Velká Británie
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23113
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
Jsem rád, že jsme odhalili skutečného viníka toho masakru v Silverstone.
Nakonec za vše můžou ostatní. Za tenhle přístup u mě Pirelli ztrácí sympatie (kterých moc neměla)
Nakonec za vše můžou ostatní. Za tenhle přístup u mě Pirelli ztrácí sympatie (kterých moc neměla)
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
mně se naopak nelíbí,že se všechno hází na ně.. Týmy si to nazují obráceně, podhuštěný a pak se diví.. Vždycky se nadávalo na pneumatiky, i na Bridgestone, protože to je nejjednodušší..
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23113
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
Vyrobit gumy, které nic nevydrží byla zakázka FIA, nenadávám na firmu, ale na gumy a FIA. To že odešly čtyři gumy během jednoho závodu je ale jednoznačně chyba firmy. Připomíná mi to obdobnou situaci Michelinu v Indianapolis, po kterém musela firma odejít. Prostě špatně odhadli situaci a kritiku si za to zaslouží.
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
ale kdyby je měli správně natlakovaný a na správné straně tak by pravděpodobně vydržely. To je chyba výrobce, že si s nima týmy dělají co chtějí. Ty když si budeš čistit zuby kartáčkem obráceně a rozedřeš si dásně, tak to bude chyba výrobce kartáčku?
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23113
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
Ano, je to chyba výrobce kartáčku. Proč myslíš, že jsou v USA blbovzdorné a většinou kreslené návody? Na špatný návod k použití se právníci specializují
Pirelli vědělo, že týmy montují gumy obráceně a nic neudělalo. FIA věděla, že týmy montují gumy obráceně a nic se nedělo. Co není zakázáno, je dovoleno. Tým tímto neporušil žádné nařízení a tak výrobce MUSÍ ručit za bezpečnost i v případě, že je montáž jiná než doporučená, ale není zakázaná.
Týmy hledají mezery v pravidlech a je na výrobci a FIA, aby ty díry co nejrychleji zacelil, zvlášť když o přehazování gum ví od začátku sezony.
Pirelli vědělo, že týmy montují gumy obráceně a nic neudělalo. FIA věděla, že týmy montují gumy obráceně a nic se nedělo. Co není zakázáno, je dovoleno. Tým tímto neporušil žádné nařízení a tak výrobce MUSÍ ručit za bezpečnost i v případě, že je montáž jiná než doporučená, ale není zakázaná.
Týmy hledají mezery v pravidlech a je na výrobci a FIA, aby ty díry co nejrychleji zacelil, zvlášť když o přehazování gum ví od začátku sezony.
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
no tak jestli se ztotožňuješ s těma americkýma .... tak to tě lituji. Podle tvého názoru by měli mít jezdci mapu aby náhodou nezatočili na druhou stranu a nezabili se. Nebo spíš blokování příliš vysoké rychlosti a prudkého brzdění.. mohlo by dojít k zablokování kol a smyku... FIA tento způsob jízdy nezakázala...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23113
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
Je vytyčená trať a její opuštění je porušením pravidel a jezdec za opuštění trati může být penalizován, nebo vyloučen a tu musí projet co nejrychleji za dodržení jasně daných pravidel. Takže tu mapu vlastně mají, co píšeš je kodifikováno v pravidlech...
Náš rozdílný postoj pramení z toho, že jsme se živil tvorbou vnitřních předpisů a musel jsem právě vychytávat podobné chyby, kterých se dopustila FIA. Pokud předpis není dost blbovzdorný a jde obejít, není to chyba těch co ho obcházejí, ale toho předpisu a těch, kdo ten předpis udělali. A když jsem se tím živil, byla to moje chyba, byl jsme za to zodpovědný a dával jsem si na to zatracený pozor. Proto vidím chybu na straně FIA, který to nechala dojít tak daleko a ne na straně týmů, kteří jen využili její laxnosti při nápravě chyb v pravidlech.
Co bránilo Pirelli upozornit FIA, že týmy otáčejí gumy a předepsat přesné huštění a sklon nápravy k zajištění bezpečnosti. FIA by to vydala předpisem a k tomuhle nemuselo dojít (tedy pokud to byla chyba týmů a ne chyba Pirelli)
Náš rozdílný postoj pramení z toho, že jsme se živil tvorbou vnitřních předpisů a musel jsem právě vychytávat podobné chyby, kterých se dopustila FIA. Pokud předpis není dost blbovzdorný a jde obejít, není to chyba těch co ho obcházejí, ale toho předpisu a těch, kdo ten předpis udělali. A když jsem se tím živil, byla to moje chyba, byl jsme za to zodpovědný a dával jsem si na to zatracený pozor. Proto vidím chybu na straně FIA, který to nechala dojít tak daleko a ne na straně týmů, kteří jen využili její laxnosti při nápravě chyb v pravidlech.
Co bránilo Pirelli upozornit FIA, že týmy otáčejí gumy a předepsat přesné huštění a sklon nápravy k zajištění bezpečnosti. FIA by to vydala předpisem a k tomuhle nemuselo dojít (tedy pokud to byla chyba týmů a ne chyba Pirelli)
- Funferr
- 1976 J.Hunt
- Příspěvky: 274
- Registrován: 01 srp 2007, 16:55
- Bydliště: Mladkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
Dobře no byla to spíše chyba FIA... Prostě mi vadí jak každý nadává na Pirelli.. Ani bych se nedivil kdyby po sezoně znechuceni odešli... Pirelli nemůže nařídit co se má a co nemá dodržovat. Týmy si stěžují na Pirelli úplně neprávem
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23113
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
Kola v čele
Za víkend toho nejvíce najezdil Riccardo a z týmů Lotus a Williams
- showstall
- 10 vítězství
- Příspěvky: 10799
- Registrován: 26 srp 2010, 20:34
- Bydliště: Jiříkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Velká Británie
penalizace
- Kimi Räikkönen (Lotus) Unsafe release from the pit stop during FP2, Constructor reprimanded
- Valtteri Bottas (Williams) Speeding in the pit lane during FP2, 69.8 km/h, Constructor fined €1,000
- Lewis Hamilton (Mercedes) The driver did not keep to the right of the bollard at pit entry during FP2, reprimand
- Nico Rosberg (Mercedes) Speeding in the pit lane during FP3, 67.0 km/h, Constructor fined €700
- Kimi Räikkönen (Lotus) Speeding in the pit lane during FP3, 64.1 km/h, Constructor fined €500
- Max Chilton (Marussia) Speeding in the pit lane during qualifying, 102.4 km/h, Constructor fined €300
- Jules Bianchi (Marussia) Did not stop for weighing at the end of qualifying, reprimand
- Paul di Resta (Force India) Car underweight on inspection at the end of Q3, driver excluded from qualifying and will start from the back of the grid
- Giedo van der Garde (Caterham) Replacement of the gearbox layshaft on Car 21, drop of five grid positions
- Nico Rosberg (Mercedes) The driver did not make a significant reduction in speed whilst Yellow Flags were displaced in Turns 3 to 5, reprimand
zdroj
- Kimi Räikkönen (Lotus) Unsafe release from the pit stop during FP2, Constructor reprimanded
- Valtteri Bottas (Williams) Speeding in the pit lane during FP2, 69.8 km/h, Constructor fined €1,000
- Lewis Hamilton (Mercedes) The driver did not keep to the right of the bollard at pit entry during FP2, reprimand
- Nico Rosberg (Mercedes) Speeding in the pit lane during FP3, 67.0 km/h, Constructor fined €700
- Kimi Räikkönen (Lotus) Speeding in the pit lane during FP3, 64.1 km/h, Constructor fined €500
- Max Chilton (Marussia) Speeding in the pit lane during qualifying, 102.4 km/h, Constructor fined €300
- Jules Bianchi (Marussia) Did not stop for weighing at the end of qualifying, reprimand
- Paul di Resta (Force India) Car underweight on inspection at the end of Q3, driver excluded from qualifying and will start from the back of the grid
- Giedo van der Garde (Caterham) Replacement of the gearbox layshaft on Car 21, drop of five grid positions
- Nico Rosberg (Mercedes) The driver did not make a significant reduction in speed whilst Yellow Flags were displaced in Turns 3 to 5, reprimand
zdroj
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti