Novinky
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Novinky
Tony Fernandes požádá o přejmenování svého týmu Lotus na Caterham.
To bude bordel ve statistikách. Na Chapmanův Lotus navazoval Fernandezův, zatímco Lotus Renault je statisticky pod Renaultem. Teď bude následovníkem Chapmanova a Fernandezova týmu Lotus Renault, který se přejmenuje na Lotus a Renault zanikne.
To bude bordel ve statistikách. Na Chapmanův Lotus navazoval Fernandezův, zatímco Lotus Renault je statisticky pod Renaultem. Teď bude následovníkem Chapmanova a Fernandezova týmu Lotus Renault, který se přejmenuje na Lotus a Renault zanikne.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Robert Kubica bude připravený během šesti týdnů informovat Renault o tom, jaká je naděje na to, že bude v dostatečné kondici, aby mohl v roce 2012 závodit.
Je začátek října, znamená to do poloviny listopadu... Nevím, jestli na něj budou chtít počkat, když ani po návratu nebude jasné, v jaké je kondici. Ještě štěstí, že má Renault zajištěné dva platící jezdce a tak se nemusí poohlížet po nějaké týmové jedničce...
Je začátek října, znamená to do poloviny listopadu... Nevím, jestli na něj budou chtít počkat, když ani po návratu nebude jasné, v jaké je kondici. Ještě štěstí, že má Renault zajištěné dva platící jezdce a tak se nemusí poohlížet po nějaké týmové jedničce...
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Který tým bude Lotus?
Spor o jméno Lotus je vyřešen, týmy Lotus a Renault se dohodly. Lotus se chce přejmenovat na Caterham , Renault na Lotus. Požádaly proto Komisi F1 o souhlas, ale hlasování faxem nebylo úspěšné.
Ferrari, Sauber a HRT totiž nechtějí jen tak schválit přejmenování těchto týmů, aniž by předtím proběhla řádná debata o tomto kroku a jeho dopadech. Bernie Ecclestone proto podle Autosportu poslal všem týmům a ostatním členům komise dopis s pozvánkou na jednání, které naplánoval na 3. listopadu.
Času není nazbyt, protože podle Sportvních pravidel musí být startovní listina týmů zveřejněna do 30. listopadu. Týmy se sice můžou přejmenovat bez souhlasu Komise F1, ale pak by na ně bylo nahlíženo jako na nové stáje, takže by ztratily nárok na odměny za své předchozí výsledky.
Spor o jméno Lotus je vyřešen, týmy Lotus a Renault se dohodly. Lotus se chce přejmenovat na Caterham , Renault na Lotus. Požádaly proto Komisi F1 o souhlas, ale hlasování faxem nebylo úspěšné.
Ferrari, Sauber a HRT totiž nechtějí jen tak schválit přejmenování těchto týmů, aniž by předtím proběhla řádná debata o tomto kroku a jeho dopadech. Bernie Ecclestone proto podle Autosportu poslal všem týmům a ostatním členům komise dopis s pozvánkou na jednání, které naplánoval na 3. listopadu.
Času není nazbyt, protože podle Sportvních pravidel musí být startovní listina týmů zveřejněna do 30. listopadu. Týmy se sice můžou přejmenovat bez souhlasu Komise F1, ale pak by na ně bylo nahlíženo jako na nové stáje, takže by ztratily nárok na odměny za své předchozí výsledky.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Stáj Virgin je třetím týmem F1, který žádá o změnu názvu, od příští sezony chce jezdit pod jménem svého hlavního partnera, ruského výrobce sportovních vozů Marussia
Přejmenovávat tým podle hlavního sponzora je devalvace F1 a další bordel do statistik. Pokolikáté tenhle tým ještě změní název? Lotus nebo Williams měli spoustu sponzorů, ale naštěstí se nepřejmenovávali....
Přejmenovávat tým podle hlavního sponzora je devalvace F1 a další bordel do statistik. Pokolikáté tenhle tým ještě změní název? Lotus nebo Williams měli spoustu sponzorů, ale naštěstí se nepřejmenovávali....
- Tomas Vyslouzil
- jedno vítězství
- Příspěvky: 1964
- Registrován: 23 led 2008, 09:34
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
2012
Pastor Maldonado potvrzen u Williams. Zaroven Valtteri Bottas potvrzen jako rezervni/patecni jezdec, takze druha pozice u tymu zustava otevrena.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Změny v pravidlech pro rok 2012
Změny v technických pravidlech
- všechny kontrolní a řídicí parametry týkající se standardizované ECU, které se objevily pouze v technických směrnicích FIA zaslaných týmům, jsou nyní součástí zveřejněných technických pravidel
- koncovky výfuků jsou přísně regulovány, aby byl aerodynamický efekt výfukových plynů omezen na absolutní minimum
- stanovení lepšího označení nouzových vypínačů (vypnutí KERSu, motoru) pro traťové komisaře
- boční nárazové struktury budou muset projít dalším tlakovým testem v horní části
Změny ve sportovních pravidlech
- vozy se nesmí zúčastnit předsezónních testů, aniž by neprošly všemi crash-testy
- stanovení maximální délky závodu, který po přerušení nesmí přesáhnout 4 hodiny (jako letos v Kanadě)
- před návratem zpomalovacího vozu (safety car) do boxů bude jezdcům o kolo zpět umožněno vrátit se do stejného kolo a zařadit se na konec skupiny v zájmu toho, aby po restartu pomalejší auta neblokovala vedoucí jezdce
- vozům, které se v době přerušení budou nacházet v boxové uličce, bude umožněno, aby se postavily na startovní rošt na místo, které jim před přerušením náleželo
- jezdci už nebudou smět ani v trénincích opouštět trať bez oprávněných důvodů, např. si krátit šikany v kolech, kdy vyjíždějí (out lap) či zajíždějí (in lap) do boxů
- pilot se nesmí vrátit po změně směru při bránění své pozice zpět do závodní stopy
- během sezóny se uskuteční jeden třídenní test (doposud bylo testování během sezóny zakázáno)
- všechny pneumatiky přidělené pilotovi mohou být využity během prvního dne tréninků (doposud to byly pouze tři sady)
- všechna rozhodnutí komisařů, vůči nimž se nelze odvolat, jsou nyní v pravidlech na jednom, nikoliv na různých místech
Opět jsou rozhodnutí, proti kterým se nedá odvolat. Pro mě je tento absolutistický přincip nepřijatelná.
Změny v technických pravidlech
- všechny kontrolní a řídicí parametry týkající se standardizované ECU, které se objevily pouze v technických směrnicích FIA zaslaných týmům, jsou nyní součástí zveřejněných technických pravidel
- koncovky výfuků jsou přísně regulovány, aby byl aerodynamický efekt výfukových plynů omezen na absolutní minimum
- stanovení lepšího označení nouzových vypínačů (vypnutí KERSu, motoru) pro traťové komisaře
- boční nárazové struktury budou muset projít dalším tlakovým testem v horní části
Změny ve sportovních pravidlech
- vozy se nesmí zúčastnit předsezónních testů, aniž by neprošly všemi crash-testy
- stanovení maximální délky závodu, který po přerušení nesmí přesáhnout 4 hodiny (jako letos v Kanadě)
- před návratem zpomalovacího vozu (safety car) do boxů bude jezdcům o kolo zpět umožněno vrátit se do stejného kolo a zařadit se na konec skupiny v zájmu toho, aby po restartu pomalejší auta neblokovala vedoucí jezdce
- vozům, které se v době přerušení budou nacházet v boxové uličce, bude umožněno, aby se postavily na startovní rošt na místo, které jim před přerušením náleželo
- jezdci už nebudou smět ani v trénincích opouštět trať bez oprávněných důvodů, např. si krátit šikany v kolech, kdy vyjíždějí (out lap) či zajíždějí (in lap) do boxů
- pilot se nesmí vrátit po změně směru při bránění své pozice zpět do závodní stopy
- během sezóny se uskuteční jeden třídenní test (doposud bylo testování během sezóny zakázáno)
- všechny pneumatiky přidělené pilotovi mohou být využity během prvního dne tréninků (doposud to byly pouze tři sady)
- všechna rozhodnutí komisařů, vůči nimž se nelze odvolat, jsou nyní v pravidlech na jednom, nikoliv na různých místech
Opět jsou rozhodnutí, proti kterým se nedá odvolat. Pro mě je tento absolutistický přincip nepřijatelná.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky
HRT má nové logo
nevím, jestli je to změna k lepšímu...
nevím, jestli je to změna k lepšímu...
- Tomas Vyslouzil
- jedno vítězství
- Příspěvky: 1964
- Registrován: 23 led 2008, 09:34
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky
Nejdřív jsem si myslel, že je to mapka některého z nových okruhůAchard píše:HRT má nové logo
nevím, jestli je to změna k lepšímu...
Re: Novinky
Nova rezerva u Marussia Maria de Villota rozsiruje listinu rodinnych prislusniku v F-1. Jeji otec byl Emilio de Villota.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23122
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Novinky
Zatím to je jen třetí jezdec, který nikdy nemusí usednout do F1. Až pojede alepoň páteční trénink, budu měnit statistiky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host