Velká Británie

Vše o sezóně, komentáře k závodům
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#31 Příspěvek od Achard » 02 črc 2013, 22:39

Jsem rád, že jsme odhalili skutečného viníka toho masakru v Silverstone. :evil:

Nakonec za vše můžou ostatní. Za tenhle přístup u mě Pirelli ztrácí sympatie (kterých moc neměla)

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#32 Příspěvek od Funferr » 03 črc 2013, 09:16

mně se naopak nelíbí,že se všechno hází na ně.. Týmy si to nazují obráceně, podhuštěný a pak se diví.. Vždycky se nadávalo na pneumatiky, i na Bridgestone, protože to je nejjednodušší..

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#33 Příspěvek od Achard » 03 črc 2013, 10:25

Vyrobit gumy, které nic nevydrží byla zakázka FIA, nenadávám na firmu, ale na gumy a FIA. To že odešly čtyři gumy během jednoho závodu je ale jednoznačně chyba firmy. Připomíná mi to obdobnou situaci Michelinu v Indianapolis, po kterém musela firma odejít. Prostě špatně odhadli situaci a kritiku si za to zaslouží.

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#34 Příspěvek od Funferr » 03 črc 2013, 16:25

ale kdyby je měli správně natlakovaný a na správné straně tak by pravděpodobně vydržely. To je chyba výrobce, že si s nima týmy dělají co chtějí. Ty když si budeš čistit zuby kartáčkem obráceně a rozedřeš si dásně, tak to bude chyba výrobce kartáčku? :-)

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#35 Příspěvek od Achard » 03 črc 2013, 16:39

Ano, je to chyba výrobce kartáčku. Proč myslíš, že jsou v USA blbovzdorné a většinou kreslené návody? Na špatný návod k použití se právníci specializují ;-)

Pirelli vědělo, že týmy montují gumy obráceně a nic neudělalo. FIA věděla, že týmy montují gumy obráceně a nic se nedělo. Co není zakázáno, je dovoleno. Tým tímto neporušil žádné nařízení a tak výrobce MUSÍ ručit za bezpečnost i v případě, že je montáž jiná než doporučená, ale není zakázaná.

Týmy hledají mezery v pravidlech a je na výrobci a FIA, aby ty díry co nejrychleji zacelil, zvlášť když o přehazování gum ví od začátku sezony.

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#36 Příspěvek od Funferr » 03 črc 2013, 19:07

no tak jestli se ztotožňuješ s těma americkýma .... tak to tě lituji. Podle tvého názoru by měli mít jezdci mapu aby náhodou nezatočili na druhou stranu a nezabili se. Nebo spíš blokování příliš vysoké rychlosti a prudkého brzdění.. mohlo by dojít k zablokování kol a smyku... FIA tento způsob jízdy nezakázala... :-D

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#37 Příspěvek od Achard » 03 črc 2013, 20:59

Je vytyčená trať a její opuštění je porušením pravidel a jezdec za opuštění trati může být penalizován, nebo vyloučen a tu musí projet co nejrychleji za dodržení jasně daných pravidel. Takže tu mapu vlastně mají, co píšeš je kodifikováno v pravidlech...

Náš rozdílný postoj pramení z toho, že jsme se živil tvorbou vnitřních předpisů a musel jsem právě vychytávat podobné chyby, kterých se dopustila FIA. Pokud předpis není dost blbovzdorný a jde obejít, není to chyba těch co ho obcházejí, ale toho předpisu a těch, kdo ten předpis udělali. A když jsem se tím živil, byla to moje chyba, byl jsme za to zodpovědný a dával jsem si na to zatracený pozor. Proto vidím chybu na straně FIA, který to nechala dojít tak daleko a ne na straně týmů, kteří jen využili její laxnosti při nápravě chyb v pravidlech.

Co bránilo Pirelli upozornit FIA, že týmy otáčejí gumy a předepsat přesné huštění a sklon nápravy k zajištění bezpečnosti. FIA by to vydala předpisem a k tomuhle nemuselo dojít (tedy pokud to byla chyba týmů a ne chyba Pirelli)

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#38 Příspěvek od Funferr » 03 črc 2013, 21:17

Dobře no byla to spíše chyba FIA... Prostě mi vadí jak každý nadává na Pirelli.. Ani bych se nedivil kdyby po sezoně znechuceni odešli... Pirelli nemůže nařídit co se má a co nemá dodržovat. Týmy si stěžují na Pirelli úplně neprávem

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#39 Příspěvek od Funferr » 03 črc 2013, 21:18

Souboj týmových kolegů

Tentokrát tak nějak nic neříkající Paddock line

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#40 Příspěvek od Achard » 04 črc 2013, 18:26

Graf kol
Přílohy
GB.png

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#41 Příspěvek od Achard » 04 črc 2013, 18:27

Kola v čele
obrazek015.jpg
Za víkend toho nejvíce najezdil Riccardo a z týmů Lotus a Williams
Přílohy
obrazek026.jpg

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23113
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#42 Příspěvek od Achard » 04 črc 2013, 18:43

Foto ze závodu
Přílohy
GB01.jpg
GB02.jpg
GB03.jpg
GB04.jpg
GB05.jpg
GB06.jpg
GB08.jpg
GB07.jpg

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10799
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Velká Británie

#43 Příspěvek od showstall » 20 zář 2013, 17:14

penalizace

- Kimi Räikkönen (Lotus) Unsafe release from the pit stop during FP2, Constructor reprimanded
- Valtteri Bottas (Williams) Speeding in the pit lane during FP2, 69.8 km/h, Constructor fined €1,000
- Lewis Hamilton (Mercedes) The driver did not keep to the right of the bollard at pit entry during FP2, reprimand
- Nico Rosberg (Mercedes) Speeding in the pit lane during FP3, 67.0 km/h, Constructor fined €700
- Kimi Räikkönen (Lotus) Speeding in the pit lane during FP3, 64.1 km/h, Constructor fined €500
- Max Chilton (Marussia) Speeding in the pit lane during qualifying, 102.4 km/h, Constructor fined €300
- Jules Bianchi (Marussia) Did not stop for weighing at the end of qualifying, reprimand
- Paul di Resta (Force India) Car underweight on inspection at the end of Q3, driver excluded from qualifying and will start from the back of the grid
- Giedo van der Garde (Caterham) Replacement of the gearbox layshaft on Car 21, drop of five grid positions
- Nico Rosberg (Mercedes) The driver did not make a significant reduction in speed whilst Yellow Flags were displaced in Turns 3 to 5, reprimand

zdroj
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Zamčeno

Zpět na „Sezóna 2013“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti