pozitions Fangio čas 1:50,8
první startovní řada
Fangio-Alfa Romeo,Ascari-Ferrari,Farina,Sanesi-Alfa Romeo
první startovní řada
Fangio-Alfa Romeo,Ascari-Ferrari,Farina,Sanesi-Alfa Romeo
- Přílohy
-
- fangio.jpg (3.3 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- ascari.jpg (2.95 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- farina.jpg (2.97 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- sanesi.jpg (3.33 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- ar158.jpg (10.87 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fer375.jpg (7.97 KiB) Zobrazeno 542 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
nejrychlejší kolo
Fangio čas 2:00,0
Fangio čas 2:00,0
- Přílohy
-
- fangio.jpg (3.3 KiB) Zobrazeno 542 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
7 závod
3.září 1950 GP Itálie-Monza
stupně vítězů
1 místo:N.Farina-Alfa Romeo 158
2 místo:D.Serafini,A.Ascari-Ferrari 375
3 místo:L.Fagioli-Alfa Romeo 158
4 místo:L.Rosier-Talbot-Lago T26C
5 místo:P.Etancelin-Talbot-Lago T26C
3.září 1950 GP Itálie-Monza
stupně vítězů
1 místo:N.Farina-Alfa Romeo 158
2 místo:D.Serafini,A.Ascari-Ferrari 375
3 místo:L.Fagioli-Alfa Romeo 158
4 místo:L.Rosier-Talbot-Lago T26C
5 místo:P.Etancelin-Talbot-Lago T26C
- Přílohy
-
- farina.jpg (2.97 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- serafini.jpg (2.43 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- ascari.jpg (2.95 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fagioli.jpg (3.25 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- ar158.jpg (10.87 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fer375.jpg (7.97 KiB) Zobrazeno 542 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
konečné pořadí mistrovství světa jezdců 1950
jméno - body
1.N.Farina--------------30
2.J.M.Fangio-----------27
3.L.Fagioli--------------24
4.L.Rosier---------------13
5.A,Ascari---------------11
6.J.Persons---------------9
7.B.Holland---------------6
8.P.Bira-------------------5
9.R.Parnell----------------4
10.L.Chiron---------------4
11.M.Rose-----------------4
12.P.Whitehead---------- 4
13.Y.Girard-Cabantous---3
14.R.Sommer-------------3
15.C.Green-------------- -3
16.R.Manzon--------------3
17.P.Etancelion------------3
18.B.Serafini--------------3
19.F.Bonetto-------------- 2
20.T.Bettenhausen----- -- 1
21.J.Chitwood------------ -1
22.E.Chaboud--------------1
jméno - body
1.N.Farina--------------30
2.J.M.Fangio-----------27
3.L.Fagioli--------------24
4.L.Rosier---------------13
5.A,Ascari---------------11
6.J.Persons---------------9
7.B.Holland---------------6
8.P.Bira-------------------5
9.R.Parnell----------------4
10.L.Chiron---------------4
11.M.Rose-----------------4
12.P.Whitehead---------- 4
13.Y.Girard-Cabantous---3
14.R.Sommer-------------3
15.C.Green-------------- -3
16.R.Manzon--------------3
17.P.Etancelion------------3
18.B.Serafini--------------3
19.F.Bonetto-------------- 2
20.T.Bettenhausen----- -- 1
21.J.Chitwood------------ -1
22.E.Chaboud--------------1
- Přílohy
-
- farina.jpg (2.97 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fangio.jpg (3.3 KiB) Zobrazeno 542 x
-
- fagioli.jpg (3.25 KiB) Zobrazeno 542 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
V roce 1946 byl založen nejvyšší řídící orgán automobilového sportu Féderation Internationale l'Automobile, tedy FIA, která vypsala počínaje rokem 1950 mistrovství světa jezdců. Propojilo se šest tradičních Velkých cen a tak se zrodila Formule 1, kterou známe dodnes.
Závody Mistrovství světa Formule 1 byly vypsány v délce nejméně 300 km, nebo na 3 hodiny. Vozy směly mít motory o objemu maximálně 1,5 litru s použitým kompresorem, nebo maximálně 4,5 litru bez kompresoru.
Bodováno bylo 5 nejrychlejších jezdců systémem 8, 6, 4, 3, 2 a 1 bod získal jezdec s nejrychlejším kolem v závodě. Do šampionátu se započítaly pouze 4 nejlepší výsledky ze všech 7 závodů.
Závody Mistrovství světa Formule 1 byly vypsány v délce nejméně 300 km, nebo na 3 hodiny. Vozy směly mít motory o objemu maximálně 1,5 litru s použitým kompresorem, nebo maximálně 4,5 litru bez kompresoru.
Bodováno bylo 5 nejrychlejších jezdců systémem 8, 6, 4, 3, 2 a 1 bod získal jezdec s nejrychlejším kolem v závodě. Do šampionátu se započítaly pouze 4 nejlepší výsledky ze všech 7 závodů.
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
V.Británie
Prosluněný den přivítal na okruhu Silverstone 200.000 diváků, kteří se přišli podívat na historicky první Velkou cenu Formule 1. Na start se postavilo 21 vozů. První řadu, kde stáli 4 jezdci, obsadili jezdci s vozy Alfa Romeo, z prvního místa startoval Giuseppe Farina. Na první místo se po startu dostal Luigi Fagioli, ale postupně se propadl na třetí místo za Farinu a Fangia. Fangio měl problémy s motorem a tak nakonec dojel na druhém místě před domácím Regem Parnellim. V první Velké ceně zvítězil Giuseppe Farina s vozem Alfa Romeo.
Prosluněný den přivítal na okruhu Silverstone 200.000 diváků, kteří se přišli podívat na historicky první Velkou cenu Formule 1. Na start se postavilo 21 vozů. První řadu, kde stáli 4 jezdci, obsadili jezdci s vozy Alfa Romeo, z prvního místa startoval Giuseppe Farina. Na první místo se po startu dostal Luigi Fagioli, ale postupně se propadl na třetí místo za Farinu a Fangia. Fangio měl problémy s motorem a tak nakonec dojel na druhém místě před domácím Regem Parnellim. V první Velké ceně zvítězil Giuseppe Farina s vozem Alfa Romeo.
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
Monako
O týden později při Velké ceně Monaca bylo na startu opět 21 vozů. Kvalifikace byla rozdělena do dvou dnů, jelo se ve čtvrtek a v sobotu a startovní rošt se určoval zvláštním způsobem. První až páté místo určovaly časy ze čtvrtka a šesté a další místo určovaly časy ze soboty. Na to nejvíce doplatil Luigi Villoresi s Ferrari, který by jinak byl na druhém místě. Z prvního místa startoval Juan Manuel Fangio s vozem Alfa Romeo. V prvním kole závodu, v zatáčce Tabac o sebe škrtli Farina a González, což způsobilo hromadnou nehodu 10 jezdců. Závod vyhrál Juan Manuel Fangio s vozem Alfa Romeo.
O týden později při Velké ceně Monaca bylo na startu opět 21 vozů. Kvalifikace byla rozdělena do dvou dnů, jelo se ve čtvrtek a v sobotu a startovní rošt se určoval zvláštním způsobem. První až páté místo určovaly časy ze čtvrtka a šesté a další místo určovaly časy ze soboty. Na to nejvíce doplatil Luigi Villoresi s Ferrari, který by jinak byl na druhém místě. Z prvního místa startoval Juan Manuel Fangio s vozem Alfa Romeo. V prvním kole závodu, v zatáčce Tabac o sebe škrtli Farina a González, což způsobilo hromadnou nehodu 10 jezdců. Závod vyhrál Juan Manuel Fangio s vozem Alfa Romeo.
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
Indy
Už za další týden se jel v Americe 34. ročník závodu 500 mil Indianapolis. Tento závod byl sice součástí seriálu Mistrovství světa, ale žádný z evropských jezdců se ho nezúčastnil, protože konstrukce jejich vozů neměla šanci na americké speciály, které jezdily pouze na amerických oválech. Zvítězil domácí Johnnie Parsons s vozem Kurtis Kraft.
Už za další týden se jel v Americe 34. ročník závodu 500 mil Indianapolis. Tento závod byl sice součástí seriálu Mistrovství světa, ale žádný z evropských jezdců se ho nezúčastnil, protože konstrukce jejich vozů neměla šanci na americké speciály, které jezdily pouze na amerických oválech. Zvítězil domácí Johnnie Parsons s vozem Kurtis Kraft.
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
Švýcarsko
Další závod nově vzniklého šamiponátu se jela Velká cena Švýcarska na okruhu Bremgarten. První řadu opět obsadili jezdci s vozy Alfa Romeo, druhou řadu jezdci s vozy Ferrari. Očekával se souboj těchto dvou značek. Po startu bylo pořadí Fangio, Farina, Ascari, Fagioli, a Villoresi. Ascarimu ve třetím kole odešla olejová pumpa a tak musel ze závodu odstoupit. Z jezdců Ferrari už pokračoval jen Villoresi, který se během závodu se dokonce dostal před Fagiolliho s Alfou. Dokonce se Villoresi dostal až za vedoucí duo na Alfách Romeo. Jenže v 9. kole začal ztrácet rychlost a pro poruchu motoru musel odstoupit i on. Giuseppe Farina si udržel vedení až do cíle, druhý dojel jeho kolega, také s Alfou Romeo, Luigi Fagioli.
Další závod nově vzniklého šamiponátu se jela Velká cena Švýcarska na okruhu Bremgarten. První řadu opět obsadili jezdci s vozy Alfa Romeo, druhou řadu jezdci s vozy Ferrari. Očekával se souboj těchto dvou značek. Po startu bylo pořadí Fangio, Farina, Ascari, Fagioli, a Villoresi. Ascarimu ve třetím kole odešla olejová pumpa a tak musel ze závodu odstoupit. Z jezdců Ferrari už pokračoval jen Villoresi, který se během závodu se dokonce dostal před Fagiolliho s Alfou. Dokonce se Villoresi dostal až za vedoucí duo na Alfách Romeo. Jenže v 9. kole začal ztrácet rychlost a pro poruchu motoru musel odstoupit i on. Giuseppe Farina si udržel vedení až do cíle, druhý dojel jeho kolega, také s Alfou Romeo, Luigi Fagioli.
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64780
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sezona 1950
Belgie
Velká cena Belgie se jela jako 5. závod Mistrovství světa. na okruhu Spa-Francorchamps. A první řadu opět ovládli jezdci s vozy Alfa Romeo. Pole Position získal Giuseppe Farina. Jenže na startu zaspal a před něj se dostal Juan Manule Fangio. Během závodu se senzačně ujal vedení Rymond Sommer s privátním vozem Talbot-Lago-Talbot, jenže po pěti kolech mu začal vynechávat motor a vedení se opět ujal Farina. Motor začal zlobit i Farinu a po dalších dvou kolech se dovedení závodu dostal Fangio a vedení si udržel až do cíle závodu.
Velká cena Belgie se jela jako 5. závod Mistrovství světa. na okruhu Spa-Francorchamps. A první řadu opět ovládli jezdci s vozy Alfa Romeo. Pole Position získal Giuseppe Farina. Jenže na startu zaspal a před něj se dostal Juan Manule Fangio. Během závodu se senzačně ujal vedení Rymond Sommer s privátním vozem Talbot-Lago-Talbot, jenže po pěti kolech mu začal vynechávat motor a vedení se opět ujal Farina. Motor začal zlobit i Farinu a po dalších dvou kolech se dovedení závodu dostal Fangio a vedení si udržel až do cíle závodu.
dali 1951
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti