Čína

Vše o sezóně, komentáře k závodům
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
GPfacts
jedno vítězství
jedno vítězství
Příspěvky: 1528
Registrován: 26 bře 2009, 17:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#31 Příspěvek od GPfacts » 13 dub 2013, 14:40

Kauza Webber: chyba nebo umysl. Kazdopadne se to stalo v pravou dobu na podporu konspirace.
Obrázek Obrázek ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23278
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#32 Příspěvek od Achard » 13 dub 2013, 14:46

Já si pamatuji, jak se jela jedna kvalifikace v pátek a druhá v sobotu a bral se ten lepší čas... To je prostě na vkusu. Tento systém kvalifikace by se mi líbil, kdyby nerozhodovaly pneumatiky. Jak jsem napsal, považuji za špatné, když se vyplatí nejet kvalifikaci...

Prostě já povinnou výměnu gum, DRS, nebo navrhované zkratky považuji za umělé překážky, které nemají nic společného se závoděním. Copak si fotbalista musí povinně během zápasu přezout kopačky, nebo v hokeji brankař jednou za zápas dojet do středového kruhu? Možná by bylo zajímavé, by běžci museli část tratě běžet pozpátku. Určitě by to bylo zatraktivnění a přilákalo mnoho diváků.

Graham Hill nepotřeboval DRS aby mohl předjíždět a Fangio strategii střídání gum, aby závod byl zajímavý...
Chyba je v technických předpisech, vydávají se miliony za neforemné přední křídlo, aby vůz měl lepší přítlak na zadní nápravu. A přitom by stačilo jasně předepsat tvar některých částí vozu a ubrat elektroniku tam, kde není nutná (třeba zrušit elektronický volant a všechno přenést na palubní desku). Copak musí gumy vyměňovat 8 maníků a být to za 2 vteřiny? Ať to dělají dva 10 vteřin, nemyslím, že by to závodům ubralo, spíš naopak.

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23278
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#33 Příspěvek od Achard » 13 dub 2013, 14:49

GPfacts píše:Kauza Webber: chyba nebo umysl. Kazdopadne se to stalo v pravou dobu na podporu konspirace.
Věřím, že někdo přijde s tím, že mu to Vettel vysál brčkem... Nemyslím, že by to bylo schválně, to by bylo hodně nápadný a zbytečný (bylo pravděpodobný, že postoupí a pak by startoval desátý a Vettel asi osmý, což už není rozdíl). Ale rozhodně to přišlo ve špatný čas...

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10814
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#34 Příspěvek od showstall » 13 dub 2013, 14:58

Funferr píše:
Achard píše:Víš, možná že jsem byl mladší, nebo větší idealista, ale mě ta hodinová kvalda nevadila, jak se stupňovalo napětí, když se doba blížila k posledním pěti minutám. To mi víc vadí taktizování, kdy je lepší nevyjet do třetí kvaldy a šetřit gumy.
Já jsem odpůrce všech pomocných hejblátek a a nekvalitních gum, které mají zvýšit napětí. To už by se mohlo o gumy losovat a nikdo by nevěděl, na kterých jede. To by bylo teprve napínavé, možná by měl na stupně vítězů i Charles Pic. Ale co by to mělo ( a co to vlastně dnes má) společného se závoděním?
Vždyť každý má stejné penu. To s losem nemá nic společného... Nebýt hejblátek a taktiky tak jezdí celý závod za sebou, protože jsou skoro identické motory a vše sešněrováno pravidly... Naopak teď je závěr kvalifikace dramatický.. Když se jedzilo hodinu tak si pamatuju, že Schumi zajel dvě kola a už věděl že má pole... zbytek proseděl v garáži a sledoval na TV marný boj konkurence... Zdá se mi současný systém jako nejlepší v historii F1.. I v jiných sériích se prosadil... O jednokolové kvalifikaci nebo různým množstvím paliva nemá cenu diskutovat.. To byl krok špatným směrem...

takový pokus už tu byl o vyrovnání pole (A1), stejně to k ničemu nevedlo a z bubliny zbyla jen krátká historie trvající 4 roky, formule je tu 63 let :-) ať se nám to líbí nebo ne. Ostatně k hodině se ta kvalifikace stejně přibližuje i tak.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#35 Příspěvek od Funferr » 13 dub 2013, 15:21

showstall píše: takový pokus už tu byl o vyrovnání pole (A1), stejně to k ničemu nevedlo a z bubliny zbyla jen krátká historie trvající 4 roky, formule je tu 63 let :-) ať se nám to líbí nebo ne. Ostatně k hodině se ta kvalifikace stejně přibližuje i tak.
jakou bublinu máš namysli? A hodinu trvá ale jezdí se aspoň i v první půlhodině, což ve 12ti kolovém systému nebylo.. tam se první půl hodiny promenádovalo Minardi a to bylo vše.. Favoriti jezdili taky jen nakonec... Teď aspoň musí projít třemi "kvalifikačními úrovněmi"

Ale nikdy nebude spokojen každý, to je jistý..

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#36 Příspěvek od Funferr » 13 dub 2013, 15:25

Achard píše:Tento systém kvalifikace by se mi líbil, kdyby nerozhodovaly pneumatiky. Jak jsem napsal, považuji za špatné, když se vyplatí nejet kvalifikaci...

Prostě já povinnou výměnu gum, DRS, nebo navrhované zkratky považuji za umělé překážky, které nemají nic společného se závoděním. Copak si fotbalista musí povinně během zápasu přezout kopačky, nebo v hokeji brankař jednou za zápas dojet do středového kruhu? Možná by bylo zajímavé, by běžci museli část tratě běžet pozpátku. Určitě by to bylo zatraktivnění a přilákalo mnoho diváků.

Graham Hill nepotřeboval DRS aby mohl předjíždět a Fangio strategii střídání gum, aby závod byl zajímavý...
Chyba je v technických předpisech, vydávají se miliony za neforemné přední křídlo, aby vůz měl lepší přítlak na zadní nápravu. A přitom by stačilo jasně předepsat tvar některých částí vozu a ubrat elektroniku tam, kde není nutná (třeba zrušit elektronický volant a všechno přenést na palubní desku). Copak musí gumy vyměňovat 8 maníků a být to za 2 vteřiny? Ať to dělají dva 10 vteřin, nemyslím, že by to závodům ubralo, spíš naopak.
Počkej, jak víš, že se nevyplatí jet kvalifikaci? To uvidíme zítra... Kdyby to byla jistota, tak ji nejedou i další... Je to pouze další strategická možnost... A porovnávat 50.léta... to je směšné... rozdíly mezi vozy byly proti dnešku obrovské... A zase se mohli střídat piloti... To radši střídání gum...

S předním křídlem souhlasím... Současný vzhled je neforemný hnus...

A boxy to je dobře, že to tak to je... V NASCAR mají omezen počet členů a palivo lejí z kanistru... Vypadá to směšně... V F1 to je koncert na nejvyšší úrovni a tak by to mělo být..

Uživatelský avatar
GPfacts
jedno vítězství
jedno vítězství
Příspěvky: 1528
Registrován: 26 bře 2009, 17:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#37 Příspěvek od GPfacts » 13 dub 2013, 22:32

Ja bych se vylozene nedivil, kdyby to bylo naschval...ne kvuli tomu, kde presne kdo bude startovat, ale z principu. Webber se opovazil otevrene kritizovat tym a Markova milacka...a potreboval ukazat, jak se veci opravdu maji. Ciste muj nicim nepodlozeny nazor.
Obrázek Obrázek ObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10814
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#38 Příspěvek od showstall » 13 dub 2013, 22:49

Kdo druhému jámu kope , ...........
rok 2007 a Räikkönen by o tom mohl básnit a McLaren si hlavu utrhnout. Jednou to podobně dopadne u RB. Webber už jednou Vettela sundal v závodě a až půjde o titul, třeba jen o několik bodů, docela bych se obával okolo něj mihnout.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23278
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#39 Příspěvek od Achard » 14 dub 2013, 10:46

ZÁVOD
Přílohy
obrazek012.jpg

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10814
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#40 Příspěvek od showstall » 14 dub 2013, 10:57

Na prvních pěti místech, pět mistrů světa. Co dodat ...
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
frydek665
2005 F.Alonso
2005 F.Alonso
Příspěvky: 737
Registrován: 05 srp 2009, 14:27
Bydliště: Moravská Nová Ves
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#41 Příspěvek od frydek665 » 14 dub 2013, 11:05

Že by opět náhoda, že Webberův pit stop nějak nevyšel...?

Uživatelský avatar
Funferr
1976 J.Hunt
1976 J.Hunt
Příspěvky: 274
Registrován: 01 srp 2007, 16:55
Bydliště: Mladkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#42 Příspěvek od Funferr » 14 dub 2013, 11:08

frydek665 píše:Že by opět náhoda, že Webberův pit stop nějak nevyšel...?

ano, žádný tým přece nebude úmyslně poškozovat svoje vozy (jezdce)

Jinak vcelku hezký závod s pro mě správným a dnes suverénním vítězem :-)
Jen tak dál Alonso!

Uživatelský avatar
showstall
10 vítězství
10 vítězství
Příspěvky: 10814
Registrován: 26 srp 2010, 20:34
Bydliště: Jiříkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#43 Příspěvek od showstall » 14 dub 2013, 11:11

Funferr píše:
frydek665 píše:Že by opět náhoda, že Webberův pit stop nějak nevyšel...?

ano, žádný tým přece nebude úmyslně poškozovat svoje vozy (jezdce)

Jinak vcelku hezký závod s pro mě správným a dnes suverénním vítězem :-)
Jen tak dál Alonso!

jj Alonso je borec, dnes mu to vyšlo. A já měl 5 kol před cílem perfetkní tip na první čtyři. Vettel mi to zkazil. :evil:
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Achard
23 vítězství
23 vítězství
Příspěvky: 23278
Registrován: 13 lis 2006, 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#44 Příspěvek od Achard » 14 dub 2013, 11:12

frydek665 píše:Že by opět náhoda, že Webberův pit stop nějak nevyšel...?
A to ještě podplatili Vergneho, aby ho uzavřel...

Uživatelský avatar
frydek665
2005 F.Alonso
2005 F.Alonso
Příspěvky: 737
Registrován: 05 srp 2009, 14:27
Bydliště: Moravská Nová Ves
Kontaktovat uživatele:

Re: Čína

#45 Příspěvek od frydek665 » 14 dub 2013, 11:31

Funferr: Jsi si tím tak jistý? Německý miláček v rakouském týmu udělal v minulém závodě neomluvitelnou prasárnu vůči nějakému australskému jezdci. V tomto závodním víkendu náhodně tomuto australskému jezdci selhal tankovací systém v kvalifikaci a natankoval mu méně paliva, důsledkem čehož byl start z posledního místa a když už se během závodu tento australský pilot propracoval hodně dopředu, tak mu úplně náhodně upadlo kolo...?

Zamčeno

Zpět na „Sezóna 2013“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host