Fabre Pascal (1960)
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabre Pascal (1960)
Fabre Pascal Francie
narozen 9.1.1960 Lyon
ve F1 1987
první start GP Brazílie
poslední start GP Španělsko
narozen 9.1.1960 Lyon
ve F1 1987
první start GP Brazílie
poslední start GP Španělsko
- Přílohy
-
- france.gif (490 bajtů) Zobrazeno 1409 x
-
- brazil1.gif (1.81 KiB) Zobrazeno 1409 x
-
- spain 1.gif (1.54 KiB) Zobrazeno 1409 x
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabre Pascal (1960)
počet GP-14
odjetých-11
Brazílie 1x 1987
San Marino 1x 1987
Belgie 1x 1987
Monako 1x 1987
USA 1x 1987
Francie 1x 1987
V.Británie 1x 1987
Německo 1x 1987
Maďarsko 1x 1987
Španělsko 1x 1987
Rakousko 1x 1987
odjetých-11
Brazílie 1x 1987
San Marino 1x 1987
Belgie 1x 1987
Monako 1x 1987
USA 1x 1987
Francie 1x 1987
V.Británie 1x 1987
Německo 1x 1987
Maďarsko 1x 1987
Španělsko 1x 1987
Rakousko 1x 1987
dali 1951
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
- Nekolny Rostislav
- 70 vítězství
- Příspěvky: 64777
- Registrován: 27 lis 2008, 21:25
- Bydliště: HAVÍŘOV
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fabre Pascal (1960)
foto
- Přílohy
-
- 952.jpg (11.36 KiB) Zobrazeno 1407 x
-
- Pascal Fabre.jpg (7.26 KiB) Zobrazeno 1407 x
-
- images (1).jpg (1.81 KiB) Zobrazeno 1407 x
-
- images.jpg (7.87 KiB) Zobrazeno 1407 x
dali 1951
Re: Fabre Pascal (1960)
převzato z facebooku
Pascal Fabre
narozen 9. ledna 1960 v Lyonu.
Mezi sedmdesátými a osmdesátými lety byla Formule 1 svědkem skutečné invaze francouzských jezdců. Mnozí byli úspěšní, například Laffite, Pironi, Tambay, Arnoux, jeden vstoupí do legendy, Prost. Ale - jako obvykle - vedle vítězů jsou i vedlejší aktéři.
Pascal Fabre začíná závodit hned, jak dospěje, s malými penězi, ale solidním talentem. Ve francouzské Formuli 3 nevyhrává, ale ukazuje svou hlavní kvalitu, konzistentnost. I přes žádná vítězství skončil na mistrovství 1980 druhý. S malými prostředky, které měl k dispozici, byl vzestup pomalý, Fabre závodil ve Formuli 2, poté se vrátil do 3 a v roce 1986 našel místo v nové Formuli 3000.
Na prvním závodě na Silverstone Fabre všechny ohromí: pole position, vítězství a nejrychlejší kolo.
Pascal je velmi rychlý, v dalším závodě druhý, poté se něco zlomí a sezónu končí s jedinými dalšími stupni vítězů. Posledních pár nevydařených závodů a Fabre ztrácí své místo.
Přesto si polepší, v roce 1987 Fabre získá místo ve Formuli 1. Pokud mu chybí peníze, tak AGS je na tom ještě hůře. Tým, téměř nováček, hledá jezdce kterého si může finančně dovolit. Spojení dvou bíd nevyhnutelně vytváří jedno velké utrpení.
AGS s se sponzorem El Charro, je jedním z nejošklivějších aut, které kdy bylo vidět. Jak řekl Enzo Ferrari, nicméně krásná Formule 1 je ta, která je rychlá. AGS jde tak pomalu, že se časy dají změřit přesýpacími hodinami. Francouzské auto má však výhodu: nerozbije se, když ho trefíte kladivem. V éře, velké nespolehlivosti, zajíždí Pascal Fabre slušné výsledky. I když je prakticky vždy poslední - v kvalifikaci má ztrátu 12-13 sekund od pole position - přesto získává dvě devátá místa, jedno desáté a další umístění. Když se Osella rozhodne pro dvě auta, je ale konec - nyní je tu 27 jezdců a Fabre se téměř nikdy kvalifikuje. V posledních dvou závodech byl vyhozen a nahrazen R. Morenem. Bohužel i přesto, že byl stejně pomalý, Moreno si v posledním závodě v Austrálii připsal bod a skončil šestý ze sedmi jezdců, kteří projeli cílovou čáru. Pro AGS je to triumf, pro Fabreho další hořkost a rozloučení s monoposty.
Pascal pokračuje v závodech s vozy se zakrytými koly, vždy s velkou profesionalitou. Nakonec zůstanou i pochybnosti o jeho talentu: s tak pomalým autem ho soudit nelze.
Pascal Fabre
narozen 9. ledna 1960 v Lyonu.
Mezi sedmdesátými a osmdesátými lety byla Formule 1 svědkem skutečné invaze francouzských jezdců. Mnozí byli úspěšní, například Laffite, Pironi, Tambay, Arnoux, jeden vstoupí do legendy, Prost. Ale - jako obvykle - vedle vítězů jsou i vedlejší aktéři.
Pascal Fabre začíná závodit hned, jak dospěje, s malými penězi, ale solidním talentem. Ve francouzské Formuli 3 nevyhrává, ale ukazuje svou hlavní kvalitu, konzistentnost. I přes žádná vítězství skončil na mistrovství 1980 druhý. S malými prostředky, které měl k dispozici, byl vzestup pomalý, Fabre závodil ve Formuli 2, poté se vrátil do 3 a v roce 1986 našel místo v nové Formuli 3000.
Na prvním závodě na Silverstone Fabre všechny ohromí: pole position, vítězství a nejrychlejší kolo.
Pascal je velmi rychlý, v dalším závodě druhý, poté se něco zlomí a sezónu končí s jedinými dalšími stupni vítězů. Posledních pár nevydařených závodů a Fabre ztrácí své místo.
Přesto si polepší, v roce 1987 Fabre získá místo ve Formuli 1. Pokud mu chybí peníze, tak AGS je na tom ještě hůře. Tým, téměř nováček, hledá jezdce kterého si může finančně dovolit. Spojení dvou bíd nevyhnutelně vytváří jedno velké utrpení.
AGS s se sponzorem El Charro, je jedním z nejošklivějších aut, které kdy bylo vidět. Jak řekl Enzo Ferrari, nicméně krásná Formule 1 je ta, která je rychlá. AGS jde tak pomalu, že se časy dají změřit přesýpacími hodinami. Francouzské auto má však výhodu: nerozbije se, když ho trefíte kladivem. V éře, velké nespolehlivosti, zajíždí Pascal Fabre slušné výsledky. I když je prakticky vždy poslední - v kvalifikaci má ztrátu 12-13 sekund od pole position - přesto získává dvě devátá místa, jedno desáté a další umístění. Když se Osella rozhodne pro dvě auta, je ale konec - nyní je tu 27 jezdců a Fabre se téměř nikdy kvalifikuje. V posledních dvou závodech byl vyhozen a nahrazen R. Morenem. Bohužel i přesto, že byl stejně pomalý, Moreno si v posledním závodě v Austrálii připsal bod a skončil šestý ze sedmi jezdců, kteří projeli cílovou čáru. Pro AGS je to triumf, pro Fabreho další hořkost a rozloučení s monoposty.
Pascal pokračuje v závodech s vozy se zakrytými koly, vždy s velkou profesionalitou. Nakonec zůstanou i pochybnosti o jeho talentu: s tak pomalým autem ho soudit nelze.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host