Gonzales José Floilan (1922 - 2013)
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64755
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Gonzales José Floilan (1922 - 2013)
Gonzales José Froilan Argentina
narození 5.10.1922 Arrecifes
úmrtí 15. 6.2013
ve F1 1950-1957,1960
první start GP Monako
poslední start GP Argentina
narození 5.10.1922 Arrecifes
úmrtí 15. 6.2013
ve F1 1950-1957,1960
první start GP Monako
poslední start GP Argentina
- Přílohy
-
- argentine.gif (370 bajtů) Zobrazeno 1634 x
-
- monaco1.gif (1.2 KiB) Zobrazeno 1634 x
-
- argentine 1.gif (1.52 KiB) Zobrazeno 1634 x




dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64755
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64755
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Achard
- 24 vítězství
- Příspěvky: 24131
- Registrován: 13 lis 2006, 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Gonzales José Floilan (1922 - 2013)
2x startoval v LeMans.
1953 spolu s C.Biondettim na Lancii odpadli
1954 spolu s M.Trintignantem na Ferrari zvítězil
1953 1954
1953 spolu s C.Biondettim na Lancii odpadli
1954 spolu s M.Trintignantem na Ferrari zvítězil
1953 1954
Re: Gonzales José Floilan (1922 - 2013)
5 úspěšných a 5 neúšpěšných smluv Ferrari
José Froilán González (1951)
– Proč to vyšlo: Jméno José Froilána Gonzáleze možná nepatří mezi ta nejznámější ve srovnání s dalšími ikonami minulosti Formule 1 – argentinský jezdec totiž startoval pouze v 26 Grand Prix – ale v historii Ferrari má nesmírně důležité místo. Po debutu za Maserati v roce 1950, kdy nedokončil ani jeden závod, usedl González poprvé do monopostu Ferrari na Velké ceně Francie 1951, kde v rámci sdílené jízdy s Albertem Ascari dokončil na druhém místě. Hned v dalším závodě, na Velké ceně Británie, zvítězil – a přinesl Ferrari jeho první triumf ve Formuli 1. Tento historický milník je o to významnější, že porazil Juana Manuela Fangia, který se stal šampionem téže sezóny. González se později vrátil k Maserati, kde už nezískal žádné vítězství, ale v roce 1954 se opět připojil k Ferrari, kde slavil druhé vítězství v Silverstonu. Téhož roku, známý jako „Pampas Bull“, také zvítězil na 24 hodin Le Mans s Ferrari. Svůj poslední závod ve Formuli 1 absolvoval za Scuderii v roce 1960 před odchodem do důchodu.
José Froilán González (1951)
– Proč to vyšlo: Jméno José Froilána Gonzáleze možná nepatří mezi ta nejznámější ve srovnání s dalšími ikonami minulosti Formule 1 – argentinský jezdec totiž startoval pouze v 26 Grand Prix – ale v historii Ferrari má nesmírně důležité místo. Po debutu za Maserati v roce 1950, kdy nedokončil ani jeden závod, usedl González poprvé do monopostu Ferrari na Velké ceně Francie 1951, kde v rámci sdílené jízdy s Albertem Ascari dokončil na druhém místě. Hned v dalším závodě, na Velké ceně Británie, zvítězil – a přinesl Ferrari jeho první triumf ve Formuli 1. Tento historický milník je o to významnější, že porazil Juana Manuela Fangia, který se stal šampionem téže sezóny. González se později vrátil k Maserati, kde už nezískal žádné vítězství, ale v roce 1954 se opět připojil k Ferrari, kde slavil druhé vítězství v Silverstonu. Téhož roku, známý jako „Pampas Bull“, také zvítězil na 24 hodin Le Mans s Ferrari. Svůj poslední závod ve Formuli 1 absolvoval za Scuderii v roce 1960 před odchodem do důchodu.







Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host