O čem se hovoří (2022)
Re: O čem se hovoří (2022)
Konec bolavých zad? FIA zakročí proti poskakování
Místo bolesti zad může přijít i diskvalifikace. Jak bude FIA hlídat poskakování?
Místo bolesti zad může přijít i diskvalifikace. Jak bude FIA hlídat poskakování?
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23639
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2022)
Jak se bude počítat metrika pro poskakování?Achard píše: ↑18 čer 2022, 00:07V Kanadě se budou jen sbírat data. Směrnici FIA vymáhat nebude
doplnil Achard:
Podle Binotta FIA vydáním směrnice nedodržela správný postup
Směrnice řešící poskakování může být podle Hornera začátek nebezpečné cesty
- Achard
- 23 vítězství
- Příspěvky: 23639
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: O čem se hovoří (2022)
Jen jeden volný trénink v pátek. Pak už by se mělo o něco bojovat, navrhuje šéf F1
Obávám se, co zase vymyslí za kravinu.
Nevím, jestli mu došlo, že by to znamenalo konec pátečních jezdců a možnost vyzkoušet si mladé jezdce.
Ale to jsem ochoten přijmout.
Když už velkou změnu v duchu co navrhuje Domenicali, tak bych zrušil kvalifikaci.
Nezbláznil jsem se a jsem přesvědčen, že kvalifikace je jedno z mála, co dnes na Formuli 1 funguje.
Dokážu si ale představit, že by se jel trénink v pátek a pak v pátek odpoledne by se jelo jednou a v sobotu 2x po hodině, co by bylo něco mezi tréninkem a kvalifikací.
Byl by to trénink, ale časy všech tří jízd by se sčítaly a do závodu by se startovalo podle časů ze všech jízd - jezdec s nejnižším součtem časů první atd. Už slyším otázku, co s jezdcem, který by nezajel žádný čas (nehoda, porucha). Ten by dostal přidělený čas 2 minuty. Pokud by nikdo nezajel čas v žádné jízdě, nemohl by startovat. Znamenalo by to, že v každé jízdě by všichni museli jet naplno, aby zajeli nejlepší čas. Komu by se to nepovedlo, má smůlu, chyba v jedné jizdě znamená konec šancí na dobrou startovní pozici. Věřím, že na pole position by mělo šanci více jezdců.
Ještě je tu problém různých pneumatik. Nikdo nebude zkoušet tvrdé, když musí zajet nejlepší čas na měkkých. V každé ze tří částí by mohly být předepsané povinné pneumatiky - v pátek by se jezdilo na tvrdých, v sobotu na středních a pak měkkých. Každý jezdec by musel tak ukázat, že je rychlý na všech typech pneumatik.
Obávám se, co zase vymyslí za kravinu.
Nevím, jestli mu došlo, že by to znamenalo konec pátečních jezdců a možnost vyzkoušet si mladé jezdce.
Ale to jsem ochoten přijmout.
Když už velkou změnu v duchu co navrhuje Domenicali, tak bych zrušil kvalifikaci.
Nezbláznil jsem se a jsem přesvědčen, že kvalifikace je jedno z mála, co dnes na Formuli 1 funguje.
Dokážu si ale představit, že by se jel trénink v pátek a pak v pátek odpoledne by se jelo jednou a v sobotu 2x po hodině, co by bylo něco mezi tréninkem a kvalifikací.
Byl by to trénink, ale časy všech tří jízd by se sčítaly a do závodu by se startovalo podle časů ze všech jízd - jezdec s nejnižším součtem časů první atd. Už slyším otázku, co s jezdcem, který by nezajel žádný čas (nehoda, porucha). Ten by dostal přidělený čas 2 minuty. Pokud by nikdo nezajel čas v žádné jízdě, nemohl by startovat. Znamenalo by to, že v každé jízdě by všichni museli jet naplno, aby zajeli nejlepší čas. Komu by se to nepovedlo, má smůlu, chyba v jedné jizdě znamená konec šancí na dobrou startovní pozici. Věřím, že na pole position by mělo šanci více jezdců.
Ještě je tu problém různých pneumatik. Nikdo nebude zkoušet tvrdé, když musí zajet nejlepší čas na měkkých. V každé ze tří částí by mohly být předepsané povinné pneumatiky - v pátek by se jezdilo na tvrdých, v sobotu na středních a pak měkkých. Každý jezdec by musel tak ukázat, že je rychlý na všech typech pneumatik.
Re: O čem se hovoří (2022)
Srovnání týmových kolegů
Alfa Romeo Alpha Tauri Alpine Aston Martin Ferrari Haas McLaren Mercedes Red Bull Williams
Alfa Romeo Alpha Tauri Alpine Aston Martin Ferrari Haas McLaren Mercedes Red Bull Williams
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host