Rooyen Van Besil (1938-2023)
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Rooyen Van Besil (1938-2023)
Rooyen Van Besil J.Afrika
narození 19.4.1938 Johanesburg
zemřel 14.09.2023 Sidney (Australie)
ve F1 1968-1969
první start 1964 GP J.Afrika
poslední start 1974 GP J.Afrika
narození 19.4.1938 Johanesburg
zemřel 14.09.2023 Sidney (Australie)
ve F1 1968-1969
první start 1964 GP J.Afrika
poslední start 1974 GP J.Afrika
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938)
počet GP-2
odjetých-2
J.Afrika 2x 1968-1969
odjetých-2
J.Afrika 2x 1968-1969
- Přílohy
-
- sar.gif (1.38 KiB) Zobrazeno 1257 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938)
konstruktéři-2
Cooper
McLaren
Cooper
McLaren
- Přílohy
-
- cooper.gif (2.91 KiB) Zobrazeno 1257 x
-
- McLaren-.gif (1.08 KiB) Zobrazeno 1257 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938)
modely vozů-2
1968
Cooper T79
1968
Cooper T79
- Přílohy
-
- t79.jpg (7.13 KiB) Zobrazeno 1257 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938)
modely vozů-2
1969
McLaren M7A
1969
McLaren M7A
- Přílohy
-
- m7a.jpg (6.93 KiB) Zobrazeno 1257 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938)
podpis
- Přílohy
-
- VanRooyenBasil_sgn.gif (6.05 KiB) Zobrazeno 1257 x
-
- VanRooyen.jpg (11.02 KiB) Zobrazeno 1257 x
-
- mfzz0B8GDX9hxycIKbmjHUg.jpg (9.76 KiB) Zobrazeno 1257 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64768
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938)
foto
- Přílohy
-
- driver-rooy-then-200.jpg (9.24 KiB) Zobrazeno 1257 x
-
- van-rooyen-basil.jpg (8.45 KiB) Zobrazeno 1257 x
dali 1951
Re: Rooyen Van Besil (1938)
Interview na GPfactsandnumbers: http://www.gpfactsandnumbers.com/home/w ... Rooyen.pdf
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23639
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rooyen Van Besil (1938-2023)
Basil van Rooyen
vynalez:
- Automatické čističe bazénů během čisticího cyklu vždy vynechaly určité oblasti. Vynalezl Twister, který má být přidán do sacího potrubí, který byl patentován a byl tak úspěšný, že stále platí licenční poplatky.
- Poté, co byl svědkem vážných nehod způsobených zablokováním otevřené škrticí klapky, vynalezl speciální zařízení, které mělo být namontováno na hydrauliku brzd, a přerušilo zapalování, když se použil velký brzdný tlak.
- Vyvíjel dvoudobou pohonnou jednotku CITS, která se v současnosti stále zdokonaluje. Jeden z nejslibnějších nových nápadů s vnitřním spalováním, který nabízí sníženou spotřebu paliva, eliminaci mísení oleje s palivem, splňující globální předpisy o emisích , vylepšený točivý moment a výkon při všech otáčkách, lepší výkon na jednotku hmotnosti ve srovnání s jinými dvoudobými a 4dobými jednotkami .
vynalez:
- Automatické čističe bazénů během čisticího cyklu vždy vynechaly určité oblasti. Vynalezl Twister, který má být přidán do sacího potrubí, který byl patentován a byl tak úspěšný, že stále platí licenční poplatky.
- Poté, co byl svědkem vážných nehod způsobených zablokováním otevřené škrticí klapky, vynalezl speciální zařízení, které mělo být namontováno na hydrauliku brzd, a přerušilo zapalování, když se použil velký brzdný tlak.
- Vyvíjel dvoudobou pohonnou jednotku CITS, která se v současnosti stále zdokonaluje. Jeden z nejslibnějších nových nápadů s vnitřním spalováním, který nabízí sníženou spotřebu paliva, eliminaci mísení oleje s palivem, splňující globální předpisy o emisích , vylepšený točivý moment a výkon při všech otáčkách, lepší výkon na jednotku hmotnosti ve srovnání s jinými dvoudobými a 4dobými jednotkami .
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host