O čem se hovoří (2024 a dále)
Moderátor: V.I.P.
Vstup nových týmů
Do F1 sa chce dostať nový tím: Andretti si už podal prihlášku
Michael Andretti zaslal FIA přihlášku. V roce 2024 chce mít tým ve F1. Dříve usiloval o koupi Alfy Romeo, nyní jde cestou nového týmu.
Michael Andretti zaslal FIA přihlášku. V roce 2024 chce mít tým ve F1. Dříve usiloval o koupi Alfy Romeo, nyní jde cestou nového týmu.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23639
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2023 a dále)
Důležitý krok pro Andrettiho. Jeho monoposty F1 má pohánět Renaultalfa píše: ↑18 úno 2022, 21:53Do F1 sa chce dostať nový tím: Andretti si už podal prihlášku
Michael Andretti zaslal FIA přihlášku. V roce 2024 chce mít tým ve F1. Dříve usiloval o koupi Alfy Romeo, nyní jde cestou nového týmu.
Re: O čem se hovoří (2024 a dále)
BRITSKÉ CENTRUM MOTORSPORTU CHCE MÍT SAÚDSKÁ ARÁBIE U SEBE
Saúdské Arábii nestačí pořádání závodů. Na Blízký východ se dokonce snaží přilákat týmy formule 1. Její snahou je, aby si značky v zemi dokonce vybudovaly svá hlavní sídla.
Saúdské Arábii nestačí pořádání závodů. Na Blízký východ se dokonce snaží přilákat týmy formule 1. Její snahou je, aby si značky v zemi dokonce vybudovaly svá hlavní sídla.
Re: O čem se hovoří (2024 a dále)
Pirelli má konkurenta, FIA spustila konkurz
Již běží konkurz na dodavatele pneumatik sezony 2025 a dvou následujících. Vítěz konkurzu dostane pevnou smlouvu do roku 2027 s možnou opcí na rok 2028, přičemž smlouva bude na kompletní pole F1, F2 a F3. Nadále by se mělo jednat o 23palcové pneumatiky na 18palcové ráfky. Na rozdíl od minulosti, Pirelli může mít konkurenci, pokud se Bridgestone skutečně zapojí do soutěže.
Již běží konkurz na dodavatele pneumatik sezony 2025 a dvou následujících. Vítěz konkurzu dostane pevnou smlouvu do roku 2027 s možnou opcí na rok 2028, přičemž smlouva bude na kompletní pole F1, F2 a F3. Nadále by se mělo jednat o 23palcové pneumatiky na 18palcové ráfky. Na rozdíl od minulosti, Pirelli může mít konkurenci, pokud se Bridgestone skutečně zapojí do soutěže.
Re: O čem se hovoří (2024 a dále)
Spekulace: Bridgestone by se mohlo zúčastnit tendru na dodávání pneumatik pro F1alfa píše: ↑21 kvě 2023, 21:23Pirelli má konkurenta, FIA spustila konkurz
Již běží konkurz na dodavatele pneumatik sezony 2025 a dvou následujících. Vítěz konkurzu dostane pevnou smlouvu do roku 2027 s možnou opcí na rok 2028, přičemž smlouva bude na kompletní pole F1, F2 a F3. Nadále by se mělo jednat o 23palcové pneumatiky na 18palcové ráfky. Na rozdíl od minulosti, Pirelli může mít konkurenci, pokud se Bridgestone skutečně zapojí do soutěže.
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23639
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2024 a dále)
AlphaTauri by se příští rok mohl jmenovat „Adidas“.
Adidas údajně soutěží s Hugo Bossem o sponzorování sesterského týmu Red Bullu.
Adidas údajně soutěží s Hugo Bossem o sponzorování sesterského týmu Red Bullu.
Re: O čem se hovoří (2024 a dále)
Jak se bude příští rok jmenovat AlphaTauri? Ve hře je návrat k „býkům“
Ve hře má být název Racing Bulls.
Re: O čem se hovoří (2024 a dále)
Základní informace o sezóně 2024
Předsezónní testy proběhnou od 21. do 23. února v Bahrajnu.
První závod se pojede 2. března v Bahrajnu. Kvůli termínu Ramadánu se první dva závody pojedou v sobotu.
Celkem nás čeká rekordních 24 závodů. Vrací se Imola (vloni zrušena kvůli povodním) a Čína.
Změny pravidel
Pravidla zůstávají více méně stejná – došlo jen k několika drobným úpravám. Vzhledem k tomu, že nás v roce 2026 čekají zcela nové pohonné jednotky i vozy, nelze očekávat větší změny ani v příštím roce.
Letos a ani příští rok se nedočkáme zrušení zahřívacích dek.
Novinkou letošní sezóny, kterou týmy ocení hned v únoru, je prodloužení filmovacích dnů ze 100 na 200 km. Týmy je používají před testy pro prvotní vyzkoušení nového vozu.
V reakci na extrémní podmínky během Grand Prix Kataru 2023 budou nyní týmy moci nainstalovat na auto lopatku, která má ochlazovat jezdce a prostor kokpitu.
Došlo také ke zkrácení doby, během které mohou týmy požádat o přezkoumání rozhodnutí sportovních komisařů – místo 14 dnů jsou to nově 4 dny.
Předsezónní testy proběhnou od 21. do 23. února v Bahrajnu.
První závod se pojede 2. března v Bahrajnu. Kvůli termínu Ramadánu se první dva závody pojedou v sobotu.
Celkem nás čeká rekordních 24 závodů. Vrací se Imola (vloni zrušena kvůli povodním) a Čína.
Změny pravidel
Pravidla zůstávají více méně stejná – došlo jen k několika drobným úpravám. Vzhledem k tomu, že nás v roce 2026 čekají zcela nové pohonné jednotky i vozy, nelze očekávat větší změny ani v příštím roce.
Letos a ani příští rok se nedočkáme zrušení zahřívacích dek.
Novinkou letošní sezóny, kterou týmy ocení hned v únoru, je prodloužení filmovacích dnů ze 100 na 200 km. Týmy je používají před testy pro prvotní vyzkoušení nového vozu.
V reakci na extrémní podmínky během Grand Prix Kataru 2023 budou nyní týmy moci nainstalovat na auto lopatku, která má ochlazovat jezdce a prostor kokpitu.
Došlo také ke zkrácení doby, během které mohou týmy požádat o přezkoumání rozhodnutí sportovních komisařů – místo 14 dnů jsou to nově 4 dny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host