Přehledně: Formule 1 v roce 2026 v číslech
Nové vozy
Rozvor: max. 3 400 mm (-200 mm)
Šířka: max. 1 900 mm (-100 mm)
Minimální hmotnost: 768 kg (-30 kg)
Aktivní aerodynamika: přední a zadní křídlo
Zadní křídlo: 3 prvky, nastavitelné
Přední křídlo: 2 klapky, nastavitelné
Kola: průměr 18 palců
Šířka pneumatik: 280 mm (přední), 375 mm (zadní), což je o 25, respektive 30 mm méně
Pohonné jednotky
Šestiválec
Výkon spalovacího motoru: cca 400 kW (545 koní); dnes cca 550 kW
Výkon elektromotoru: 350 kW (475 koní); dnes 120 kW
Maximální množství energie na kolo: 8,5 MJ
Minimální celková hmotnost: 185 kg
Minimální hmotnost spalovacího motoru: 130 kg
Minimální hmotnost MGU-K: 16 kg
Minimální hmotnost baterie: 35 kg
Režimy
Z: v zatáčkách, maximum přítlaku, aktivní prvky zavřené
X: na rovinkách, klapky předního a zadního křídla jsou otevřené. Využití modu X nebude závisle na vzdálenosti od soupeře (jako u DRS), ale bude moci být aktivován kdekoliv na předem určeným místech. Podrobnosti budou upřesněny, ale očekává se, že by mohly být na všech rovinkách o délce nad 3 sekundy.
Override: určený k předjíždění. Zatímco po 290 km/h se přísun elektrické energie vedoucího vozu sníží a při 355 km/h dosáhne nuly, vůz jedoucí za ním může využít režim, který poskytuje 350 kW až do rychlosti 337 km/h – to je přibližně 0,5 MJ energie navíc.