Německo
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23120
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Německo
Vše by mělo být uzavřeno před stupni vítězů. Nechat ho stříkat šampaňským a přitom (pravděpodobně) už vědět, že bude penalizován je nefér vůči divákům, ale především vůči jezdcům - v tomto případě Vettlovi a Raikkonenovi, který tak přišel o stupně vítězů.
- Tomas Vyslouzil
- jedno vítězství
- Příspěvky: 1964
- Registrován: 23 led 2008, 09:34
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Německo
A taky je to nefér vůči mně Klasika - když se mění výsledky po závodě, tak vždycky přijdu o spousta bodů v tipovačce Tak krásně jsem to měl tipnuté - 2. Vettel, 3. ButtonAchard píše:Vše by mělo být uzavřeno před stupni vítězů. Nechat ho stříkat šampaňským a přitom (pravděpodobně) už vědět, že bude penalizován je nefér vůči divákům, ale především vůči jezdcům - v tomto případě Vettlovi a Raikkonenovi, který tak přišel o stupně vítězů.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23120
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Německo
To mi povídej. Když to vypadá že se konečně trefím,tak selže alternátor, nebo následuje penalizace....Tomas Vyslouzil píše:A taky je to nefér vůči mně Klasika - když se mění výsledky po závodě, tak vždycky přijdu o spousta bodů v tipovačce Tak krásně jsem to měl tipnuté - 2. Vettel, 3. ButtonAchard píše:Vše by mělo být uzavřeno před stupni vítězů. Nechat ho stříkat šampaňským a přitom (pravděpodobně) už vědět, že bude penalizován je nefér vůči divákům, ale především vůči jezdcům - v tomto případě Vettlovi a Raikkonenovi, který tak přišel o stupně vítězů.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23120
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Německo
Hodně se teď probírá penalizace S.Vettla za výhodu jízdy mimo trať. Já ten problém vidím někde jinde -v tom, jak je možné získat výhodu jízdou mimo trať. V rámci bezpečnosti se všechno asfaltuje a jezdci toho (zcela logicky) využívají. Riskují jízdu na hraně a když to nevyjde a uklouzne, nic se neděje, v pohodě se vrátí na trať prakticky bez ztráty. Chápu snahu o bezpečnost, ale je přesně toto to správné řešení? A přitom by (podle mého) stačilo tak málo – dva metry od trati zavést štěrkové zóny. Jízdou přes ně se výhoda získat nedá, jsou bezpečné a jezdci by tolik neriskovali, protože každé vyjetí mimo trať by bylo spojené s rizikem časové ztráty, nebo poškozením vozu. Současný trend je maximální bezpečnost, která ale umožňuje jezdcům dělat beztrestně chyby a to je špatně.
-
- 1958 M.Hawthorn
- Příspěvky: 75
- Registrován: 12 bře 2007, 14:46
- Bydliště: Hradec Kralove
- Kontaktovat uživatele:
Re: Německo
Naprosto s tebou souhlasim, bezpecnost ano, ale vsechno ma sve meze. Staci si vzpomenou na souboj Massy s Hamilton pred par lety ve Spa, kde take Hamilton vyuzil vyasfaltovane unikove zony k tomu, aby zustal v tesnem zavesu a take byl pak diskvalifikovan.Achard píše:Hodně se teď probírá penalizace S.Vettla za výhodu jízdy mimo trať. Já ten problém vidím někde jinde -v tom, jak je možné získat výhodu jízdou mimo trať. V rámci bezpečnosti se všechno asfaltuje a jezdci toho (zcela logicky) využívají. Riskují jízdu na hraně a když to nevyjde a uklouzne, nic se neděje, v pohodě se vrátí na trať prakticky bez ztráty. Chápu snahu o bezpečnost, ale je přesně toto to správné řešení? A přitom by (podle mého) stačilo tak málo – dva metry od trati zavést štěrkové zóny. Jízdou přes ně se výhoda získat nedá, jsou bezpečné a jezdci by tolik neriskovali, protože každé vyjetí mimo trať by bylo spojené s rizikem časové ztráty, nebo poškozením vozu. Současný trend je maximální bezpečnost, která ale umožňuje jezdcům dělat beztrestně chyby a to je špatně.
To co mi ale stale na Hockenheimu chybi, jsou ty 2 dlouhe rovinky spojene ostrou vraceckou Ostkurve. Tam se skutecne ukazalo jak je na tom to ktere auto rychlostne. Sice pak na tech rovinkach byly sikany, ale stejne to bylo krasne. Asi jsem staromilec, ale stale vzpominam treba na Monzu bez sikan. Ty stare prirodni okruhy jsou stale nejlepsi.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23120
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Německo
Taky jsem dodnes "nový" Hockenheimring nepřekousnul.
Navíc mi vadí likvidace historie, když zlikvidovali starou dráhu. Dneska místo, kde se zabil J.Clark, nebo P.Depailler už fakticky neexistuje (je to v lese, "kilometry" od dráhy).
Kamarád byl na Zeltwegu (pardon Red-Bull Ringu) a byl flustrovaný, že v místě, kde se zabil Mark Donohue je dnes parkoviště a nikdo o tom vlastně neví...
Navíc mi vadí likvidace historie, když zlikvidovali starou dráhu. Dneska místo, kde se zabil J.Clark, nebo P.Depailler už fakticky neexistuje (je to v lese, "kilometry" od dráhy).
Kamarád byl na Zeltwegu (pardon Red-Bull Ringu) a byl flustrovaný, že v místě, kde se zabil Mark Donohue je dnes parkoviště a nikdo o tom vlastně neví...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host